Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar goedkoop playmobiel bestellen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Waar goedkoop playmobiel bestellen? Empty Waar goedkoop playmobiel bestellen?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 22:25

Waar kun je goedkoop maar vertrouwd Playmobiel bestellen?

Ik heb nu een site gevonden met 15% korting maar dan komen er weer verzendkosten bij waardoor je weer duurder uit bent dan in de winkel. Of ik vind een online winkel en dan zijn ze een stuk goedkoper maar is er bijna niks op voorraad....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop playmobiel bestellen? Empty Re: Waar goedkoop playmobiel bestellen?

Bericht  M@niek di 22 jan 2013 - 0:39

Volgens mij had susan het laatst over een website waar je heel goedkoop playmobil kan kopen (verjaarde modellen ofzoiets)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop playmobiel bestellen? Empty Re: Waar goedkoop playmobiel bestellen?

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 0:52

Op www.schmetstoys.nl en www.fast2toys.nl, maar die tweede had rond Sinterklaas opheffingsuitverkoop, dus het kan zijn dat die inmiddels niet meer bestaat. Ik heb inmiddels ook al een paar keer Playmobil via Marktplaats gekocht en dat is me ook goed bevallen, het scheelt zo ontzettend veel. Yrsa heeft voor Kerst een circus van Playmobil gekregen, dat was de grote circustent plus nog een heleboel kleine setjes erbij. Als ik alles nieuw had gekocht was ik waarschijnlijk zo'n 150 euro kwijt geweest (het is niet allemaal meer nieuw te krijgen, maar stel dat ik het nieuw had kunnen kopen), nu was ik 45 euro kwijt en alles zo goed als nieuw.

Wat je ook kunt doen is op www.voordeelmuis.nl zoeken op 'Playmobil', dan krijg je alle (tijdelijke) aanbiedingen van (vaak) specifieke sets, misschien zit de set die je zoekt er wel bij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop playmobiel bestellen? Empty Re: Waar goedkoop playmobiel bestellen?

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 0:55

Trouwens, over die site waar je verzendkosten moet betalen, soms is er de mogelijkheid om het af te halen en misschien is het wel bij je in de buurt. Dus even bij contactgegevens kijken, of kijken of je de optie 'afhalen' hebt. Ik had dat laatst toen ik een extra etage voor het prinsessenkasteel wilde bestellen, dat bedrijf bleek in de buurt van de camping te zitten. Het was niet echt een winkel waar je lekker rond kunt kijken, het was echt een distributiecentrum met een kantoortje, dus dat ze een webshop zijn zegt niet altijd iets. Het scheelt je wel een hoop verzendkosten.

Playmobil schijnt in Duitsland ook goedkoper te zijn, dus ik weet niet of je in de buurt van de Duitse grens woont, maar dat kun je ook nog proberen. Kun je leuk een dagje shoppen over de grens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop playmobiel bestellen? Empty Re: Waar goedkoop playmobiel bestellen?

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 1:11

Ik zat inderdaad ook aan MP te denken...
Misschien toch maar gewoon doen, mits het in de buurt is zodat ik kan kijken of het echt nog netjes is. Schmets had ik ook gekeken maar daar is bijna niks meer op voorraad, heb ze wel gemaild of dat snel weer komt en de andere link heeft ook niet meer wat ik in gedachten had.

Toch MP nog maar eens afspeuren.
Thanx voor de tips in elk geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar goedkoop playmobiel bestellen? Empty Re: Waar goedkoop playmobiel bestellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum