Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haarverf

+4
Coco
Blond
Jeanette
Kowalski
8 plaatsers

Ga naar beneden

Haarverf Empty Haarverf

Bericht  Kowalski wo 17 apr 2013 - 21:31

Hoi Haarverf 281626781

Ik wil mijn haren weer eens verven, ik wil een leuk blond kleurtje voor het voorjaar. Een soort van midden asblond of zoiets, in ieder geval geen goudtinten want die staan me niet.

Ik wil het zelf doen, want ik heb even geen zin om mijn geld aan de kapper uit te geven en het is maar dat er even een fris kleurtje op zit. Dus, voor degenen die het zelf doen, welk merk haarverf zou jij aanraden? Ik wil het liefste niet al teveel uitgeven, maar als jullie zweren bij een bepaald merk, dan wil ik dat wel want het is altijd nog goedkoper dan bij de bakker kapper.

Heeft er iemand een tip voor een fijne haarverf?


Laatst aangepast door Kowalski op wo 17 apr 2013 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Jeanette wo 17 apr 2013 - 21:32

Haal jij verf bij de bakker? lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Blond wo 17 apr 2013 - 21:47

Ik zweer bij deze kleur:

Haarverf 9200000005180113

L'Oreal Preference 9.1 Viking, echt zo'n mooie astint. Niet schrikken als het in je haar zit, dan wordt het donker met een paarse gloed, maar er komt echt een mooie blond tint uit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 21:54

Jeanette schreef:Haal jij verf bij de bakker? lol!
Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Kowalski wo 17 apr 2013 - 22:06

Amai... Waar het hart van vol is loopt de mond van over Haarverf 394967 Ik dacht echt, waar heb je het over Jeanette?

Dankje Blond! Ik vind het een beetje lastig, want mijn haar is nu bovenop een soort van donkerblond (echt zo'n lelijke, duffe kleur) en onderaan is het lichtblond. Denk je dat die kleur dan een beetje goed pakt? Ik wil in ieder geval niet op een Barbie gaan lijken!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Blond wo 17 apr 2013 - 23:42

Je kan het ook bovenop aanbrengen geheel aanbrengen, zo'n 10 centimeter vanaf de haaraanzet, en dan de rest erdoorheen kammen met een grove kam, dan krijg je denk ik het natuurlijkste effect.
Ik doe trouwens altijd maar wat met mijn haar verven. Zolang ik een kleur heb die .0 of .1 is (geen roodtinten erin), gaat het goed. Tenminste, met de haarkleuringen van L'oreal. Iets anders gebruik ik niet meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Coco wo 17 apr 2013 - 23:47

Blond schreef:Ik zweer bij deze kleur:

Haarverf 9200000005180113

L'Oreal Preference 9.1 Viking, echt zo'n mooie astint. Niet schrikken als het in je haar zit, dan wordt het donker met een paarse gloed, maar er komt echt een mooie blond tint uit.

Helemaal mee eens.
Toen ik het zelf nog kleurde gebruikte ik altijd deze en dat ging altijd goed. Nu laat ik het wel bij de kapper doen want mijn kapster verft voor 17,50 en heel veel highlights door het hele haar is maar 32,50. Daar kan ik het zelf gewoon niet voor doen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Kowalski do 18 apr 2013 - 0:10

Blond schreef:Je kan het ook bovenop aanbrengen geheel aanbrengen, zo'n 10 centimeter vanaf de haaraanzet, en dan de rest erdoorheen kammen met een grove kam, dan krijg je denk ik het natuurlijkste effect.
Ik doe trouwens altijd maar wat met mijn haar verven. Zolang ik een kleur heb die .0 of .1 is (geen roodtinten erin), gaat het goed. Tenminste, met de haarkleuringen van L'oreal. Iets anders gebruik ik niet meer.

Klinkt goed, ik denk dat ik die ga halen! Ik begrijp alleen niet precies wat je bedoelt hoe ik het aan moet brengen, misschien als ik het straks nog een keer doorlees Haarverf 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Kowalski za 27 apr 2013 - 1:52

Ik ga het vandaag (pas) doen Haarverf 394967 Maar kan iemand (BLOND!!) mij helpen? Want dat natuurlijke effect wil ik eigenlijk wel, maar moet ik het dan op de bovenste 10 cm aanbrengen en dan naar beneden doorkammen? En dan wel inmasseren?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Tamagotchi za 27 apr 2013 - 3:03

Even misbruik maken van dit topic, maar hoe zit dat nou met die nummers? Zijn alleen de .0 en .1 kleuren zonder roodtint dan? En hoe zit hey dan met bijv. 7.3 of 8.0? Hier twijfel ik tussen.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Blond za 27 apr 2013 - 5:47

Ja, in een .0 en .1 zitten geen roodtinten, in de andere wel. Een 7.3 heeft een roodtint, en een 8.0 niet.
Ik ga bewust voor een .0 of .1 omdat mijn haar snel oranje uitslaat. Als ik er 7.3 in doe ben ik net Pippi Langkous.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  SuzieQ za 27 apr 2013 - 5:51

Ik gebruik zelf het liefst de mousse van John Frieda. Ik heb donkerbruin en neem altijd de kleur middengoudbruin (soms licht goudbruin), ik vind de kleuren donkerder uitvallen. Wat je ook kunt doen is advies vragen bij een kapperswinkel (kappersgroothandel) en daar de verf kopen. Is net zo goedkoop als bij de drogist, maar denk wel betere verf.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Kowalski za 27 apr 2013 - 5:52

Kowalski schreef:Ik ga het vandaag (pas) doen Haarverf 394967 Maar kan iemand (BLOND!!) mij helpen? Want dat natuurlijke effect wil ik eigenlijk wel, maar moet ik het dan op de bovenste 10 cm aanbrengen en dan naar beneden doorkammen? En dan wel inmasseren?

Haarverf 2474380249
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Gympie za 27 apr 2013 - 6:00

Oeh, ik wil die kleur ook! Ik heb nu (uitgroeiende) highlights. Ik ben zelf wel blond. Zal het goed gaan als ik die kleur eroverheen gooi?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Blond za 27 apr 2013 - 6:20

Kowalski schreef:
Kowalski schreef:Ik ga het vandaag (pas) doen Haarverf 394967 Maar kan iemand (BLOND!!) mij helpen? Want dat natuurlijke effect wil ik eigenlijk wel, maar moet ik het dan op de bovenste 10 cm aanbrengen en dan naar beneden doorkammen? En dan wel inmasseren?

Haarverf 2474380249

Ja zo moet je het doen! Succes!! (had je vraag niet gelezen, sorry!)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Kowalski za 27 apr 2013 - 6:23

Haha, maakt niet uit! Het zit er nu in, ik heb maar wat gedaan. Ik ben benieuwd, ik pis in m'n broek voor het resultaat... Ik ben ook echt een vrouw zeg Haarverf 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 7:40

Kowalski schreef:Haha, maakt niet uit! Het zit er nu in, ik heb maar wat gedaan. Ik ben benieuwd, ik pis in m'n broek voor het resultaat... Ik ben ook echt een vrouw zeg Haarverf 394967

En en en?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Pompoen za 27 apr 2013 - 7:42

Ik ben ook benieuwd! Fotoooo's!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Kowalski za 27 apr 2013 - 7:45

Neeeeeee ik doe niet aan hoofd-foto's, dat kan mijn fototoestel nu niet aan!

Maar het is gelukt hoor, haha, en het valt natuurlijk weer mee! Ik heb nu gewoon een mooie asblonde gloed en het ziet er weer lekker fris uit, bedankt voor de tip Blond!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haarverf Empty Re: Haarverf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum