Welke haarverf?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke haarverf?
Welke haarverf gebruiken jullie, en hoe bevalt die? En hoe vaak verf je het?
Ik gebruik eigenlijk altijd de foam van John Frieda, de kleur is mooi en het is gemakkelijk in het gebruik, maar ik vind de kleur zo snel vervagen. Ik verf meestal in mijn eigen kleur (de kleur midden goudbruin, die in werkelijkheid donkerbruin is) en dan glanst het een week mooi en dan is de glans er weer af.
Als je door de kapper laat verven en het kleurnummer vraagt, is dat dan voor elk merk hetzelfde? Dan kan ik de verf bij de kapperswinkel kopen en zelf kleuren. Welk kappersmerk kleuring is dan het beste?
Ik gebruik eigenlijk altijd de foam van John Frieda, de kleur is mooi en het is gemakkelijk in het gebruik, maar ik vind de kleur zo snel vervagen. Ik verf meestal in mijn eigen kleur (de kleur midden goudbruin, die in werkelijkheid donkerbruin is) en dan glanst het een week mooi en dan is de glans er weer af.
Als je door de kapper laat verven en het kleurnummer vraagt, is dat dan voor elk merk hetzelfde? Dan kan ik de verf bij de kapperswinkel kopen en zelf kleuren. Welk kappersmerk kleuring is dan het beste?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Welke haarverf?
Ik gebruik eigenlijk altijd Herbashine van Garnier maar die is bijna nergens meer te krijgen af en toe nog bij de Action.
10 minuten kleuring, ruikt lekker en mooi resultaat.
10 minuten kleuring, ruikt lekker en mooi resultaat.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb al veel verschillende merken geprobeerd maar val toch iedere keer terug op Coloriste, echt perfecte dekking, hoeft maar 10 minuten te zitten en kleur blijft ook lang mooi
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik gebruik het liefste L'oreal, excellence.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: