n.a.v. hoeveel weeg je dan
+89
Viva
Jeanette
Ragazza
Teddyaapje
Sea of Trees
_Cyn_
VeryCherry
Krullebol
Appeltje
Slakje
MiKa
Rapunzel
Isabel_
Reeza
Sanne
Exogenesis
Caresses
Lonely Goatherd
Suus
Parisienne
Parel
Flippin' Bitch
Char1
Bacio
Ilovethe90s
Siepie
Alex
Frappuccino
Le Chat Noir
Pommes
SoGood
mo-lola
SarahKey
Arwyn
Sissi
SuperGrover
Puggle
Antibes
Lot
Tyrael
Mees
Memoria
Rouxxxe
Aziraphale
Atelier Madame
Lenthe
Sorella
Guus
Linda
Catwoman79
Green_Pepper
PeperMunt
MamaDaan
Shisha
Tamagotchi
Charles
Theeleut
Luce
Burn
Starla
Penny Blossom
Mamsie
Toet
Linnie1985
Blond
Minx
Elliot
Star007
Highway
RioolSpook
Susan
Sterre
Rush
Lavendel
Taeda
Zonnetje
Caramba
Poubelle
Beachgirl
Gympie
Kowalski
girli
Marin
Thunder
Punk'd
Bruintje Beer
Zwerver
rianne287
Marsy28
93 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: n.a.v. hoeveel weeg je dan
Ik ben 1.72 m en ik weeg 60 kg.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben 1.84m en weeg ongeveer 68 kilo.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
45 kg bij 1.54m
Memoria- Fluisteraar
- Aantal berichten : 28
Punten : 32
Registratiedatum : 15-01-13
Ik ben 1,80m en weeg 55kg.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
1.68 m. en 56 kg.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben 163m en weeg 58/59 kilo. Is dat veel? (serieuze vraag)
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Lot schreef:Ik ben 163m en weeg 58/59 kilo. Is dat veel? (serieuze vraag)
Jezus dat is echt huge
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik WIST het! En niemand zegt er iets over! Nouja misschien is een betere vraag: wat vinden jullie een ideaal/passend gewicht bij een lengte van 163m.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Lot schreef:Ik WIST het! En niemand zegt er iets over! Nouja misschien is een betere vraag: wat vinden jullie een ideaal/passend gewicht bij een lengte van 163m.
Als je naar je BMI kijkt zou het geloof ik iets van 58 kg zijn ofzo. Maar er is geen single (?) ideaal gewicht. Dat ligt zo enorm veel aan je bouw en aan je vetpercentage en dergelijke. Als je erg gespierd bent, ben je al snel wat zwaarder, terwijl je dan heus niet meteen 'te zwaar' bent en misschien nog wel een gezonder lichaam hebt dan iemand die lichter is, maar weinig spiermassa en veel vetmassa heeft.
Een vriendin van me is even groot als ik, haar ideale gewicht ligt zo'n 5 kg lager.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Lot schreef:Ik WIST het! En niemand zegt er iets over! Nouja misschien is een betere vraag: wat vinden jullie een ideaal/passend gewicht bij een lengte van 163m.
Grof genomen kun je altijd de cm's nemen en daar 10 vanaf trekken en dat is dan je range qua ideaal gewicht. Bij 1.63 zou je dus zeggen tussen de 53 en 63 kg, afhankelijk van of je meer tenger of normaal gebouwd bent en wat je aan spiermassa hebt.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik zou zeggen 58/59 kg..
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ben 1.70 en weeg 67,7 nu.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
+1, haha. Al heb ik me al tijden niet gewogen, dus wellicht ben ik een kilo zwaarder, maar het verschilt eigenlijk nooit meer dan 1 à 1,5 kilo.Toet schreef:Nou ik heb me gewogen hoor, 54 kg en ik ben 1,65.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:+1, haha. Al heb ik me al tijden niet gewogen, dus wellicht ben ik een kilo zwaarder, maar het verschilt eigenlijk nooit meer dan 1 à 1,5 kilo.Toet schreef:Nou ik heb me gewogen hoor, 54 kg en ik ben 1,65.
Grappig, ik geloof dat ik denk dat ik jou een stuk slanker vind dan dat ik ben.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
De laatste keer dat ik op de weegschaal stond, woog ik ongeveer 78 kg bij een lengte van 1.79. Ik heb altijd teruggewild naar de 60 kg, maar ik heb nu geaccepteerd dat dat niet meer gaat gebeuren. De weegschaal gebruik ik nu niet meer en ik merk dat ik nu steeds minder obsessief met mijn gewicht bezig ben.
Er mogen nog steeds wel wat kilo'tjes af hoor maar ik kijk nu liever naar mijn kledingmaat dan naar het getal op de weegschaal.
Er mogen nog steeds wel wat kilo'tjes af hoor maar ik kijk nu liever naar mijn kledingmaat dan naar het getal op de weegschaal.
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
My god als ik naar al jullie getallen kijk voel ik me echt huge, terwijl ik dat idee normaal niet heb.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Weeg 53/54 kilo bij een lengte van 1.73
Een kilo of 2 erbij zou ik zelf net wat mooier vinden.
Een kilo of 2 erbij zou ik zelf net wat mooier vinden.
Gast- Gast
Elliot schreef:My god als ik naar al jullie getallen kijk voel ik me echt huge, terwijl ik dat idee normaal niet heb.
Ik ken je niet in het echt en ga dus af op foto's en dan vind ik je echt niet huge. Maar schatje, cijfers zeggen zo ontzettend weinig!
Kowalski- Ratel
Nou als je de lengte erbij hebt zeggen cijfers niet weinig vind ik. Ik zie wel heel erg veel superslankte tot te licht voor hun lengte voorbij komen hoor.Kowalski schreef:Elliot schreef:My god als ik naar al jullie getallen kijk voel ik me echt huge, terwijl ik dat idee normaal niet heb.
Ik ken je niet in het echt en ga dus af op foto's en dan vind ik je echt niet huge. Maar schatje, cijfers zeggen zo ontzettend weinig!
Gast- Gast
Carrie schreef:Nou als je de lengte erbij hebt zeggen cijfers niet weinig vind ik. Ik zie wel heel erg veel superslankte tot te licht voor hun lengte voorbij komen hoor.Kowalski schreef:Elliot schreef:My god als ik naar al jullie getallen kijk voel ik me echt huge, terwijl ik dat idee normaal niet heb.
Ik moet zeggen dat ik de cijfers in dit topic niet heb gezien. Maar ik blij erbij dat ik het weinig vind zeggen. Natuurlijk, het verschil tussen 50 en 80 kg vind ik heus wel een verschil, maar zoals ik ook al eerder aangaf kan hetzelfde gewicht iemand er zoveel anders uit laten zien.
Maar je hebt gelijk, het zegt wel wat natuurlijk.
Kowalski- Ratel
En ik vond dat van jou haha! Maar ik denk dat we dus kunnen concluderen dat we even slank zijn.Toet schreef:SuperGrover schreef:+1, haha. Al heb ik me al tijden niet gewogen, dus wellicht ben ik een kilo zwaarder, maar het verschilt eigenlijk nooit meer dan 1 à 1,5 kilo.Toet schreef:Nou ik heb me gewogen hoor, 54 kg en ik ben 1,65.
Grappig, ik geloof dat ik denk dat ik jou een stuk slanker vind dan dat ik ben.
SuperGrover- Ratel
Dat is echt onnodig, maar ik snap het gevoel wel. In een topic als deze zijn het toch vooral de (erg) slanke mensen die reageren, omdat er toch bij veel mensen met overgewicht nog iets van schaamte is. Het is niet representatief voor de samenleving of zelfs voor het forum.Elliot schreef:My god als ik naar al jullie getallen kijk voel ik me echt huge, terwijl ik dat idee normaal niet heb.
SuperGrover- Ratel
Kowalski schreef:Elliot schreef:My god als ik naar al jullie getallen kijk voel ik me echt huge, terwijl ik dat idee normaal niet heb.
Dat is ook wel zo, bij mij is al het vet gewoon evenredig verdeeld haha!
SG, dat is ook zo, ik heb nog niet veel 'volle' vrouwen zien reageren.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Oh my, mijn lengte ( 1.80m) en dan 65kg of zelfs minder..
Ik zou al blij zijn als ik ooit weer in de buurt van de 70kg kom!
Minder zou mij ook echt niet staan. Ik ben breed gebouwd, dus dan zou ik volgens mij echt alleen nog maar botjes zijn.
Ik zou al blij zijn als ik ooit weer in de buurt van de 70kg kom!
Minder zou mij ook echt niet staan. Ik ben breed gebouwd, dus dan zou ik volgens mij echt alleen nog maar botjes zijn.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel kg....
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel bh's heb jij?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel bh's heb jij?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: