Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

John Frieda mousse haarverf

+5
Arcade
Beachgirl
Blond
Zwerver
Arwyn
9 plaatsers

Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty John Frieda mousse haarverf

Bericht  Arwyn za 12 feb 2011 - 22:34

Op het oude forum was hier al een topic over, maar hier kon ik niks vinden.
Ik heb nog een pakje van die haarverf thuis liggen die je toen gratis kon krijgen, maar zit dus te twijfelen of ik hem zal gebruiken!
Wie van julie heeft hem gebruikt en hoe bevalt die? Is de kleur mooi geworden?
Ben benieuwd!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Zwerver za 12 feb 2011 - 23:01

Oh ik ga mee lezen, ik wil 'm misschien ook gaan gebruiken. Blond en dan met zilvershampoo! Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Blond za 12 feb 2011 - 23:29

Mijn zusje heeft het gebruikt en is heel tevreden. Er zit heel veel in een verpakking, mijn zusje heeft normaal er altijd twee nodig, maar bij John Frieda dus niet. Het werkt heel apart, maar als je de gebruiksaanwijzing gebruikt, is het heel gemakkelijk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 1:30

Ik heb hem toen ook gratis gekregen, maar die kleur heb ik niet gebruikt, omdat hij er op de verpakking toch wel erg rood uitzag. Ik heb toen een andere kleur gekocht voor 10 euro bij Kruidvat en ik vond hem heel fijn werken. Ik had lichtbruin, maar het werd vrij donker, heb ook wel eens gelezen dat hij bij meer mensen aan de donkere kant uitvalt. Ik heb nu nog een verpakking thuis liggen (weer gratis, via Buzzer deze keer) en op de verpakking is het een heel mooie kleur. Ik heb alleen nog geen badkamer, die wordt nu verbouwd en moet steeds bij vrienden gaan douchen, dus zodra die klaar is ga ik hem testen.
Ik vond overigens wel dat de kleur best snel vervaagde en de glans er vrij snel weer af was. Het is wel heel handig in gebruik en stinkt niet. Er zit cremespoeling bij die je daarna nog een paar keer kunt gebruiken en die is ook heel lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Beachgirl zo 13 feb 2011 - 2:09

Ongeveer 2 weken geleden mijn haar ermee geverfd! Vind het erg fijn werken, en de kleur is erg mooi en egaal geworden. Iets donkerder uitgevallen dan ik verwacht had maar dat vind ik niet erg.
Vond de verf alleen nogal stinken, maar dat komt omdat ik Herbashine gewend ben, en daar zit geen ammoniak in.

Wat is trouwens Buzzer?? Lees daar vaker over dat mensen dingen gratis krijgen enzo... Question
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Arcade zo 13 feb 2011 - 2:23

De mousse van Schwarzkopf is geweldig en drupt niet. Tis veel makkelijker dan vloeibare verf.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Zwerver zo 13 feb 2011 - 2:33

Ik weet dat ZWW ook John frieda had, dan nummer 10 B geloof ik. Met zilvershampoo. Dat was echt super mooi!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  TNMN zo 13 feb 2011 - 2:39

wc-eend schreef:Ik weet dat ZWW ook John frieda had, dan nummer 10 B geloof ik. Met zilvershampoo. Dat was echt super mooi!

Wat voor kleur wordt het dan? En hoe werkt dat met de zilvershampoo?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 3:08

Mimpie schreef:
Wat is trouwens Buzzer?? Lees daar vaker over dat mensen dingen gratis krijgen enzo... Question
Dat is een website waar je je kunt aanmelden en dan krijg je eens in de zoveel tijd een mailtje met een poll die je in moet vullen. N.a.v. je antwoorden kun je dan dingen thuis krijgen die je mag testen. Zo heb ik een sonische tandenborstel getest (en ik was heel tevreden, die tandenborstel kon je na de campagne kostenloos terugsturen of voor een mooie prijs kopen, dat heb ik gedaan), een pakket vegetarische producten, nog een tandenborstel en dus die haarverf. Best leuk en er zitten soms heel leuke campagnes tussen en als je niet wilt testen dan kun je dat ook gewoon aangeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Beachgirl zo 13 feb 2011 - 9:02

Bobbie schreef:
Mimpie schreef:
Wat is trouwens Buzzer?? Lees daar vaker over dat mensen dingen gratis krijgen enzo... Question
Dat is een website waar je je kunt aanmelden en dan krijg je eens in de zoveel tijd een mailtje met een poll die je in moet vullen. N.a.v. je antwoorden kun je dan dingen thuis krijgen die je mag testen. Zo heb ik een sonische tandenborstel getest (en ik was heel tevreden, die tandenborstel kon je na de campagne kostenloos terugsturen of voor een mooie prijs kopen, dat heb ik gedaan), een pakket vegetarische producten, nog een tandenborstel en dus die haarverf. Best leuk en er zitten soms heel leuke campagnes tussen en als je niet wilt testen dan kun je dat ook gewoon aangeven.

Thanks! Ga ook eens op die site kijken!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 11:20

Ik heb m 2 weken terug gebruikt. Ik had de kleur natuurlijk blond. Ik vind m eigenlijk nogal licht uitgevallen. Ook lijkt mijn haar droger sinds het verven, dan wanneer ik met kruidvat eigen merk verf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 16:30

Ik heb het ook gebruikt, erg handig in gebruik! Kleur vond ik zelf tegenvallen maar dat komt omdat de schakeling nogal groot was

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Zwerver zo 13 feb 2011 - 19:01

Zilvershampoo haalt de gele gloed uit je haar. Dus altijd als ik mijn haar blond heb geverfd(is 1x gebeurt) gebruik ik zilvershampoo om het gele eruit te halen! Wel gebruik ik het vaker. Minimaal 1x in de week, als ik dat niet doet komt de gele gloed weer terug. Echt een ideale oplossing. Ik gebruik zilvershampoo van Schwarzkopf, dit is een dikke en donkere shampoo in de kleur paars Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  VeryCherry zo 13 feb 2011 - 21:07

Ik heb ook de mousse van Schwarzkopf, het enige nadeel vind ik dat het niet helemaal zwart is, je blijft er een beetje van je eigen haarkleur doorheen zien als je je haar tegen het licht aanhoudt zeg maar.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Arcade zo 13 feb 2011 - 22:19

@ CL: De kleur pakt bij bij supernatuurlijk. Andere van Schwarzkopf liepen veel sneller terug ook. Ik ga nooit meer wat anders erin smeren.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Mimi do 17 feb 2011 - 22:22

Ik had 'm ook gekregen met Buzzer! Is de 1e keer dat ik wat toegestuurd kreeg en ik ben al 3 jaar lid....... Rolling Eyes dus verwacht niet teveel van Buzzer hoor

Nu weer on-topic: Ik heb de verf dus gebruikt, kleur 5N (medium natural brown) Ik had zelf lichtbruin haar en het werd niet te donker, precies hetzelfde als op de verpakking, hele mooie kleur! En idd heeeel makkelijk aan te brengen
Mimi
Mimi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 37
Registratiedatum : 17-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 22:29

Ik heb mijn haar nu 3x geverfd met die mousse en de kleur pakt echt super. Maar hij vervaagt bij mijn haaraanzet wel snel. Gelukkig verf ik mijn haar elke 2 à 3 weken Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 0:47

Dekt John Frieda goed?

Zelf heb ik Syoss geprobeerd, maar de kleur is net een kleurspoeling en vervaagd zo snel, dat ik nu met rood, rossig, iets qua kleur in mijn haar zit.

Ik zou namelijk graag onderstaande kleur gebruiken. Maar als hij niet goed pakt, dan moet ik het echt laten. Want nog een kleur in mijn haar.... Ik ben nu al zo'n beetje een pipo. smile

John Frieda mousse haarverf The-look

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:41

Die is echt heel mooi ABE! welke kleur is dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Zwerver vr 18 feb 2011 - 7:05

Hahaha ABE, heb je het weer geverfd? je had het toen vrij donker geloof ik
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Arwyn vr 18 feb 2011 - 7:15

Ik heb het zelf nog niet aangedurft moet ik zeggen. Hoorde van een vriendin dat hij vrij donker uitvalt en ze zijn soms ook een beetje rossig, wat ik dus juist niet wil.
Denk dat ik gewoon maar naar de kapper ga een keer en het daar blonder laat verven of weer highlights er in laat doen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 7:46

wc-eend schreef:Hahaha ABE, heb je het weer geverfd? je had het toen vrij donker geloof ik

Nou, ik had het vrij donker geverfd, maar dat is om één of andere onverklaarbare reden allemaal in het afvoerputje van mijn douche terecht gekomen. Dus ik ben gewoon een beetje rood/rossig/nog iets. Vrij licht iig.

Yasmin: Dat is 6G.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Eris vr 18 feb 2011 - 23:27

Het werkt heel fijn, makkelijk en knoeit niet. Ik heb de kleur medium golden brown geprobeerd. Van mezelf heb ik donker bruin haar en het pakte niet heel donker uit. Het is een chocolade bruine kleur maar het gouden wat ze beloven zie ik niet terug. Het is eerder een wat paarsige/rode gloed en dat is dan ook iets wat ik een groot minpunt vind van deze kleur. Het dekt bij mij heel goed en de glans blijft lang zichtbaar. Mijn haar zag er heel mooi gezond uit. Dus mij is het goed bevallen alleen neem ik volgende keer een andere kleur.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

John Frieda mousse haarverf Empty Re: John Frieda mousse haarverf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum