Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kruidvat extra care 1 tijdelijk niet leverbaar!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kruidvat extra care 1 tijdelijk niet leverbaar! Empty Kruidvat extra care 1 tijdelijk niet leverbaar!

Bericht  Amber- za 19 jan 2013 - 1:20

Even voor de moeders die deze voeding gebruiken. Ik wou vanochtend nieuwe voeding voor Luuk kopen en in de twee kruidvatwinkels die we hier hebben was deze niet meer op voorraad. De winkelmedewerker heeft het na gekeken en hij is tijdelijk niet leverbaar. Dit kan 1 week zijn maar kan ook langer duren gaf ze aan, dit is niet bekend.

Ik ben net naar een andere stad gegaan en daar bij twee Kruidvat een flinke voorraad gehaald. Ook daar gaven ze aan dat de voeding tijdelijk niet leverbaar is.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kruidvat extra care 1 tijdelijk niet leverbaar! Empty Re: Kruidvat extra care 1 tijdelijk niet leverbaar!

Bericht  Limburg85 za 19 jan 2013 - 1:24

Toevallig moet ik deze vandaag halen, hoop dat ze hem nog hebben en dan gelijk een paar pakken maar mee nemen, thanks voor de tip!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Kruidvat extra care 1 tijdelijk niet leverbaar! Empty Re: Kruidvat extra care 1 tijdelijk niet leverbaar!

Bericht  Flower_L za 19 jan 2013 - 1:26

Bedankt, dan wandel ik straks even naar kv...stonden gister nog 2pak.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Tania za 19 jan 2013 - 3:06

Ik heb nog een pak staan daarvan als iemand interesse heeft. Gratis af te halen in H. oofddorp.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: