Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij met mijn haardonut!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Help mij met mijn haardonut! Empty Help mij met mijn haardonut!

Bericht  Elliot do 17 jan 2013 - 21:18

Ik krijg dat ding er maar niet netjes in. Vanmorgen heb ik een half uur staan pielen en uiteindelijk is dit het resultaat:

Help mij met mijn haardonut! 45276927-2966-4C40-B8D6-8CAAF474A6E8-7882-000007BB5B0021E6_zpsa71354f9

Help mij met mijn haardonut! 9E216DD4-CCC0-4C0D-AA58-FD3BD44F2518-7882-000007BB61E2A6C6_zps094ca9a5

Wat doe ik verkeerd?

Ik maak een staart, doe de donut eromheen, helemaal aan het puntje van m'n staart. Daarna verdeel ik wat plukjes haar over de donut en rol ik hem naar het begin van m'n staart. Maar het lukt niet goed Sad al m'n haar flikkert er weer uit. Is m'n haar te kort? Of gebruik ik een verkeerde techniek?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij met mijn haardonut! Empty Re: Help mij met mijn haardonut!

Bericht  VeryCherry do 17 jan 2013 - 21:20

Misschien kan CBL je helpen, als ik het goed onthouden heb gebruikt zij die dingen heel veel.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot do 17 jan 2013 - 21:26

Echt? Nooit geweten.

Zie trouwens nu dat er een gat in m'n vestje zit :nopompom:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  loura do 17 jan 2013 - 21:28

Als die donut in je staart zit dan moet je sowieso eerst goed verdelen met een kam, je kan er dan wat haarlak overheen doen zodat het beter blijft zitten als je er een elastiekje overheen doet. Dan moet het op zich al netjes zitten en kan je nog een beetje frummelen.

Ik vind het er trouwens nog best netjes uitzien! Zo lijkt het wel een meer echte knot zeg maar. Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  minoessepoes do 17 jan 2013 - 21:46

Ik doe mijn haar in een staart met een elastiek, schuif de donut tot aan het elastiek, ga voorover hangen en leg mijn haar over de donut heen zeg maar, dan een elastiekje om de donut heen en de losse plukjes zet ik vast met wat schuifspeldjes. Dat vind ik persoonlijk makkelijker dan de donut om het haar heen rollen.

Maar als je heel lang of dik is dan krijg je nog een hele pluk haar om je donut heen gedraaid en dat vind ik niet zo mooi, dan is het oprollen een betere techniek. Maar ik denk dat het bij jou haar prima op mijn manier kan.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 0:38

minoessepoes schreef:Ik doe mijn haar in een staart met een elastiek, schuif de donut tot aan het elastiek, ga voorover hangen en leg mijn haar over de donut heen zeg maar, dan een elastiekje om de donut heen en de losse plukjes zet ik vast met wat schuifspeldjes. Dat vind ik persoonlijk makkelijker dan de donut om het haar heen rollen.

Maar als je heel lang of dik is dan krijg je nog een hele pluk haar om je donut heen gedraaid en dat vind ik niet zo mooi, dan is het oprollen een betere techniek. Maar ik denk dat het bij jou haar prima op mijn manier kan.

Ja dat denk ik ook en zo doe ik het ook. Edit: en als je je donut toch op wilt rollen kun je ipv een donut ook een sok gebruiken. Tenen eraf knippen, de sok om je staart en oprollen!

Gast
Gast

Bericht  nien vr 18 jan 2013 - 1:06

Carrie schreef:
Ja dat denk ik ook en zo doe ik het ook. Edit: en als je je donut toch op wilt rollen kun je ipv een donut ook een sok gebruiken. Tenen eraf knippen, de sok om je staart en oprollen!

Ja, the secret sock bun Help mij met mijn haardonut! 281626781 Je kan ook mooie krullen maken met zo'n sok door ermee te slapen!

https://www.youtube.com/watch?v=3FV-YO46E8Y
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: