Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Mijn date zegt dat hij vooral aan het begin onzeker is.. maar dat het wel verdwijnt.. heeft iemand hier ervaring mee? gaat dit helemaal weg? enne wordt ie dan macho?
Gast- Gast
Isabella schreef:Qiara schreef:Leer ze dan ! Trainingen zijn altijd intensief!
Nogal van 9.30u tot 17.00u én dinsdag ook, dus wordt heftig
Lekker lange dagen dus ! Inderdaad heftig!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jade schreef:Mijn date zegt dat hij vooral aan het begin onzeker is.. maar dat het wel verdwijnt.. heeft iemand hier ervaring mee? gaat dit helemaal weg? enne wordt ie dan macho?
Dat kan wel. Ik was dat aan het begin ook, en dat is gegroeid en nu ben ik niet meer onzeker (binnen onze relatie). Wil er wel meer over vertellen, maar ga nu naar bed
Gast- Gast
June schreef:Isabella schreef:
Haha! Mijn aanbidder zal dan al op zijn werk zijn, maar of hij een kaart achterlaat? Ik ga er niet vanuit :cyclops:
Ik ga ervan uit dat jij ook nog een heleboel stille aanbidders hebt
Gast- Gast
Dolores was het niet van de paprika, maar het had zéker gekund want = dol op paprika!
Gast- Gast
Zo, ik laat mezelf ook weer eens even zien!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Isabella schreef:Jade schreef:Mijn date zegt dat hij vooral aan het begin onzeker is.. maar dat het wel verdwijnt.. heeft iemand hier ervaring mee? gaat dit helemaal weg? enne wordt ie dan macho?
Dat kan wel. Ik was dat aan het begin ook, en dat is gegroeid en nu ben ik niet meer onzeker (binnen onze relatie). Wil er wel meer over vertellen, maar ga nu naar bed
haha dan luister ik binnenkort graag naar je!
nogmaals.. slaap lekker!!
ps... mijn berichtjes tikken zo mooi aan
edit: dit was nr 500 al!!!!
Gast- Gast
Hoi Toet!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Geen idee of het wel weggaat. Het kan namelijk positief of negatief uitpakken op een gegeven moment, tenminste dat had ik met 1 van mn vele exen....
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Geen idee of het wel weggaat. Het kan namelijk positief of negatief uitpakken op een gegeven moment, tenminste dat had ik met 1 van mn vele exen....
In de zin van dat het dan helemaal niet meer leuk is omdat je voor een 'onzeker' persoon bent gevallen?
Gast- Gast
Jade schreef:Mijn date zegt dat hij vooral aan het begin onzeker is.. maar dat het wel verdwijnt.. heeft iemand hier ervaring mee? gaat dit helemaal weg? enne wordt ie dan macho?
Ik heb ook met een jongen gedate, en die zei ook dat het wel minder zou worden. Maar het werd alleen maar erger eigenlijk, maar goed dat kwam denk ik ook wel mede door mijn karakter. Hoe erg ik ook mijn best deed om zijn onzekerheid te verminderen.
Maar er zullen ook best wel situaties zijn waar de onzekerheid juist wel verdwijnt.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Jade schreef:Bitterkoek_ schreef:Geen idee of het wel weggaat. Het kan namelijk positief of negatief uitpakken op een gegeven moment, tenminste dat had ik met 1 van mn vele exen....
In de zin van dat het dan helemaal niet meer leuk is omdat je voor een 'onzeker' persoon bent gevallen?
Mnou, die ex was heeeel erg onzeker over zichzelf. En dat hij onzeker was dat uitte hij heel erg op mij in negatieve zin en ik werd er eerlijk gezegd nogal gek van. Ik moest bijvoorbeeld heel voorzichtig zijn met opmerkingen of commentaar. Dus inderdaad, het was op een gegeven moment niet leuk meer. Maar we zijn dan ook met ruzie uitelkaar gegaan....
Gast- Gast
Mijn ex was in het begin ook erg onzeker, maar dat is wel weggetrokken. Ik denk dat het helemaal van je relatie afhangt. Ik kreeg door hem ook juist meer zelfvertrouwen. Bij mijn huidige vriend ben ik alleen maar onzekerder geworden... Dus ik denk dat het moeilijk te voorspellen is.
Gast- Gast
June schreef:Mijn ex was in het begin ook erg onzeker, maar dat is wel weggetrokken. Ik denk dat het helemaal van je relatie afhangt. Ik kreeg door hem ook juist meer zelfvertrouwen. Bij mijn huidige vriend ben ik alleen maar onzekerder geworden... Dus ik denk dat het moeilijk te voorspellen is.
Inderdaad..... Het is maar net ook hoe je er mee omgaat en misschien valt het uiteindelijk wel mee met de onzekerheid die hij heeft. Zoals ik heb kunnen lezen had ie ook nog nooit een relatie gehad, klopt dat Jade?
Gast- Gast
Ja maar die heeft zo weinig gezegd dat ik even laat merken dat ik haar nog wel gesignaleerd heb.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ja maar die heeft zo weinig gezegd dat ik even laat merken dat ik haar nog wel gesignaleerd heb.
Haha
Gast- Gast
Muhahaha.
Ik heb WEER heel veel gegeten vandaag... Taart op verjaardag (al had ik gelukkig een peuter met grote trek op schoot), kroketbroodje (moest op ivm datum), daarna had mn vader kibbeling mee, toen vette pasta met pesto en vanavond nog warme chocomelk en een hele zak wokkels
Ongelooflijk..
Ik heb WEER heel veel gegeten vandaag... Taart op verjaardag (al had ik gelukkig een peuter met grote trek op schoot), kroketbroodje (moest op ivm datum), daarna had mn vader kibbeling mee, toen vette pasta met pesto en vanavond nog warme chocomelk en een hele zak wokkels
Ongelooflijk..
Gast- Gast
Vreetzak.
Maar goed dat je de jurk voor mij maakt, voor jezelf moet je anders wat meer wol hebben
Maar goed dat je de jurk voor mij maakt, voor jezelf moet je anders wat meer wol hebben
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: