shoppen in limburg waar?
+2
Cow
Mysterious
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
shoppen in limburg waar?
wij gaan een weekje naar limburg (heijen) en nu vroeg ik me af kan je daar in de omgeving shoppen? is velo bijvoorbeeld leuk?
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Re: shoppen in limburg waar?
Nijmegen is ook niet zo ver....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik neem aan dat je Venlo bedoelde? In Venlo kun je zeker leuk shoppen, er wordt aardig uitgebreid in het winkelcentrum, bijvoorbeeld op de maasboulevard. Maar als je de keus hebt, denk ik dat Nijmegen leuker is voor een dagje shoppen.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
ik bedoelde inderdaad Venlo had het berichtje op mijn telefoon getypt.
Nijmegen is inderdaad ook niet zo ver. Ik hou het beide even in gedachten, bedankt voor de tip!
Nijmegen is inderdaad ook niet zo ver. Ik hou het beide even in gedachten, bedankt voor de tip!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Binnenstad van Roermond vind ik ook wel gezellig..
Je hebt daar ook een outlet, maar ik vind het zelf niet zo bijzonder.. Misschien jij wel?
Je hebt daar ook een outlet, maar ik vind het zelf niet zo bijzonder.. Misschien jij wel?
Ik zou naar roermond gaan ipv venlo , een kwartiertje verder ( op de snelweg ) maar wel een mooiere binnenstad . Pakeren kan je het beste doen bij de outlet kost volgens mij 3 euro voor de hele dag en je loopt via de outlet zo de binnenstad van roermond in. Nijmegen is qua winkels wel wat groter en is vanaf H.eijen ongeveer 25 min met de auto.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Ik vind Venlo dus echt helemaal niks.. Ook de Maasboulevard is naar mijn idee niet bijzonder.
Zou dan ook eerder voor Roermond kiezen, de binnenstad is veel gezelliger als Venlo en evt heb je ook nog het outlet! De tip om daar te parkeren is trouwens helemaal een goede, deden wij ook altijd..
Zou dan ook eerder voor Roermond kiezen, de binnenstad is veel gezelliger als Venlo en evt heb je ook nog het outlet! De tip om daar te parkeren is trouwens helemaal een goede, deden wij ook altijd..
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Soortgelijke onderwerpen
» waar shoppen?
» Waar kan ik het best gaan shoppen?
» Outfit voor/met mams shoppen - waar?
» Limburg/Brabant
» Knal in Zuid Limburg
» Waar kan ik het best gaan shoppen?
» Outfit voor/met mams shoppen - waar?