Goedemorgen maandag!
+9
Antibes
Arwyn
Snoes
Atelier Madame
Cheesegirl
Sarah1985
Reeza
Lady4
Burn
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen maandag!
Goedemorgen!
Bah, lig al vanaf 5u wakker, terwijl ik vandaag juist kon uitslapen tot 10u..
Hoop dat ik zo nog even lekker in slaap val..
Vandaag dagje druk bezig voor school. En tussendoor genieten van mijn extra dagje weekend!
Have a nice day!
Bah, lig al vanaf 5u wakker, terwijl ik vandaag juist kon uitslapen tot 10u..
Hoop dat ik zo nog even lekker in slaap val..
Vandaag dagje druk bezig voor school. En tussendoor genieten van mijn extra dagje weekend!
Have a nice day!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Goedemorgen maandag!
Goedemorgen,
Wat vervelend dat je wakker ligt zeg.
Ik ben al de hele nacht op, zit in mijn laatste nachtdienst.
Ik ga straks een paar uurtjes slapen en daarna qualitytime met mijn vriend. We hebben elkaar dit weekend alleen zaterdagavond een paar uurtjes gezien.
Fijne dag all!
Wat vervelend dat je wakker ligt zeg.
Ik ben al de hele nacht op, zit in mijn laatste nachtdienst.
Ik ga straks een paar uurtjes slapen en daarna qualitytime met mijn vriend. We hebben elkaar dit weekend alleen zaterdagavond een paar uurtjes gezien.
Fijne dag all!
Laatst aangepast door Lady4 op zo 23 sep 2012 - 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
He lady wat klote! Krijgt zo'n patient geen rode kaart bij jullie? Of mag je geen enkele patient weigeren op de SEH? Hoop dat je er niks aan over hebt gehouden!
Voor mij werkdag 4 van de 6 vandaag. Heb zo geen zin meer! Maar even doorbikkelen en misschien iets eerder naar huis..
Voor mij werkdag 4 van de 6 vandaag. Heb zo geen zin meer! Maar even doorbikkelen en misschien iets eerder naar huis..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Wij werken hier niet met rode kaarten oid, maar ik neem dit wel op met mijn hoofd. En en volgende keer overweeg ik aangifte. Er zijn grenzen. Ik slaap er straks niet minder om hoor.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Lady, wat vervelend!
Ik ga vandaag werken. Vanmiddag hebben we een studiemiddag over begrijpend lezen. Vanavond ga ik tennissen als het droog is.
Een fijne dag allemaal!
Lady, wat vervelend!
Ik ga vandaag werken. Vanmiddag hebben we een studiemiddag over begrijpend lezen. Vanavond ga ik tennissen als het droog is.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Heftig lady
Goedemorgen
Ik heb beroerd geslapen heb keelpijn en hoofdpijn en vannacht volgens mij koorts. Maar moet zo wel werken ook nog eens een lange dag van 8-18
Fijne dag allemaal
Goedemorgen
Ik heb beroerd geslapen heb keelpijn en hoofdpijn en vannacht volgens mij koorts. Maar moet zo wel werken ook nog eens een lange dag van 8-18
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Sterkte Sarah!
Mijn vriend is net voor 5 dagen van huis van ivm zijn werk, altijd ff rot de eerste dag. Ik moet zo werken tot één uur. Vanmiddag vrijwilligerswerk en vanavond sporten.
Fijne dag all!
Sterkte Sarah!
Mijn vriend is net voor 5 dagen van huis van ivm zijn werk, altijd ff rot de eerste dag. Ik moet zo werken tot één uur. Vanmiddag vrijwilligerswerk en vanavond sporten.
Fijne dag all!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen ik zit al een tijdje te leren, nog even tentamenstof doornemen, heb elf uur eerste toets van m'n nieuwe opleiding. En sich heel goed geleerd maar heb geen idee wat te verwachten. Dus toch beetje gespannen. Daarvoor nog een uur college wat me totaal niet uitkomt had liever nog een paar uur extra geleerd.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Hier niet zo goed geslapen. Vandaag werken van 6u30-15u, daarna boodschappen doen en vanavond komen mijn zus en haar vriend langs.
Fijne dag allemaal!
Sarah, beterschap!
Lady, wat heftig zeg!
Hier niet zo goed geslapen. Vandaag werken van 6u30-15u, daarna boodschappen doen en vanavond komen mijn zus en haar vriend langs.
Fijne dag allemaal!
Sarah, beterschap!
Lady, wat heftig zeg!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen *gaap*,
Lady: Vervelend van die man zeg! Gelukkig goed afgelopen, maar ik zou het inderdaad goed onthouden.
Ik ben alweer bijna een uur wakker.. Gelukkig de laatste week van de bouwvakkers, zondag kan ik eindelijk weer uitslapen!
Zit nu nog mijn broodje op te eten en ga zo naar mijn ouders. Even douchen en ook vanaf daar naar m'n werk. Vanavond eten bij schoonouders en dan weer vroeg naar bedje toe *gaap*.
Fijne dag allemaal!
Lady: Vervelend van die man zeg! Gelukkig goed afgelopen, maar ik zou het inderdaad goed onthouden.
Ik ben alweer bijna een uur wakker.. Gelukkig de laatste week van de bouwvakkers, zondag kan ik eindelijk weer uitslapen!
Zit nu nog mijn broodje op te eten en ga zo naar mijn ouders. Even douchen en ook vanaf daar naar m'n werk. Vanavond eten bij schoonouders en dan weer vroeg naar bedje toe *gaap*.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Burn: wat balen zeg! Hoop dat je nog even slaapt, maar anders duurt een vrije ochtend wel extra lang op deze manier..
Lady: wow, das best heftig! Ik zou denk ik nu al aangifte serieus overwegen, is hij nou helemaaal besodemieterd!
Sarah: sterkte dan vandaag!
AtelierMadame: veel succes, ik zal duimen voor he!
Ik hang aan de telefoon om te proberen de huisarts te bereiken, hoop dat ik er vandaag terecht kan.
Lady: wow, das best heftig! Ik zou denk ik nu al aangifte serieus overwegen, is hij nou helemaaal besodemieterd!
Sarah: sterkte dan vandaag!
AtelierMadame: veel succes, ik zal duimen voor he!
Ik hang aan de telefoon om te proberen de huisarts te bereiken, hoop dat ik er vandaag terecht kan.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Goedemorgen!
Het heeft hier afgelopen nacht gigantisch geregend en geonweerd. Gelukkig sliep vriend bij me (ben bang voor onweer), maar heb niet heel fijn en veel geslapen. Ondanks het weer rijden wij zo naar de Efteling
Fijne dag allemaal
Het heeft hier afgelopen nacht gigantisch geregend en geonweerd. Gelukkig sliep vriend bij me (ben bang voor onweer), maar heb niet heel fijn en veel geslapen. Ondanks het weer rijden wij zo naar de Efteling
Fijne dag allemaal
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Goedemorgen,
Eindelijk eens een beetje uit kunnen slapen. Normaal altjd vroeg wakker.
Ik moet zo even de bank bellen (kan pas om 9.30) en verder nog even wat kaartjes rondbrengen van de Nierstichting.
Verder niet veel plannen.
Fijne dag!
Eindelijk eens een beetje uit kunnen slapen. Normaal altjd vroeg wakker.
Ik moet zo even de bank bellen (kan pas om 9.30) en verder nog even wat kaartjes rondbrengen van de Nierstichting.
Verder niet veel plannen.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Wow, heftig Lady4! Ik zou er zeker mee oppassen en stappen ondernemen.
Ik heb heerlijk geslapen, ondanks de oorlog buiten (harde regen, onweer). Vandaag ga ik lunchen met Chocoholic en daarna werken van 15.00 uur tot 20.15 uur.
Vanavond met vriendje voor de buis .
Fijne dag allemaal!
Wow, heftig Lady4! Ik zou er zeker mee oppassen en stappen ondernemen.
Ik heb heerlijk geslapen, ondanks de oorlog buiten (harde regen, onweer). Vandaag ga ik lunchen met Chocoholic en daarna werken van 15.00 uur tot 20.15 uur.
Vanavond met vriendje voor de buis .
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Heftig Lady!
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen Ik ben vandaag nog een dagje vrij en ga nog even wat huishoudelijke dingen doen. Dat is er het weekend een beetje bij ingeschoten vanwege nieuwe meubels die in elkaar moesten. Vanmiddag naar de huisarts en daarna even de stad in.
Fijne dag!
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen Ik ben vandaag nog een dagje vrij en ga nog even wat huishoudelijke dingen doen. Dat is er het weekend een beetje bij ingeschoten vanwege nieuwe meubels die in elkaar moesten. Vanmiddag naar de huisarts en daarna even de stad in.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag
» goedemorgen maandag!!
» Goedemorgen Maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag