Pakje verf uit de winkel of kapper?
+9
Punk'd
Raindrop
JustMeDaan
Marin
VeryCherry
Blond
Cow
Urban Naked
Lies
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pakje verf uit de winkel of kapper?
Dat bedoel ik inderdaad.Carrie schreef:
Voor de kapsalon uit kan? Die snap ik niet
Maar je moet natuurlijk de huur van het pand betalen, verzekeringen, het personeel die jouw haar voor je verft. Dus nee, dat gaat inderdaad niet voor 15 euro, dat lijkt mij logisch.
Gast- Gast
Carrie schreef:Forumster schreef:Want jij denkt dat het voor de kapsalon uit kan om de prijzen naar beneden te gooien?Lies schreef:
Maarja..laat ze eerst maar is die prijzen omlaag gooien!
Voor de kapsalon uit kan? Die snap ik niet
Maar je moet natuurlijk de huur van het pand betalen, verzekeringen, het personeel die jouw haar voor je verft. Dus nee, dat gaat inderdaad niet voor 15 euro, dat lijkt mij logisch.
Natuurlijk snap ik dat je daardoor meer betaald bij de kapper. Het zou fijn zijn als het wat minder duur kon, maar dat gaat toch niet gebeuren. Al heb je nog wel verschil qua prijs per kapper.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Blond schreef:
Ik heb alleen de zilvershampoo va Guhl nog maar geprobeerd, maar zal dit weekend eens naar deze op zoek gaan! Staan daar niet twee senioren op afgebeeld?
Ja, dat klopt. Met Guhl heb ik nooit het gewenste resultaat gehad of uberhaupt geen resultaat. Ik heb deze nu twee weken puur gebruikt om de dag ongeveer en moet nu gaan oppassen dat het niet grijs gaat worden. Na het highlighten waren ze vooral gelig, nu eerder witblond. Niet opvallend omdat de rest nog wat geler is, maar die gaat ze over 3-4 weken ook highlighten dus ik ga nu wat minderen anders kan ik na de volgende keer highlighten niet meer zonder grijs/paars te worden. Maar mijn kapster adviseerde ook om het elke wasbeurt of anders minimaal 1 x per week te gebruiken zodat het ook niet gaat vergelen als het wel de goede kleur heeft. Maar dan 1/4 zilvershampoo en 3/4 gewone shampoo met elkaar mengen om de kleur te behouden, om het geel er een beetje uit te halen en 1/2 zilvershampoo en 1/2 shampoo. En als het echt heel geel of oranje is puur alleen silvershampoo en dan laten schuimen tot het paarse schuim witte schuim is.
Deze is het:
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik ga naar een kapster die een salon aan huis heeft en zij verft mijn haar altijd. Ik ben dan voor een verfspoeling (dus dat was je er weer uit) en kamstrepen 26 euro kwijt. Ik vind dit niet duur en laat dus elke 6 tot 8 weken mijn haar daar verven. Ik merk dat dit beter voor mijn haar is dan wanneer ik het zelf doe met verf van de drogist en ik kan niet zelf die streepjes zetten. Als ik ook nog laat knippen (dat doe ik niet elke keer) dan ben ik ongeveer 45 euro kwijt. Dus misschien is het ook een oplossing om een kapster te zoeken die een salon aan huis heeft.
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Winkel A versus winkel B
» nav eerste pakje
» Pakje h&m weigeren?
» het eerste pakje
» pakje voor bruidsjonkertje
» nav eerste pakje