Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ernstig gedemotiveerd

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Ernstig gedemotiveerd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 1:57

Bedankt voor jullie reacties, heb text in topic helaas moeten verwijderen ivm kans op herkenning.


Laatst aangepast door Break Of Day op wo 16 feb 2011 - 3:39; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Re: Ernstig gedemotiveerd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:18

Wat vervelend! Het is verschrikkelijk om met tegenzin naar je werk te gaan. Probeer toch de moed er in te houden en te blijven solliciteren. Ooit krijg je die droombaan =)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Re: Ernstig gedemotiveerd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:37

vlinka schreef:Wat vervelend! Het is verschrikkelijk om met tegenzin naar je werk te gaan. Probeer toch de moed er in te houden en te blijven solliciteren. Ooit krijg je die droombaan =)

Bedankt voor je reactie vlinka! Vaak kan ik mezelf er wel van overtuigen dat mijn tijd wel komt, maar als je de zoveelste 'jammer-maar-helaas' brief op de deurmat hebt.. Evil or Very Mad Nou ja.. ik blijf er voor gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Re: Ernstig gedemotiveerd

Bericht  Sneeuwvlok ma 14 feb 2011 - 4:10

wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je op gegeven moment daar wel gedemotiveerd van raakt. Maar geef de moed niet op! Blijf brieven schrijven.. misschien kan je eens iemand die je goed kent naar je brieven laten kijken? Misschien heeft diegene wel een tip wat je er ook nog in kan zetten oid smile

Herken het ook wel.. ik werk dan wel nog niet, maar studeer nog. En het wil allemaal niet lukken met m'n studie. Ik ben nu officieel 2e jaars, maar doe nog eerstejaars vakken. In m'n eerste jaar heb ik ongeveer de helft gehaald, niet dramatisch maar ook niet goed uiteraard. De vakken die ik heb gehaald heb allemaal onder de 6. Ik doe echt hard m'n best, tuurlijk studeer ik niet ieder vrij moment, maar ik doe het wel expres rustig aan, ga bijna niet uit en zit veel in de UB en nog haal ik het niet! Laatst had ik een eerstejaarsvak, had er echt hard voor geleerd, het idee dat ik alles snapte maar nu heb ik hem misschien nét op het nippertje gehaald. Iedereen zegt: gehaald is gehaald. Maar voor mij is het zo demotiverend. Op de middelbare school haalde ik altijd goede cijfers, en nu bak ik er niks van... terwijl al mijn vriendinnen het wel kunnen, wat is er mis met me?
Het is een heel verhaal, sorry als ik je topic vervuil!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Re: Ernstig gedemotiveerd

Bericht  SnowWhite ma 14 feb 2011 - 7:22

Heel erg herkenbaar TO.
Ik ben weliswaar geen 5 maanden bezig, denk nu zo'n 2 maanden, maar krijg ook afwijzing na afwijzing.

Ik heb nu mijn brief aangepast en ga kijken of het nu effect heeft.
Op mijn werk is het niet meer uit te houden, ga veel tegenzin er naar toe. Iets dat ik nog nooit heb gehad!
Maar de sfeer op mijn werk is niet meer leuk en zo zijn er nog een aantal dingen, beleid etc.

Ik zal voor je duimen!!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Re: Ernstig gedemotiveerd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 6:43

Dat is vervelend..
Als je niet uitgenodigd wordt kan het liggen aan de brieven. Misschien zitten er spelfouten in, of is de opbouw niet goed. Misschien een idee om eens een brief hier te posten zodat wij commentaar kunnen geven?
Een ander idee is om aanvullende cursussen te volgen, omdat dat misschien een reden is dat je niet wordt uitgenodigd vanwege te weinig ervaring/kennis?
Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Re: Ernstig gedemotiveerd

Bericht  SuperGrover di 15 feb 2011 - 6:45

Dat wilde ik ook al zeggen. Als je op basis van je brief afgewezen wordt, zou het ook best aan je brief kunnen liggen. Misschien kun je het hier plaatsen ja, of anders iemand die er verstand van heeft om hulp vragen (een docent Nederlands oid).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Re: Ernstig gedemotiveerd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 20:45

Bedankt voor de tips en reacties. *weg*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ernstig gedemotiveerd Empty Re: Ernstig gedemotiveerd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum