Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer niet gelukt...wat nu

+19
love
Marin
mzcharlotte
Caroow
Isabel_
Pompoen
Weegschaal
Aggi
May
Minx
Pien
teletascha
Annie24
Linnie1985
Susan
Snoes
Filoria
Exogenesis
SleepingBeauty
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Weer niet gelukt...wat nu - Pagina 3 Empty Re: Weer niet gelukt...wat nu

Bericht  Le Chat Noir zo 20 jan 2013 - 8:36

Na een jaar proberen zou ik gewoon eens een afspraak maken bij de huisarts. Misschien eerst nog eens 1 of 2 maand ovulatietesten gebruiken, daar werd bij mij naar gevraagd, of ik wel een positieve test had gehad.
Ik ben zelf nog elke keer ' blij' dat we niet te lang hebben gewacht om medische hulp te zoeken, ook al hebben we er tot nu toe nog niet zoveel aan gehad. Wij zaten na een jaar al bij de gyn, bij mij leek alles ook prima, en toen bleek mijn man dus sterk verminderd vruchtbaar.
Dan kun je proberen wat je wil, maar spontaan is de kans dus nihil. Zonde van je tijd dus.
Ik ging er zelf meer in van 'zo weten we tenminste of er iets aan de hand is en zo niet dan gaan we gewoon rustig zelf door proberen'.. maar toen bleek er dus wel wat aan de hand.

Mijn ervaring is dat er weinig wordt gesproken over leefgewoontes enzo. Maar met overgewicht heb ik geen ervaring, dat hebben wij allebei niet. Ik heb ook wel gelezen dat het zeker invloed heeft. Maar bij ons werd er gezegd dat de grootste 'killer' voor zaadcellen warmte is; hete baden, strakke boxers en koorts. Alcohol en roken werd eigenlijk niet op gewezen, ze zeiden dat er niet heel veel te behalen viel door ubergezond te gaan leven; het zaad zou slecht blijven. Zelf wil je natuurlijk wel van alles proberen.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum