Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen maandag!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! Empty Goedemorgen maandag!

Bericht  Chocoholic zo 17 feb 2013 - 19:56

Het is al even geleden dat ik er 'zo vroeg' uit moest (half 8 ), want ik kan elke dag redelijk uitslapen aangezien ik mijn uren voor het werken aan mijn scriptie zelf kan indelen, maar vandaag moet ik naar het bedrijf in Breda om mijn project plan te bespreken. Ben benieuwd of ik op de goede weg zit!

Fijne dag meiden!


Laatst aangepast door Chocoholic op zo 17 feb 2013 - 20:27; in totaal 1 keer bewerkt
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! Empty Re: Goedemorgen maandag!

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 20:01

Goedemorgen!

Vandaag is mijn eerste vrije dag van een week vakantie. Ik was ook al vroeg wakker. Straks ga ik aan mijn verslag voor mijn master werken. Ik hoop dat ik vandaag lekker kan opschieten.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! Empty Re: Goedemorgen maandag!

Bericht  Snirp zo 17 feb 2013 - 20:05

Goedemorgen!!!

Succes Chocoholic, hopelijk zit je op de goede weg en hebben ze nog goede tips waar je mee aan de slag kan!
Liv, succes met je master-verslag!

Ik ga straks eerst even naar Leiden. In september mijn diploma opgehaald, werd ik vrijdag gebeld...
Ze hebben een foutje gemaakt met de datum (examendatum staat op 13-7, terwijl mijn laatste cijfers zijn ingevoerd op 16-7), dus ze hebben een nieuwe voor me gemaakt.
Daarna bij een vriendinnetje van orkest even samen repeteren op een nieuw, lastig stuk!
Verder nog de weekboodschappen en vanavond met vriendlief eens op zoek naar een makelaar die ons kan helpen met het zoeken van een leuk huisje!

Fijne maandag allemaal!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! Empty Re: Goedemorgen maandag!

Bericht  ExpressoB zo 17 feb 2013 - 20:25

Goedemorgen, pfff te weinig geslapen maar ikmoet opstaan. Straks meer als een uur rijden, ga de hond van mijn ex uitlaten. Zie er wel tegenop maar niet om de witte boef weer te zien Very Happy
Vond het sneu voor de hond, pech met uitlaatservices en hij moest vandaag al starten met een nieuwe baan. Hij kon hem vandaag wel uitlaten in zijn pauze ff maar op zo'n 1e werkdag lijkt mij dat niet verstandig. Doe het echt uit liefde voor de hond.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! Empty Re: Goedemorgen maandag!

Bericht  Slakje zo 17 feb 2013 - 21:16

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen. Louise heeft deze ochtend nog enkele uurtjes tussen ons in geslapen. Zo meteen haar naar de creche brengen en er dan hier invliegen. Alles schoonmaken, eten maken, iets lekkers bakken en kleren wassen. Eigenlijk moet ik er maar es invliegen...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! Empty Re: Goedemorgen maandag!

Bericht  Oasis zo 17 feb 2013 - 21:20

Goedemorgen!

Ik ben vandaag nog vrij, heerlijk! En dan schijnt het zonnetje, en fluiten de vogels sunny

Plannen zijn om flink aan school te werken, en misschien boodschappen doen zodat ik ook even buiten kom vandaag.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen maandag! Empty Re: Goedemorgen maandag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum