Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkoop online cartridges bestellen

+7
Rush
Takkie
loura
Sarah1985
Derpy
M@niek
girli
11 plaatsers

Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 20:52

Wie weet een betrouwbare site?

En ik heb ze ook nog eens morgen nodig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  girli di 25 sep 2012 - 21:08

Kruidvat heeft online ook cartridges. Ik heb alleen geen idee of die goedkoop zijn.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  M@niek di 25 sep 2012 - 21:08

123inkt.nl goedkoper als in de winkel en als je vandaag besteld morgen al in huis! Super snelle levering en goede kwaliteit. ZE hebben eigen merk maar ook het merk van je printer.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 21:14

Heb jij ervaring met het eigen merk van hun M@niek?

Ik heb ooit eerder eigen merk van een andere winkel gehad maar die droogde heel slecht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  M@niek di 25 sep 2012 - 21:17

Nee geen ervaring maar dat komt komt omdat de cartridges die wij gebruiken van HP al goedkoop zijn.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Derpy di 25 sep 2012 - 21:49

Ik ga altijd naar Handyman, maar weet niet of die ze ook online verkopen.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Sarah1985 di 25 sep 2012 - 22:38

Ik zou nooit een goedkoop merk kopen maar gewoon het merk wat erin hoort 1 keer hadden wij goedkope inkt maar konden meteen nieuwe printer kopen.

Bij big Dennis heb je alle merken niet extreem duur
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  loura di 25 sep 2012 - 23:15

M@niek schreef:123inkt.nl goedkoper als in de winkel en als je vandaag besteld morgen al in huis! Super snelle levering en goede kwaliteit. ZE hebben eigen merk maar ook het merk van je printer.
Idd goedkoop en supersnelle levering. Vorige week nog wat besteld.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Takkie di 25 sep 2012 - 23:17

loura schreef:
M@niek schreef:123inkt.nl goedkoper als in de winkel en als je vandaag besteld morgen al in huis! Super snelle levering en goede kwaliteit. ZE hebben eigen merk maar ook het merk van je printer.
Idd goedkoop en supersnelle levering. Vorige week nog wat besteld.

Ook mee eens. En hun eigen merk is ook prima, scheelt een hoop geld tov het merk van je printer.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 0:06



Ik bestel ook altijd bij 123inkt.
Nooit huismerk, dat helpt op lange termijn je printer naar de knoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 2:47

Ik heb net een bestelling gedaan bij 123inkt. Nu maar hopen dat ik ze morgen binnen krijg.

Bedankt voor de reacties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 3:11

Elixer schreef:Wie weet een betrouwbare site?

En ik heb ze ook nog eens morgen nodig Goedkoop online cartridges bestellen 561177

ik werk bij een webwinkel hiervoor en we proberen de goedkoopste te zijn dus je kan een pm sturen voor de link:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Rush wo 26 sep 2012 - 3:12

Lily ik ben benieuwd! Misschien werken wij wel eens met jullie samen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 3:15

Rush schreef:Lily ik ben benieuwd! Misschien werken wij wel eens met jullie samen!

Denk het niet want wij zijn heel kleinschalig, maar zal je de bedrijfsnaam/website even PMen. Zie dat er al besteld is bij 123inkt, onze grote concurrent haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 3:17

Hoi Lily ik heb inderdaad net besteld. Maar zou ik de link nog mogen hebben voor evt de volgende keer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gympie wo 26 sep 2012 - 4:57

Kan iemand mij uitleggen waarom een huismerkcartridge je printer op lange termijn naar de knoppen helpt?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Melis_je wo 26 sep 2012 - 5:06

Gympie schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom een huismerkcartridge je printer op lange termijn naar de knoppen helpt?

Het hangt af van de printkop. Dat is het deeltje dat 'communiceert' tussen de inkt en de printer. Als je printer alle kleuren apart heeft, heeft de printer vaak een vaste printkop. Als je alle kleuren in één cartridge hebt, zit meestal de printkop op de cartridge. Die printkoppen zijn bedoeld voor eenmalig gebruik. Goedkope cartridges zijn soms hergebruikt (daarom krijg je ook geld voor het inleveren van je oude cartridge op veel plaatsen), waardoor de printkop al minimaal één keer gebruikt is. Daardoor krijg je bij huismerken soms zo'n gestreept resultaat (niet egaal). Bij alle hergebruikte of extra gevulde cartridges (vaak zit er meer milliliter inkt in zo'n huismerkcartridge) is er grotere kans op lekken waardoor je inktvlekken in je printer krijgt, die natuurlijk opdrogen.

Ook is inkt gepatenteerd. Goedkope inkt droogt vaak sneller uit in de cartridge. Dus je moet vaker printen om de inkt houdbaar te houden (ongeveer wekelijks).

Moraal van het verhaal: als je heel veel print en het liefst gescheiden cartridges voor de kleuren gebruikt, kan je het overwegen, als je de printer maar af en toe gebruikt, is originele inkt veiliger.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gympie wo 26 sep 2012 - 5:10

Oke, bedankt! Ik heb namelijk huismerk besteld (bij 123inkt) laatst en ik heb ongelooflijk veel gezeur nu met de printer. Dit verklaart een hoop. Geen huismerk meer!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 5:12

originele cartridges of compatibele maakt niks uit. Het enige verschil is het merk wat erop staat. Het kan zelfs zo zijn dat de cartridges in dezelfde fabrieken gemaakt worden.
Het is zo dat de printerfabrikanten juist hun winst halen uit de verkoop van de cartridges, vandaar het grote prijsverschil. En natuurlijk komt het wel eens voor dat er compatibele cartridges niet goed printen o.i.d. Maar dat kan ook voorkomen bij originele en als dit bij ons ook het geval is krijgt de klant meestal nieuwe cartridges en degene die niet goed functioneren reclameren wij dan bij de leverancier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 5:13

Gympie schreef:Oke, bedankt! Ik heb namelijk huismerk besteld (bij 123inkt) laatst en ik heb ongelooflijk veel gezeur nu met de printer. Dit verklaart een hoop. Geen huismerk meer!

wat voor cartridges heb je, voor welke printer? En wat voor problemen heb je? Misschien kan ik helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gympie wo 26 sep 2012 - 5:33

Lily schreef:
Gympie schreef:Oke, bedankt! Ik heb namelijk huismerk besteld (bij 123inkt) laatst en ik heb ongelooflijk veel gezeur nu met de printer. Dit verklaart een hoop. Geen huismerk meer!

wat voor cartridges heb je, voor welke printer? En wat voor problemen heb je? Misschien kan ik helpen.

Ik heb huismerk van 123inkt gekocht. Het is voor een HP Photosmart B110 series. De eerste dagen heb ik proberen te printen, maar kwam er niks uit. Hij gaf een foutmelding dat er geen originele/valse patronen inzaten. Ik heb 'm een aantal keer uitgelijnd en testpagina's geprint. Langzaam kwam er dan wel wat uit, maar een bestand printen had ie moeite mee. De eerste pagina werd dan afgedrukt en daarna kwamen er bijna lege pagina's uit met wat vlekken en regeltjes erop. Dit was een paar dagen zo en van het weekend heb ik na veel proberen wel heel veel pagina's kunnen printen (stuk of 30). Ik weet niet hoe het nu is, maar het lijkt er op dat de printer snel uitdroogt ofzo en daardoor niet snel op gang komt. Ook was ik er bang voor dat de printer het niet 'accepteert' dat er geen originele cartridge in zit. De clue is, vaak doet ie het niet, soms doet ie het wel. Laughing

Ik moet er wel bij vermelden dat ik de printer hiervoor een jaar niet heb gebruikt. Kan daar ook het probleem liggen?

Lief van je trouwens! Dat je me wilt helpen!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 5:51

je printer print wel dus dan worden ze wel herkent. Het probleem is dan inderdaad dat ie te lang heeft stilgestaan en dat de printkoppen dan dich zitten. Op elke printer zit het programma printkoppen reinigen. Dit zou je dan eens moeten doen en eventueel het gewone reinigingsprogramma laten lopen mocht je weer moeite hebben met printen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gympie wo 26 sep 2012 - 8:11

Bedankt, Lily!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Mermaid wo 26 sep 2012 - 8:42

Zou ik de link ook mogen hebben?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Xanna wo 26 sep 2012 - 9:20

Mermaid schreef:Zou ik de link ook mogen hebben?

+ 1

Ik ben overigens ook heel tevreden over 123 inkt, snelle levering en prima cardridges. We gebruiken de printer wekelijks en nog geen problemen gehad met het huismerk.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop online cartridges bestellen Empty Re: Goedkoop online cartridges bestellen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum