Schaatsen
+17
Femmem
Le Chat Noir
Fortissimo
silly-one
Phileine
Elin
_Lacey_
Rattenfan
Mizz_S
Antibes
Kqip
Toet
Japie
Rush
Sarah1985
Minx
GreenGrass
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Schaatsen
Heb laatst op het N.annewiid geschaatst. Vond het doodeng. Zou erna naar de ijsbaan, maar is er niet van gekomen, door naar nieuws. Daarna is het er steeds niet meer van gekomen. Morgen, als het weer het toelaat, op de ijsbaan een rondje (of meer) schaatsen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik durf niet zo goed. Jammer genoeg zit m'n vriend met z'n rug anders was ik misschien wel met hem mee gegaan.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
N.annewiid is hier inderdaad erg populair om te schaatsen. Er zit wel een enorm windwak in volgens de nieuwsberichten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik wil ook schaatsen, dat is zooo leuk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Rush schreef:N.annewiid is hier inderdaad erg populair om te schaatsen. Er zit wel een enorm windwak in volgens de nieuwsberichten.
Die is gister helaas meer open gewaaid..
Ik kan niet schaatsen en heb geen schaatsen, mijn vriend wel, en ik denk dat ik volgend jaar maar op les moet, want het schaatsen moeten we natuurlijk overbrengen op uk.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vorig jaar voor het eerst in 13 jaar weer geschaatst. Ik vond het eerst best eng. Maar toen had ik N op een stoel gezet en er achter geschaatst. Zogenaamd omdat hij 'moe' was, maar zo kon ik mooi oefenen zonder voor lul te staan, whahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Er is een man onder het ijs gevonden, er wordt nog gekeken of het bovenstaande man is. Ik snap het niet, ronduit dom, het ijs is hier zó slecht... Op een boerenslootje gaat het hier wel, maar op de plassen is het gewoon levensgevaarlijk, met al die sneeuw en windwakken. Hoe sneu ook voor de nabestaanden, bijster slim was het niet om te gaan schaatsen.Lennox schreef:Ik lees net op Twitter dan er een man uit een dorp hier even verderop vermist wordt, is gaan schaatsen op de plassen en niet terug gekomen. Vrees het ergste, het ijs op de plassen is met al die sneeuw zo verschrikkelijk slecht
Gast- Gast
Ik heb gisteren geschaatst! Wel op een ijsbaan overigens (ondergelopen skeelerbaan), de uiterwaarden zijn (nog) niet veilig!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Schaatsen!
» Schaatsen
» Wat voor schaatsen heb jij?
» Met Noren schaatsen, hoe doe je dat?
» Marathon schaatsen, is het op TV?
» Schaatsen