Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jaa dat zou kunnen.. Ik heb die discipline wel, maar dat verschilt natuurlijk per persoon..Beauty Addict schreef:Zonder account is de verleiding om even te kijken kleiner denk ik.
Ik ben jaren geleden ook opeens weg gegaan en heb nooit meer terug gekeken tot een aantal maanden terug. En nu ik weer een account heb móét ik toch weer kijken en reageren.
Gast- Gast
Ik ben dan toch snel van: Even kijken hoe het met .... gaat, of .... al bevallen is enz._Donnaa schreef:Jaa dat zou kunnen.. Ik heb die discipline wel, maar dat verschilt natuurlijk per persoon..Beauty Addict schreef:Zonder account is de verleiding om even te kijken kleiner denk ik.
Ik ben jaren geleden ook opeens weg gegaan en heb nooit meer terug gekeken tot een aantal maanden terug. En nu ik weer een account heb móét ik toch weer kijken en reageren.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik zie geen drama's omtrent het vertrek van Liva hoor, het enige drama wat ik zie, is het drama wat jullie ervan maken Ze is gewoon met stille trom vertrokken, niks geen drama dus.
*
Het is helemaal niet mijn bedoeling om er een drama van te maken, ik vind het gewoon jammer dat ze weg is. Het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat ze na zo'n discussie opeens verdwijnt.
Edit: Als ze gewoon had aangegeven dat ze weg ging omdat ze meer tijd aan haar studie zou besteden was er toch niks aan de hand geweest? Door de onduidelijkheid gaan mensen speculeren.
Laatst aangepast door Merai op zo 13 feb 2011 - 6:48; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:*zwaait*
Zwaait terug
Merai- Ratel
Ohnee, dat heb ik niet (meer).. Zodra ik het forum afsluit, is het klaar.. Behalve als ik in een verhitte discussie zit en ik moet gaan, dan wil ik wel graag kijken..Beauty Addict schreef:Ik ben dan toch snel van: Even kijken hoe het met .... gaat, of .... al bevallen is enz._Donnaa schreef:Jaa dat zou kunnen.. Ik heb die discipline wel, maar dat verschilt natuurlijk per persoon..Beauty Addict schreef:Zonder account is de verleiding om even te kijken kleiner denk ik.
Gast- Gast
I'm off, zo lekker pannenkoeken bakken Fijne avond dames!
Merai- Ratel
Doet bij iemand sgr.nl het wél?
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Grrrr... dacht dat we het onderwerp eten wel gehad hadden....Merai schreef:I'm off, zo lekker pannenkoeken bakken Fijne avond dames!
Gast- Gast
[quote="Jade"]wat een drama's hier! [/quote
Wat bedoel je,Jade?
Wat bedoel je,Jade?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Maple schreef:Ik zie geen drama's omtrent het vertrek van Liva hoor, het enige drama wat ik zie, is het drama wat jullie ervan maken Ze is gewoon met stille trom vertrokken, niks geen drama dus.
Maar goed, waar ik eigenlijk voor kwam... Ik heb vanmiddag zo nu en dan eens wat pagina's in dit topic doorgelezen, en Alex, ik wilde je eigenlijk even een hart onder de riem steken. Ik heb zelf vroeger ook een eetstoornis gehad (compleet het tegenovergestelde van waar jij nu inzit) en kan me wel enigzins voorstellen hoe jij je nu voelt. Alleen ben jij wel een enorme stap verder dan ik ooit geweest ben, ik heb er namelijk nooit professionele hulp bij gezocht. Met als gevolg dat ik mijn eetstoornis echt wel redelijk onder controle heb, máár dat hij vervolgens soms flink de kop op kan steken en genadeloos toe kan slaan.
Weet in elk geval dat je op de goede weg zit. Je hebt hulp, en het belangrijkste, je aanvaard die hulp. Misschien zie je het niet altijd even helder en zie je het soms niet meer zitten, maar meid, echt, je komt er.
Ik zeg AMEN en kan me niets anders dan hierbij aansluiten
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Beauty Addict schreef:Hier niet...M_as schreef:Doet bij iemand sgr.nl het wél?
Oké bedankt, ligt het niet aan mijn computer in ieder geval..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb ook wel eens de neiging gehad om te stoppen. Ik vind het onzin om op zo'n moment heel theatraal te laten weten dat je vertrekt. Het valt mensen op een gegeven moment toch wel op dat je er niet meer bent. Ik heb het idee dat het niet goed is als je zomaar vertrekt, maar ook niet als je je vertrek met toeters en bellen aankondigt.
Gast- Gast
Nee, maar is er een middenweg? Als je zegt dat je weg gaat onstaat er ook een discussieAlex167 schreef:Ik heb ook wel eens de neiging gehad om te stoppen. Ik vind het onzin om op zo'n moment heel theatraal te laten weten dat je vertrekt. Het valt mensen op een gegeven moment toch wel op dat je er niet meer bent. Ik heb het idee dat het niet goed is als je zomaar vertrekt, maar ook niet als je je vertrek met toeters en bellen aankondigt.
Gast- Gast
Nee, er is geen middenweg, dat is het punt. Je kan het toch niet goed doen.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: