Schaatsen!
+6
Suus
mzcharlotte
Ploen
Mint
Blond
Zwerver
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schaatsen!
Koud is het hè? Des te beter, gisteren en vandaag heb ik heerlijk geschaatst op de ijsbaan hier. Wat een heerlijk gevoel, die eerste slagen. Het geluid van het geknerp van de ijzers op het ijs, daar kan niks tegenop. Het gevoel van vrijheid als ik wat gang heb gemaakt en de wind langs mijn gezicht voel suizen. Oudhollandse muziek die door de luidsprekers schalt (ineens vind ik dat énig!). Dromen van schaatsen op buitenijs, want dat is écht het allermooiste dat er is.
Nog meer schaatsliefhebbers hier?
Nog meer schaatsliefhebbers hier?
Gast- Gast
Re: Schaatsen!
Ik ga volgende week ook schaatsen met mijn vriend! Ik heb nog ijshockey schaatsen, vorig jaar laten slijpen dus dat zit volgens mij nog wel goed!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Gaan jullie schaatsen op echt ijs of een kunstijsbaan?
In ieder geval veel plezier alvast!
In ieder geval veel plezier alvast!
Gast- Gast
Ik ga ook volgende week schaatsen met een groep vrienden. Op de kunstijsbaan op de Korenmarkt in Arnhem. En daarna lekker sushi eten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb gisteren weer eens geschaatst op de ijsbaan in het dorp. Het ijs was niet denderend en ik was na 6 rondjes al kapot, maar het blijft genieten!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb niet zoveel met schaatsen, volgens mij een beetje een 'trauma' van vroeger.
Toen ging ik een keer schaatsen en mijn voeten deden toen zo pijn van de kou dat ik alleen maar kon huilen.
Toen ging ik een keer schaatsen en mijn voeten deden toen zo pijn van de kou dat ik alleen maar kon huilen.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Wij gaan gewoon op een kunstijsbaan
Zwerver- Ratel
Ik heb vanmiddag heerlijk geschaatst op een meer vlakbij waar ik woon. Het ijs was fantastisch en ik las net dat de gemiddelde dikte van dit meer 14 cm is. Er waren best wel veel mensen, maar toch was het in het begin wel even een griezelig idee, dat zwarte ijs.. Op een ijsbaan weet je gewoon dat het niet diep is, maar op een meer daarentegen.. Ik heb eerst een heel stuk tegen de wind in geschaatst, toen heerlijk met de wind in de rug weer terug.. Lekker relaxt. Het was heerlijk!
Nou, dat wilde ik even delen hier..
Nou, dat wilde ik even delen hier..
Gast- Gast
Ik ben net even in ons achtertuin opgestapt (altijd handig) haha.. Zijn hier ook veel kinderen aan het schaatsen..
Gast- Gast
Wij gaan volgende week maar ergens schaatsen. Ik was ziek en zijn daarom niet gegaan. Ik vind schaatsen echt leuk! haha
Zwerver- Ratel
Vroeger jarenlang kunstschaatsen gedaan dus je kunt wel stellen dat ik van schaatsen hou . Maar ik krijg zelden iemand mee, laatste keer is ook al erg lang geleden dus.
Gast- Gast
Als je een keer naar de Uithof wilt Lagom, dan stel ik me geheel vrijwillig. Ik wil namelijk weer in de swing of inline skating c.q. schaatsen komen
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hou van schaatsen! Heb de afgelopen tijd een paar keer buiten geschaatst en vandaag ga ik naar Flevonice
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Ik hou van schaatsen! Heb de afgelopen tijd een paar keer buiten geschaatst en vandaag ga ik naar Flevonice
Ik ben toch zo benieuwd hoe dat daar is. Is het een leuke baan? En is 5 km een beetje te doen/vol te houden?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb toevallig afgelopen vrijdag voor t eerst sinds acht jaar weer geschaatst! Vond het doodeng in t begin, ik durfde het ijs al bijna niet op Beetje zitten stuntelen langs de rand eerst en toen toch voorzichtig een rondje op de echte baan geweest. (Ik ging naar de Uithof in DH) En het ging goed! Ik was gewoon zo verbaasd, maar na een tijdje zat ik er echt weer in en had ik ook nog een aardig tempo. Uiteindelijk hebben we, de rondjes bij elkaar opgeteld, bijna 5 km geschaatst volgens mij en dat vond ik best veel
Lagom, ik wil ook graag nog eens vaker naar de Uithof hoor!
Lagom, ik wil ook graag nog eens vaker naar de Uithof hoor!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Nou dan moeten we maar eens met zijn drietjes gaan geloof ik . Als ik mijn schaatsen nog ergens kan vinden haha! Heb alleen die van mijn zusje gevonden tot nu toe.
Gast- Gast
Schaatsen is leuk! Vorige week hebben wij schaatsen gekocht, helaas werd ik ziek en nu is alles weg . Ik kijk al uit naar de volgende kou periode, want ik wil zooo graag schaatsen. Wij zijn net verhuisd naar een goed schaatsgebied, waardoor het nu nog leuker is!
Vorig jaar ben ik naar Flevo nog wattes geweest, ik vond het een leuke baan. Je kunt kiezen voor een baan van 3km of een van 5km, er is plaats voor snelle en langzamere schaatsen. Tevens in het begin een mini rondje voor kinderen en voor korte rondjes. Een stukje was op dat moment nogal zacht en kapot gehakt, hier moest je even lopen, maar voor de rest was de baan goed.
Vorig jaar ben ik naar Flevo nog wattes geweest, ik vond het een leuke baan. Je kunt kiezen voor een baan van 3km of een van 5km, er is plaats voor snelle en langzamere schaatsen. Tevens in het begin een mini rondje voor kinderen en voor korte rondjes. Een stukje was op dat moment nogal zacht en kapot gehakt, hier moest je even lopen, maar voor de rest was de baan goed.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Zusje van Bert schreef:Nou dan moeten we maar eens met zijn drietjes gaan geloof ik . Als ik mijn schaatsen nog ergens kan vinden haha! Heb alleen die van mijn zusje gevonden tot nu toe.
Verdraaide naamswijziging! Je kan toch ook schaatsen huren? Ik heb het zó lang niet gedaan dat ik wel zal moeten. Slaat het aan dan koop ik wel weer 'ns schaatsen. Lijkt me een leuke 'date'.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Haha nee ik ga echt niet op huurschaatsen sorry . Ik heb zulke megagoedeschaatsen... Dat is wel een heel verschil . Maar lijkt mij ook gezellig!
Gast- Gast
Dennenappel schreef:Schaatsen is leuk! Vorige week hebben wij schaatsen gekocht, helaas werd ik ziek en nu is alles weg . Ik kijk al uit naar de volgende kou periode, want ik wil zooo graag schaatsen. Wij zijn net verhuisd naar een goed schaatsgebied, waardoor het nu nog leuker is!
Jaaa, flevo on ice ofzo. dat is een heel goed alternatief voor als er geen natuurijs ligt. Ben er vorig jaar een keer geweest, maar ik vond het ook hartstikke leuk!
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Dennenappel schreef:Schaatsen is leuk! Vorige week hebben wij schaatsen gekocht, helaas werd ik ziek en nu is alles weg . Ik kijk al uit naar de volgende kou periode, want ik wil zooo graag schaatsen. Wij zijn net verhuisd naar een goed schaatsgebied, waardoor het nu nog leuker is!
Jaaa, flevo on ice ofzo. dat is een heel goed alternatief voor als er geen natuurijs ligt. Ben er vorig jaar een keer geweest, maar ik vond het ook hartstikke leuk!
Daar ben ik vorige week woensdag geweest, Flevonice heet het geloof ik. Erg leuk! 23 km geschaatst, terwijl ik normaal nooit schaats dus had ik enorme spierpijn. Ik wil het echt weer vaker gaan doen, maar het liefst natuurlijk op echt natuurijs.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Jaa, schaatsen is heerlijk! Afgelopen zondag ben ik ook bij Flevonice geweest, 30 km geschaatst en ik voel het nog steeds
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Soortgelijke onderwerpen
» Schaatsen
» Schaatsen
» Wat voor schaatsen heb jij?
» Met Noren schaatsen, hoe doe je dat?
» Marathon schaatsen, is het op TV?
» Schaatsen
» Wat voor schaatsen heb jij?