Goedemorgen maandag !!
+6
Sarah1985
Jasmine
Ibbeltje
love
Zonnetje
Stuiterbal
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen maandag !!
Goedemorgen allemaal !
Weekend alweer voorbij. Wat staat er op de planning.
Hier draait mijn maag van de zenuwen. Gezonde spanning.
Vandaag 1e Stagedag op mijn afdeling waar ik vanaf mei fulltime ga werken.
Nu 2 weken snuffelen. Erg spannend !
Ben erg benieuwd en heb er onwijs veel zin in.
Fijne dag allemaal !
Weekend alweer voorbij. Wat staat er op de planning.
Hier draait mijn maag van de zenuwen. Gezonde spanning.
Vandaag 1e Stagedag op mijn afdeling waar ik vanaf mei fulltime ga werken.
Nu 2 weken snuffelen. Erg spannend !
Ben erg benieuwd en heb er onwijs veel zin in.
Fijne dag allemaal !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Goedemorgen maandag !!
Goedemorgen! Ik ga zo werken en hoop om 18 uur terug te zijn van mijn werk. Vanavond ga ik sporten: spinning.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Hier goed geslapen!
Ik heb om 9:00 een tweede ronde van een sollicitatiegesprek , moest vorige week een competentie test invullen en deze word nu besproken. Morgen derde gesprek en hopelijk heb ik binnenkort een nieuwe baan .
Nu moet ik 20min rijden maar met de sneeuw heb ik er vorige week ook meer dan een uur over gedaan dus ga me aankleden en gauw de auto in
Fijne dag allemaal!
Hier goed geslapen!
Ik heb om 9:00 een tweede ronde van een sollicitatiegesprek , moest vorige week een competentie test invullen en deze word nu besproken. Morgen derde gesprek en hopelijk heb ik binnenkort een nieuwe baan .
Nu moet ik 20min rijden maar met de sneeuw heb ik er vorige week ook meer dan een uur over gedaan dus ga me aankleden en gauw de auto in
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
*sneeuw sneeuw sneeuw*
Ik ben me nog aan het verstoppen. Dat doe ik nog wel eventjes denk ik, verder weet ik het nog niet.
Hopelijk heeft iedereen een fijne dag, en kijk asjeblieft uit op de weg?!
Ik ben me nog aan het verstoppen. Dat doe ik nog wel eventjes denk ik, verder weet ik het nog niet.
Hopelijk heeft iedereen een fijne dag, en kijk asjeblieft uit op de weg?!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Stuit succes vandaag he!
Love toi toi toi!!
Zonnetje fijne dag ik hoop dat het op de weg allemaal meevalt.
Pink haha verstop je nog maar lekker
Ik ga straks boodschappen doen en even nog een was in de machine gooien. Verder moet ik nog even bekijken.
Fijne dag!
Stuit succes vandaag he!
Love toi toi toi!!
Zonnetje fijne dag ik hoop dat het op de weg allemaal meevalt.
Pink haha verstop je nog maar lekker
Ik ga straks boodschappen doen en even nog een was in de machine gooien. Verder moet ik nog even bekijken.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Hier een rustig dagje op de planning. Had eigenlijk dochter zo naar de psz moeten brengen, maar die heeft zo'n onrustige nacht gehad met continu hoesten dat ik haar lekker thuis hou. Ligt nu ook nog diep in dromenland, dus ze mag lekker blijven liggen.
Dat ik ook nog lekker in een warm bed kan blijven liggen is een bijkomend voordeel.
Hier een rustig dagje op de planning. Had eigenlijk dochter zo naar de psz moeten brengen, maar die heeft zo'n onrustige nacht gehad met continu hoesten dat ik haar lekker thuis hou. Ligt nu ook nog diep in dromenland, dus ze mag lekker blijven liggen.
Dat ik ook nog lekker in een warm bed kan blijven liggen is een bijkomend voordeel.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Goedemorgen,
Ik ben heel blij dat ik vrij ben vandaag met die berg sneeuw. Ga straks wel naar de sportschool voor zumba&shape en misschien wat boodschapjes halen, maar verder blijf ik binnen. Heb nog aardig wat huishoudklusjes te doen.
Fijne dag allemaal en succes voor degenen die de weg op moeten! Doe voorzichtig!
Ik ben heel blij dat ik vrij ben vandaag met die berg sneeuw. Ga straks wel naar de sportschool voor zumba&shape en misschien wat boodschapjes halen, maar verder blijf ik binnen. Heb nog aardig wat huishoudklusjes te doen.
Fijne dag allemaal en succes voor degenen die de weg op moeten! Doe voorzichtig!
Gast- Gast
Goedemorgen
Heb me wel eens beter gevoeld. Heb koorts heel erg hoesten benauwd. Keelpijn oorpijn en hoofdpijn. Vooral het benauwde is vervelend en moet straks ook naar de huisarts.
Ik moest eigenlijk werken maar ga niet kan amper op mijn benen staan.
Fijne dag allemaal
Heb me wel eens beter gevoeld. Heb koorts heel erg hoesten benauwd. Keelpijn oorpijn en hoofdpijn. Vooral het benauwde is vervelend en moet straks ook naar de huisarts.
Ik moest eigenlijk werken maar ga niet kan amper op mijn benen staan.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Stuit succes
Sarah beterschap
Ik lig nu nog op de bank tennis te kijken, eigenlijk mijn hardloop dag maar met de sneeuw zie ik het niet zitten. Ga mogen al fitnessen als compensatie.
Vanmiddag lekker mer een vriendin naar de sauna. Het zal lekker rustig zijn. Nu wel de kans om te rollen in de sneeuw
Sarah beterschap
Ik lig nu nog op de bank tennis te kijken, eigenlijk mijn hardloop dag maar met de sneeuw zie ik het niet zitten. Ga mogen al fitnessen als compensatie.
Vanmiddag lekker mer een vriendin naar de sauna. Het zal lekker rustig zijn. Nu wel de kans om te rollen in de sneeuw
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
@ Sarah: Beterschap!
Ik zit sinds een kwartiertje weer op m'n werk, ik moet werken tot 13 uur. En dan vanmiddag 3 uurtjes vrij en daarna naar m'n andere werk, waar ik vanavond een dienstje heb van 17 tot 21 uur.
Fijne dag allemaal!
@ Sarah: Beterschap!
Ik zit sinds een kwartiertje weer op m'n werk, ik moet werken tot 13 uur. En dan vanmiddag 3 uurtjes vrij en daarna naar m'n andere werk, waar ik vanavond een dienstje heb van 17 tot 21 uur.
Fijne dag allemaal!
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Goedemorgen,
Ik heb er al een halve dag op zitten voor mijn gevoel.
Slaapt dochter eindelijk een keertje uit, moet ik er al op tijd uit omdat we een nieuw raam op onze slaapkamer kregen.
Maar het zit er in. Dubbel glas, beetje jammer dat het kleine raampje ernaast nog wel enkel glas is!
Straks komt mijn moeder gezellig op visite.
Fijne dag allemaal.
Ik heb er al een halve dag op zitten voor mijn gevoel.
Slaapt dochter eindelijk een keertje uit, moet ik er al op tijd uit omdat we een nieuw raam op onze slaapkamer kregen.
Maar het zit er in. Dubbel glas, beetje jammer dat het kleine raampje ernaast nog wel enkel glas is!
Straks komt mijn moeder gezellig op visite.
Fijne dag allemaal.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Succes vandaag Stuit!
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, was dan ook heel moe.
Vandaag wat huiswerk doen en vanavond uit eten en naar de film met mijn vriend.
Fijne dag allemaal en be safe!
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, was dan ook heel moe.
Vandaag wat huiswerk doen en vanavond uit eten en naar de film met mijn vriend.
Fijne dag allemaal en be safe!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag...
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag...