"jouw extra voordeel" bij kruidvat
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
"jouw extra voordeel" bij kruidvat
Ik heb vandaag een mailtje van kruidvat ontvangen dat ik luiers goedkoper kan krijgen met mijn voordeelkaart. Heel handig als je nog een in de luiers hebt. Dus ik wil het activeren, wordt ik doorgelinkt naar airwick kaarsen. Ik kan alleen die activeren...
Wie heeft dit ook gehad?
Wie heeft dit ook gehad?
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Re: "jouw extra voordeel" bij kruidvat
Ik heb vandaag de mail gehad met de Pampers babydoekjes..... raar dat we niet hetzelfde hebben dan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
dat is een algemene aanbieding, een voorbeeld. Als je inlogt dan kom je bij de juiste aanbieding.
Gast- Gast
Lily schreef:dat is een algemene aanbieding, een voorbeeld. Als je inlogt dan kom je bij de juiste aanbieding.
Wat stom, kan je toch beter de juiste aanbieding erbij zetten...?
_Mashimaro_- Fluisteraar
Ik vind die kaart echt bullshit. De aanbiedingen die ik krijg zijn in de winkel ook gewoon in de aanbieding. Hoezo speciaal voor mij?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Van wat ik heb gezien, is de aanbieding via de kaart groter. Dus in de winkel is het 2 + 1 gratis en via die kaart is het dan 1 + 1 gratis.Rush schreef:Ik vind die kaart echt bullshit. De aanbiedingen die ik krijg zijn in de winkel ook gewoon in de aanbieding. Hoezo speciaal voor mij?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
via de kaart is het aantrekkelijker, regelmatig pampers in de aanbieding voor 5 euro per pak bv.
_mashimaro, het is een voorbeeld. Als je inlogt kom je dus wel bij de aanbieding die voor jou is. Dit omdat iedereen andere interesses heeft en er op 1 dag dus diverse aanbiedingen zijn.
_mashimaro, het is een voorbeeld. Als je inlogt kom je dus wel bij de aanbieding die voor jou is. Dit omdat iedereen andere interesses heeft en er op 1 dag dus diverse aanbiedingen zijn.
Gast- Gast
Lily schreef:via de kaart is het aantrekkelijker, regelmatig pampers in de aanbieding voor 5 euro per pak bv.
Ok, dan zal ik elke dag maar op de link klikken. Ik keek alleen naar het product in de mail of die interessant was. Ik klikte nu voor de eerste keer door.
_Mashimaro_- Fluisteraar
_Mashimaro_ schreef:Lily schreef:via de kaart is het aantrekkelijker, regelmatig pampers in de aanbieding voor 5 euro per pak bv.
Ok, dan zal ik elke dag maar op de link klikken. Ik keek alleen naar het product in de mail of die interessant was. Ik klikte nu voor de eerste keer door.
Het product in je mail is de aanbieding die voor jou geldt, hetgeen wat je op de website ziet als je op de link klikt is het voorbeeld Dus als je daarna inlogt, zie je wel jouw aanbieding.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Nou alle keren dat ik in de winkel kwam voor 'mijn' aanbieding, was het ook 'gewoon' in de aanbieding, met dezelfde actie en voor dezelfde prijs.girli schreef:Van wat ik heb gezien, is de aanbieding via de kaart groter. Dus in de winkel is het 2 + 1 gratis en via die kaart is het dan 1 + 1 gratis.Rush schreef:Ik vind die kaart echt bullshit. De aanbiedingen die ik krijg zijn in de winkel ook gewoon in de aanbieding. Hoezo speciaal voor mij?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
AngelNyn schreef:_Mashimaro_ schreef:Lily schreef:via de kaart is het aantrekkelijker, regelmatig pampers in de aanbieding voor 5 euro per pak bv.
Het product in je mail is de aanbieding die voor jou geldt, hetgeen wat je op de website ziet als je op de link klikt is het voorbeeld Dus als je daarna inlogt, zie je wel jouw aanbieding.
Oops:oops:, nu ik het weer overlees van lily snap ik het. Bedankt voor de verheldering!
_Mashimaro_- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» voordeel van PayPal
» Voeding extra care Kruidvat
» kruidvat extra care voeding.... (nu met bron P2.)!
» T-mobile extra
» NS voordeel!!
» Voeding extra care Kruidvat
» kruidvat extra care voeding.... (nu met bron P2.)!
» T-mobile extra
» NS voordeel!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: