Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pakje h&m weigeren?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pakje h&m weigeren? Empty Pakje h&m weigeren?

Bericht  vlinder19 di 27 sep 2011 - 7:26

Hoi Dames!

Ik heb bij de h&m een bestelling geplaatst op een nieuw account. ( ik had mn limiet bereikt voor deze maand hahaha )
Ik heb het dus op mn man zn naam besteld op een maandfactuur, nu kwam vandaag de pakkettenbezorger en moest ik aan de deur iets meer als 40 euro betalen, ik had geen geld in huis....dus hij komt morgen met het pakket op mn werk langs. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om 40 euro te gaan betalen, meestal gaat een groot deel terug ( als het niet alles is ) en dan zit ik weer met gedoe om dat geld weer terug te krijgen. Kan ik het pakje gewoon weigeren bij de postbode? Ik vraag me dan af of het wel goed gaat bij de hm zeg maar.... Dat ze het gewoon als een soort retour verwerken en ik niet alsnog een rekening krijg bv. Wie heeft er ervaring?

Liefs Vlinder19
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakje h&m weigeren? Empty Re: Pakje h&m weigeren?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 7:28

Huh, waarom moet je geld betalen bij een bestelling?

Gast
Gast

Bericht  Stippel di 27 sep 2011 - 7:29

Je kan het pakket weigeren, dan gaat het retour. Je moet dan alleen wel de verzendkosten betalen.
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11

Bericht  vlinder19 di 27 sep 2011 - 7:34

Pippa schreef:Huh, waarom moet je geld betalen bij een bestelling?

Ik had net dus even gekeken....maar blijkbaar is je bestellimiet als nieuwe klant 100 euro.... beetje jammer dat er geen melding oid kwam toen ik de bestelling plaatste.
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  vlinder19 di 27 sep 2011 - 7:34

Stippel schreef:Je kan het pakket weigeren, dan gaat het retour. Je moet dan alleen wel de verzendkosten betalen.

Dan krijg je gewoon een rekeking van hm van de verzendkosten of betaal je die gelijk aan de postbode?
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  meisje di 27 sep 2011 - 8:17

Ik heb dat ook eens gehad.
Moest ook ineens 60 euro betalen, terwijl ik het niet wist *of niet goed gelezen had*

Ik heb het wel gewoon betaald en vervolgens ook veel terug gestuurd.
Ik heb het geld wel netjes terug gekregen en er niet moeilijk over hoeven te doen.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Stippel di 27 sep 2011 - 8:25

vlinder19 schreef:
Stippel schreef:Je kan het pakket weigeren, dan gaat het retour. Je moet dan alleen wel de verzendkosten betalen.

Dan krijg je gewoon een rekeking van hm van de verzendkosten of betaal je die gelijk aan de postbode?

Ik kreeg gewoon een rekening van h&m!
Stippel
Stippel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:38

Ik denk dat je je geld dan echt wel terug krijgt hoor, als je een hoop terug stuurt. Maar ik vind het wel vreemd, heb zoiets nog nooit gehoord bij H&M.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:55

Ik had dat ook de vorige keer, moest 50 euro contant aan de deur afrekenen. Bij mij namen ze het pakketje niet mee terug (ik wist ook niet dat ik contant moest betalen).

Gast
Gast

Bericht  CCC di 27 sep 2011 - 11:14

Ik heb dat ook een keer gehad, stond onze postbode voor de deur met dat pakketje maar ik had geen contant geld in huis... Heb ik vrijwel nooit eigenlijk, dus moest ik naar het postkantoor die middag daar kon ik het meteen betalen. Ik heb toen ook nooit een melding gekregen dat ik het contant moest betalen. Heel vervelend, want als je dat ziet kan je er rekening mee houden.

Volgens mij kan je het pakketje trouwens neit weigeren, als je hem niet ophaalt vraag ik me af of ie dan automatisch teruggestuurd word.

Ik had trouwens laatst dat mijn bestelling/ pakket gewoon open was. Was bij de buurvrouw afgeleverd en zij had al wat gezegd tegen de postbode. Bleek dat er een jasje niet inzat... Had er even flink de pest in, want op de pakbon stond ie er wel op... Gelukkig deden ze er niet moeilijk over, en hoefde ik het jasje niet te betalen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: