Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"jouw extra voordeel" bij kruidvat

5 plaatsers

Ga naar beneden

"jouw extra voordeel" bij kruidvat Empty "jouw extra voordeel" bij kruidvat

Bericht  _Mashimaro_ di 11 dec 2012 - 0:02

Ik heb vandaag een mailtje van kruidvat ontvangen dat ik luiers goedkoper kan krijgen met mijn voordeelkaart. Heel handig als je nog een in de luiers hebt. Dus ik wil het activeren, wordt ik doorgelinkt naar airwick kaarsen. Ik kan alleen die activeren..."jouw extra voordeel" bij kruidvat 878948377

Wie heeft dit ook gehad?
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"jouw extra voordeel" bij kruidvat Empty Re: "jouw extra voordeel" bij kruidvat

Bericht  Ella di 11 dec 2012 - 0:03

Ik heb vandaag de mail gehad met de Pampers babydoekjes..... raar dat we niet hetzelfde hebben dan
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 0:03

dat is een algemene aanbieding, een voorbeeld. Als je inlogt dan kom je bij de juiste aanbieding.

Gast
Gast

Bericht  _Mashimaro_ di 11 dec 2012 - 0:05

Lily schreef:dat is een algemene aanbieding, een voorbeeld. Als je inlogt dan kom je bij de juiste aanbieding.

Wat stom, kan je toch beter de juiste aanbieding erbij zetten...?
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rush di 11 dec 2012 - 0:05

Ik vind die kaart echt bullshit. De aanbiedingen die ik krijg zijn in de winkel ook gewoon in de aanbieding. Hoezo speciaal voor mij? "jouw extra voordeel" bij kruidvat 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  girli di 11 dec 2012 - 0:06

Rush schreef:Ik vind die kaart echt bullshit. De aanbiedingen die ik krijg zijn in de winkel ook gewoon in de aanbieding. Hoezo speciaal voor mij? "jouw extra voordeel" bij kruidvat 394967
Van wat ik heb gezien, is de aanbieding via de kaart groter. Dus in de winkel is het 2 + 1 gratis en via die kaart is het dan 1 + 1 gratis.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 0:11

via de kaart is het aantrekkelijker, regelmatig pampers in de aanbieding voor 5 euro per pak bv.

_mashimaro, het is een voorbeeld. Als je inlogt kom je dus wel bij de aanbieding die voor jou is. Dit omdat iedereen andere interesses heeft en er op 1 dag dus diverse aanbiedingen zijn.

Gast
Gast

Bericht  _Mashimaro_ di 11 dec 2012 - 0:17

Lily schreef:via de kaart is het aantrekkelijker, regelmatig pampers in de aanbieding voor 5 euro per pak bv.

_mashimaro, het is een voorbeeld. Als je inlogt kom je dus wel bij de aanbieding die voor jou is. Dit omdat iedereen andere interesses heeft en er op 1 dag dus diverse aanbiedingen zijn.

Ok, dan zal ik elke dag maar op de link klikken. Ik keek alleen naar het product in de mail of die interessant was. Ik klikte nu voor de eerste keer door.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  TukTuk di 11 dec 2012 - 0:21

_Mashimaro_ schreef:
Lily schreef:via de kaart is het aantrekkelijker, regelmatig pampers in de aanbieding voor 5 euro per pak bv.

Ok, dan zal ik elke dag maar op de link klikken. Ik keek alleen naar het product in de mail of die interessant was. Ik klikte nu voor de eerste keer door.

Het product in je mail is de aanbieding die voor jou geldt, hetgeen wat je op de website ziet als je op de link klikt is het voorbeeld "jouw extra voordeel" bij kruidvat 561177 Dus als je daarna inlogt, zie je wel jouw aanbieding.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush di 11 dec 2012 - 0:26

girli schreef:
Rush schreef:Ik vind die kaart echt bullshit. De aanbiedingen die ik krijg zijn in de winkel ook gewoon in de aanbieding. Hoezo speciaal voor mij? "jouw extra voordeel" bij kruidvat 394967
Van wat ik heb gezien, is de aanbieding via de kaart groter. Dus in de winkel is het 2 + 1 gratis en via die kaart is het dan 1 + 1 gratis.
Nou alle keren dat ik in de winkel kwam voor 'mijn' aanbieding, was het ook 'gewoon' in de aanbieding, met dezelfde actie en voor dezelfde prijs.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  _Mashimaro_ di 11 dec 2012 - 1:27

AngelNyn schreef:
_Mashimaro_ schreef:

Het product in je mail is de aanbieding die voor jou geldt, hetgeen wat je op de website ziet als je op de link klikt is het voorbeeld "jouw extra voordeel" bij kruidvat 561177 Dus als je daarna inlogt, zie je wel jouw aanbieding.

Oops:oops:, nu ik het weer overlees van lily snap ik het. Bedankt voor de verheldering!
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud