Plaats hier je (favoriete) foto volgens een wekelijks thema!
+17
Cow
Bliss
Roza
Burn
Sweety
Jeanette
Suus
Kabouter
Guus
Lady4
Sarah1985
TNMN
TukTuk
Monte
NerdChic
BJA
Lejow
21 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Plaats hier je (favoriete) foto volgens een wekelijks thema!
Roza schreef:Wat heb je gedaan in Ecuador? Lijkt me erg gaaf om daar vrijwilligerswerk te doen, maar om dat allemaal te regelen is zoveel werk.. Dus ben benieuwd wat jij daar gedaan hebt!
Ik heb daar een half jaar in een weeshuis gewerkt. Als je echt details en zo wilt, mag je me altijd een PM sturen!
Gast- Gast
Goochempie schreef:
Dit herken ik heel erg, het is een soort van 'normaal'. Mijn moeder heeft een progressieve versie van MS, wat ervoor gezorgd heeft dat ze binnen vijf jaar van volledig functionerend naar verlamd tot haar borst en geestelijk 'versimpeld' is (dat tweede is een indirect gevolg)
ook als mensen vragen 'hoe is het nou met je moeder' kan ik inmiddels prima zonder tranen en heel zakelijk vertellen hoe het staat, het is nou eenmaal gewoon zo en dat 'went' Maar toen ik een keer hoorde dat iemand me aan de hand daarvan een ijskonijn heeft genoemd omdat het me blijkbaar niks zou doen voelde dat echt wel kut. Tuurlijk vind ik het vervelend en ben ik er soms ook echt nog wel super verdrietig over, maar het is al 5 jaar! Je blijft nou eenmaal niet elke dag en elk gesprek en verschrikkelijk onder de indruk door.
Mijn moeder kan tot aan haar dood thuis blijven wonen doordat wij nu een jaar al de aanbouw hebben met haar slaapkamer en badkamer (hoop dat je moeder het ook snel krijgt, is zoo fijn Lejow!) en ze hele goede thuiszorg heeft. Ze is inmiddels weer happy en ze heeft een fijn leven dus voorlopig is het goed zo, voor hoelang moet je maar niet over nadenken dat heeft geen nut.
En toch nomineer ik niet mijn moeder maar mijn vader, het is niet makkelijk geweest maar je hoort hem er nooit over. De eerste jaren is het heel snel gegaan en de bureaucratie van nederland en de zorgsystemen hebben MS als een 'langzame' ziekte in de systemen staan dus dat de zorg die zo ontzennend hard nodig was kwam veels te langzaam op gang. Hij is tegen zoveel muren opgelopen en is maar door blijven gaan. Mijn moeder werd door alle indrukken zwaar depressief (en wilde daar geen hulp voor) en gaaf iedereen en alles daar de schuld van, ze gaf mijn vader letterlijk de schuld van haar ziekte en verwijtte hem dat hij niet genoeg voor haar deed en haar niet zielig genoeg vond, behandelde hem als slaafje en dit elke dag voor drie jaar lang. Hij werd wel eens boos, tuurlijk ze was verschirkkelijk om bij in de buurt et zijn maar je moest anders bracht ze zichzelf in gevaar en niemand die wilde helpen van de officiele instanties tenzij ze het zelf wilde omdat de instanties niet doorhadden hoe ziek ze eigenlijk was... pff nou ja drama verhaal was niet de bedoeling... maar om een lang verhaal kort te maken:
Mijn vader is mijn held haha
En mijn mijn moeder gaat het sinds we wel de thuiszorg en al het extra hebben stukken beter en is weer vrolijk!
Knap hoor Goochem, dat iemand er zo voor kan gaan. Herken dat ook wel in mijn vader. Mijn ouders zijn overigens 14 jaar geleden gescheiden, is voor mijn vader wel heel moeilijk geweest. Zijn hele leven stond in het teken van mijn moeder, waardoor hij uit eindelijk té zorgzaam en dat heeft mijn moeder benauwd.
Leuke foto ook van jou en je vader
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Op de valreep voor ik weg ga nog maar even een nieuw thema! Dan houden we het op elke zaterdag een nieuw thema plaatsen. Ik heb echt genoten van jullie bijzondere verhalen. Het topic pakte hier heel anders uit dan op m'n andere forum. Daar ging het meer om het beeldmateriaal en hier kwamen echt allemaal verhalen los. Heel mooi om te lezen.
Ik had deze week een leuke tip van SunnyScience gekregen voor een thema, dus voor komende week is het thema:
Schoonheid
Doe er mee wat je kunt!
Ik had deze week een leuke tip van SunnyScience gekregen voor een thema, dus voor komende week is het thema:
Schoonheid
Doe er mee wat je kunt!
Gast- Gast
Ik moest gelijk denken aan het hedendaags beeld over schoondheid hoe verknipt die is en hoe dit verbloemd wordt. Moest gelijk aan dit filmpje denken:
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja Jeanette, dat is echt een goed filmpje! (heb ik ooit nog eens op Hyves gehad bij mn gadgets geloof ik)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ja die is ook leuk ILD, ik ken dat meisje dat je op de achtergrond ziet trouwens (met bril)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind het een vreselijk bevooroordelend nummer eerlijk gezegd. Alsof iemand die dun is zichzelf standaard uithongert en het beter is om te dik te zijn dan te dun. Geen van beiden is natuurlijk uiteindelijk gezond. Ik snap de uiteindelijke boodschap van het nummer wel hoor maar dat stukje kan ik niet echt hebben . Te veel nare ervaringen mee gehad denk ik.
Gast- Gast
Leuke filmpjes hoor, maar het gaat hier toch om foto's?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zusje van Bert schreef:Ik heb een foto geplaatst?
En waarom heb je daarvoor gekozen?
Gast- Gast
Isabella schreef:Zusje van Bert schreef:Ik heb een foto geplaatst?
En waarom heb je daarvoor gekozen?
Ja, dat zou ik ook wel willen weten
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh vreemd, ik had er een verhaal bij getypt maar zeker per ongeluk zelf weer gedelte ofzo .
Schoonheid komt van binnenuit. Ik ken deze meid nu een paar jaar en ik vind haar heel bijzonder. Bij haar is het echt de uitstraling die zo mooi is. Ze heeft geen maatje 36 maar als zij lacht, lacht de hele wereld met haar. Ik word al blij als ik alleen al naast haar mag zitten .
Schoonheid komt van binnenuit. Ik ken deze meid nu een paar jaar en ik vind haar heel bijzonder. Bij haar is het echt de uitstraling die zo mooi is. Ze heeft geen maatje 36 maar als zij lacht, lacht de hele wereld met haar. Ik word al blij als ik alleen al naast haar mag zitten .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik vind het een vreselijk bevooroordelend nummer eerlijk gezegd. Alsof iemand die dun is zichzelf standaard uithongert en het beter is om te dik te zijn dan te dun. Geen van beiden is natuurlijk uiteindelijk gezond. Ik snap de uiteindelijke boodschap van het nummer wel hoor maar dat stukje kan ik niet echt hebben . Te veel nare ervaringen mee gehad denk ik.
Ik dacht dat ook de 1e keer dat ik het hoorde maar dat vergat ik wel snel.
Ben zelf ook erg dun (inmiddels iets minder) en ik moet het niet wagen om op een verjaardag 'nee' te zeggen tegen een stuk taart......ik lúst gewoon geen taart, get over it!! Ik eet kei veel overdag en juig bij elke kilo die erbij komt.....het komt er alleen bijna niet aan, kan ik verder ook niks aan doen!
Maar ik snap je punt dus wel.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Dat dove filmpje doet me denken aan deze 2 foto's.
Dit is nog niet mijn foto, daar ga ik nog even over nadenken.
Dit is nog niet mijn foto, daar ga ik nog even over nadenken.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik vind dit een erg lastig thema. Als ik echt moet kiezen, dan deze foto:
Het gaat hier niet om de persoon maar meer om het uiterlijk. Tegenwoordig moet iedereen een maatje 34/36 hebben(vooral vanuit de media). Persoonlijk vind ik dat belachelijk en ook totaal niet mooi(heeft niets te maken dat ik zelf geen maatje 36 ben). Te zwaar is natuurlijk ook niet goed en mooi, maar te licht ook zeker niet. Vroeger waren de mensen in bijv. de showbizz veel voller(denk aan Merilyn Monroe, Sophia Loren). Ik vind dat persoonlijk veel mooier dan sommige modellen en actrices van tegenwoordig. Dus dit figuur op de foto vind ik echte schoonheid.
Het gaat hier niet om de persoon maar meer om het uiterlijk. Tegenwoordig moet iedereen een maatje 34/36 hebben(vooral vanuit de media). Persoonlijk vind ik dat belachelijk en ook totaal niet mooi(heeft niets te maken dat ik zelf geen maatje 36 ben). Te zwaar is natuurlijk ook niet goed en mooi, maar te licht ook zeker niet. Vroeger waren de mensen in bijv. de showbizz veel voller(denk aan Merilyn Monroe, Sophia Loren). Ik vind dat persoonlijk veel mooier dan sommige modellen en actrices van tegenwoordig. Dus dit figuur op de foto vind ik echte schoonheid.
Monte- Ratel
Schoonheid van imperfectie.
Gast- Gast
Monte, dat is zeker een mooie vrouw. Ben het helemaal met je eens. Tegenwoordig ben je mooi volgens het modebeeld als je eruit ziet als een soepstengel. Terwijl ik juist vaak dat zo lelijk vind.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Monte, dat is zeker een mooie vrouw. Ben het helemaal met je eens. Tegenwoordig ben je mooi volgens het modebeeld als je eruit ziet als een soepstengel. Terwijl ik juist vaak dat zo lelijk vind.
Toch vind ik sommige uitspraken ook niet leuk. Een dunner persoon kan ik net zo goed mooi vinden als een voller persoon. Uiteindelijk gaat het toch om te uitstraling als je het mij vraagt. Natuurlijk zijn uitgehongerde vrouwen niet mooi maar vergeet niet dat er ook nog een hele meute meiden rondloopt die gewoon van zichzelf fijntjes gebouwd zijn.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Jeanette schreef:Monte, dat is zeker een mooie vrouw. Ben het helemaal met je eens. Tegenwoordig ben je mooi volgens het modebeeld als je eruit ziet als een soepstengel. Terwijl ik juist vaak dat zo lelijk vind.
Toch vind ik sommige uitspraken ook niet leuk. Een dunner persoon kan ik net zo goed mooi vinden als een voller persoon. Uiteindelijk gaat het toch om te uitstraling als je het mij vraagt. Natuurlijk zijn uitgehongerde vrouwen niet mooi maar vergeet niet dat er ook nog een hele meute meiden rondloopt die gewoon van zichzelf fijntjes gebouwd zijn.
Klopt,maar dat heeft bij mij inderdaad alles met uitstraling te maken. Mensen die van zichzelf dun zijn hebben vaak een hele andere uitstraling van iemand die dun is omdat het hoort/moet en zichzelf daarvoor uithongert. De vrouw op de foto(cheryl burke) is ook weleens een stuk dunner als ze dan weer getraind heeft. Maar ze is niet ongelukkig als je wat voller is. Dat vind ik mooi, Jennifer Love Hewitt heeft dat ook. Zij heeft ook periodes dat ze dunner is, maar ook periodes dat ze voller is. Dan is ze net zo gelukkig, en persoonlijk ook veel mooier als dat ze zich suf traint om dun te worden(vind ik ook niet mooi bij haar)
Monte- Ratel
Het nieuwe thema deze week is Je Favoriete Eten
Gast- Gast
Je hebt een PM(al hoef ik dat geloof ik niet meer te zeggen)
Monte- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v Maak een actuele foto van jezelf en plaats 'm hier
» Maak een actuele foto van jezelf en plaats 'm hier!
» Leuke foto thema's? Update: Thema's op p. 5
» DIY. Plaats hier je filmpje/tip.
» Hoe plaats je foto's?
» Maak een actuele foto van jezelf en plaats 'm hier!
» Leuke foto thema's? Update: Thema's op p. 5
» DIY. Plaats hier je filmpje/tip.
» Hoe plaats je foto's?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: