schuine pony wil niet schuin
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
schuine pony wil niet schuin
Als ik een schuine pony laat knippen, krijg ik hem nooit zo dat hij een beetje voor mijn gezicht valt. Het wordt dan een soort zijscheiding, het haar valt zeg maar langs de rand van mijn hoofd, maar niet over mijn voorhoofd. Het gaat zowel rechts als links niet en ik heb geloof ik geen weerborstels. Hoe kan dit en hoe krijg ik een pony wel schuin voor mijn gezicht?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: schuine pony wil niet schuin
Ik stijl mijn pony in model met de stijltang. Anders staat het alle kanten op, behalve de goede.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik stijl mijn pony in model met de stijltang. Anders staat het alle kanten op, behalve de goede.
Dat doet de mijne dus ook niet. Ik stijl hem ook met de stijltang, maar krijg hem met geen mogelijkheid naar voren.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Bij mij werkt het alleen als ik het al naar voren kam als mijn haar nat is. Dan maak ik een rechte scheiding en kam ik mijn pony naar voren. Daarna föhn ik het en stijl ik de pony nog eens extra zodat hij goed ik model zit.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik moet hem ook echt plat föhnen wil ik hem mooi langs mijn voorhoofd laten lopen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Dat wil bij mij nou ook nooit goed zitten. Wanneer ik het nat in model breng, fohn en er vanalles insmeer blijft het even goed zitten totdat er 1 windvlaag is en dan zit het al niet meer.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Pony kapsels
» Met of zonder pony?
» Van middenscheiding naar rechte pony?
» Lang haar met korte(re) pony
» Een bril en een pony
» Met of zonder pony?
» Van middenscheiding naar rechte pony?