Van middenscheiding naar rechte pony?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Van middenscheiding naar rechte pony?
Dus van ongeveer dit model naar
naar dit model
Is dat te doen?
Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar ben mijn haar wel een beetje zat. Het hangt er altijd maar een beetje bij.
Vorig jaar heb ik een schuine pony geprobeerd maar dat wou dus niet echt zitten vanwege die scheiding.
naar dit model
Is dat te doen?
Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar ben mijn haar wel een beetje zat. Het hangt er altijd maar een beetje bij.
Vorig jaar heb ik een schuine pony geprobeerd maar dat wou dus niet echt zitten vanwege die scheiding.
Gast- Gast
Re: Van middenscheiding naar rechte pony?
Zo'n pony moet goed geknipt worden. Toen ik van een scheiding (niet helemaal in het midden, bij mij valt ie iets naar rechts) naar een pony ging, trokken ze voor mijn gevoel best een flinke lok naar de voorkant. De pony begon dus best ver van mijn voorhoofd om het zo even te formuleren maar toen de kapster klaar was, was het wel precies wat ik bedoelde, ongeveer zoiets als die tweede foto.
Edit: ik had het trouwens eerst bij een andere kapper te laten doen, die had een hele dunne pony geknipt, dat viel dus inderdaad gewoon weg bij de rest van mijn haar.
Edit: ik had het trouwens eerst bij een andere kapper te laten doen, die had een hele dunne pony geknipt, dat viel dus inderdaad gewoon weg bij de rest van mijn haar.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hoor dat kan prima. Het moet inderdaad goed geknipt worden en kan zijn dat je zelf af en toe moet stijlen/fohnen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dat kan zeker, als het maar goed in model is geknipt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ooh pff gelukkig, zat er al een beetje over in of het wel kon.
Omdat ik wel mijn lange haar wil houden, maar gewoon iets anders wil. Niet zo saai meer haha.
Maar goed, een beetje goede kapper kan er dus wel wat moois van maken?
Nu dus maar op zoek naar een goede kapper
Omdat ik wel mijn lange haar wil houden, maar gewoon iets anders wil. Niet zo saai meer haha.
Maar goed, een beetje goede kapper kan er dus wel wat moois van maken?
Nu dus maar op zoek naar een goede kapper
Gast- Gast
Als je een kruin hebt waardoor je haar in een scheiding valt, zul je wel elke dag moeten föhnen...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Soortgelijke onderwerpen
» Met of zonder pony?
» Pony kapsels
» Een bril en een pony
» 27 jr oude Shetland pony doodgemarteld!
» schuine pony wil niet schuin
» Pony kapsels
» Een bril en een pony
» 27 jr oude Shetland pony doodgemarteld!
» schuine pony wil niet schuin
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: