Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Probeer jij snel nieuwe dingen uit?

+9
silly-one
_Lacey_
SoGood
Ibbeltje
Mizz_S
Viva
Manderijn
Marin
rapa nui
13 plaatsers

Ga naar beneden

Probeer jij snel nieuwe dingen uit? Empty Probeer jij snel nieuwe dingen uit?

Bericht  rapa nui wo 23 jan 2013 - 9:49

Nav. de topics over de avocado en de mango vraag ik me af of jij snel nieuwe of onbekende dingen koopt in de supermarkt. Als er een nieuw product staat probeer je het dan meteen uit? Als er een voor jou onbekende groente of fruitsoort ligt neem je die dan mee?

Neem jij in een restaurant iets wat je kent? Neem je vaak hetzelfde? of kies je aparte dingen om ze een keer uit te proberen?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probeer jij snel nieuwe dingen uit? Empty Re: Probeer jij snel nieuwe dingen uit?

Bericht  Marin wo 23 jan 2013 - 9:52

Ja ik vind dat leuk. Hoewel ik vissige dingen (zoals oesters en haring) liever eerst thuis proef zodat ik weet of ik t lust (resp. ja en nee) voordat ik t ergens bestel.
Bij de jumbo en toko koop ik ook vaak rare Aziatische groenten enzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Probeer jij snel nieuwe dingen uit? Empty Re: Probeer jij snel nieuwe dingen uit?

Bericht  Manderijn wo 23 jan 2013 - 9:58

Uuuh, Nee... Haha. Ik durf gewoon ook vaak niet smile
Laatst toen ik uit eten was heb ik wel een lekkere salade gehad, met een lekker vleesje waar een kruidenkaasje in gerold was. Geen idee hoe dat ook alweer heet, maar dat was heerlijk. Dus zo nu en dan heb ik wel een uitspatting.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Viva wo 23 jan 2013 - 10:00

Nee, ik lust heel weinig, vind het dan ook zonde om iets duurs (vergeleken de rest) te kopen om iets zomaar uit te proberen. Ik koop veilig haha.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:01

Niet snel. Laatst dacht ik dat ik heel trek had in sushi. Het leek me zo lekker maar toen ik het rook, ging ik al kokhalzen. Ik ga toch liever voor de zekerheid dat ik iets echt lekker vind.

Gast
Gast

Bericht  Manderijn wo 23 jan 2013 - 10:19

Zo vind ik gebakken banaan er altijd zo lekker uit zien. Maar ik lust gewoon echt geen gewone banaan, en durf het niet te proberen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Mizz_S wo 23 jan 2013 - 10:21

Op zich wel, maar niet op vleesgebied. Qua groentes enzo dan weer wel. Maar ik probeer het dan liever vaak wel eerst een keer thuis uit, omdat ik het met uit eten gaan vaak zonde vind als ik het niet lust, en thuis heb ik dat minder. Maar het is ook niet zo dat ik altijd maar hetzelfde kies hoor, het ligt ook een beetje aan mn bui.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822

Bericht  Ibbeltje wo 23 jan 2013 - 10:32

Nee te weinig. Wel met bekende dingen nieuwe gerechten maar twijfel heel lang om echt wat nieuws te pakken
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  SoGood wo 23 jan 2013 - 10:39

Ja, waarom niet? Ik lust alles en ik probeer alles. Er zijn geloof ik niet veel voedingsmiddelen te krijgen hier in Nederland die ik nog nooit heb geprobeerd.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  _Lacey_ wo 23 jan 2013 - 10:55

Nee, ik ben een moeilijke eter.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui wo 23 jan 2013 - 11:04

Ja, ik kan veel nieuwe producten niet laten staan. Koop ze vrij snel of als ze de eerste keer in de aanbieding zijn. Moet dan wel iets zijn wat ik normaal ook wel een keer zal gebruiken, bv ik lust geen melk dus nieuwe melkdrankjes laat ik staan. Bij de groentenwinkel koop ik wel alle nieuwe producten, vind het leuk dat ze ze aanbieden en voordeel is dat je ze daar vaak ook in kleineren hoeveelheden kunt kopen, tegen de kerst hadden ze bv paarse aardappels, die koop ik dan meteen. En als ze "vergeten" groentes hebben probeer ik die ook uit.

In een restaurant wisselt het een beetje. Ik probeer graag iets uit maar dan niet perse bij alle drie gangen. Maar in een bepaald restaurant neem ik standaard de tomatensoep en de antipasti zonder ook maar op de kaart te kijken of ze iets nieuws hebben.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690

Bericht  silly-one wo 23 jan 2013 - 11:09

Ik wil wel graag dingen proberen. Zo wilde ik vandaag schorseneren proberen. Maar ze waren helaas uitverkocht en ik heb deze week geen tijd meer om het klaar te maken. Juist omdat ze nu in de aanbieding waren, wilde ik ze een keertje proberen.
Als ik een lopend buffet heb pak ik altijd wel meerdere onbekende dingen. Juist om het te proberen, is het niks dan weet ik dat ook weer.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burn wo 23 jan 2013 - 11:13

Thuis probeer ik wel eerder dingen dan bijv. in een restaurant. In een restaurant vind ik het altijd zonde als ik iets niet lust, thuis kan ik altijd nog een plak brood of iets pakken..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  girli wo 23 jan 2013 - 11:17

Burn schreef:Thuis probeer ik wel eerder dingen dan bijv. in een restaurant. In een restaurant vind ik het altijd zonde als ik iets niet lust, thuis kan ik altijd nog een plak brood of iets pakken..
Dat vind ik ook. Bovendien zou ik het ook zonde van mn avond vinden als iets echt niet lekker was.

Tenzij het een buffet is, dan wil ik wel kleine dingen proberen. Als ik het dan niet lust, leg ik het bij vriendje op het bord haha.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Kreeftje wo 23 jan 2013 - 13:51

Ja! Kan me eigenlijk niet zoveel bedenken waar ik de smaak niet van ken...
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  minoessepoes wo 23 jan 2013 - 20:18

Ja ik probeer wel veel dingen, ik vind dat ook wel leuk.

Ik moet zeggen dat ik dingen zoals avocado en mango ook totaal niet zie als iets speciaals. Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het eerst gegeten heb, dat was toen ik nog bij mijn ouders woonde al hele normale kost eigenlijk.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: