Woningruil
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Woningruil
Is hier iemand die een keer woningruil heeft gedaan? Hoe beviel dat en werd dat makkelijk geaccepteerd door de verhuurder?
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Re: Woningruil
Ik hou dit topic even in de gaten!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb vanmiddag een advertentie geplaatst en daar moet dan natuurlijk ook wel een reactie op komen
Eigenlijk wil ik helemaal niet weg want heb een mooi huis. Maar ja .. Hopelijk vinden anderen dat ook!
Eigenlijk wil ik helemaal niet weg want heb een mooi huis. Maar ja .. Hopelijk vinden anderen dat ook!
Elodie- Prater
Mag je eigenlijk maar zo zonder toestemming van de woningstichting je huis er neerzetten? Ik heb net trouwens even gekeken er zocht er 1 een huis in mijn woonplaats de ruil was haar huis in mijn oude woonplaats. Alleen ze zocht dus geen flat in de wijk waar ik nu woon. Aaargh hahaha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb iets meer dan een jaar geleden woningruil gedaan. Dat ging via de woningbouw vereniging en die deden helemaal niet moeilijk. Moesten een aanvraag doen en die werd door de wb beoordeeld en toen ging het heel snel.
We moesten bijde 100 euro bemidellingskosten betalen.
Let er wel op dat je bij woningruil vaak de woning moet accepteren zoals die op dat moment is dus kijk van te voren of er evt begreken oid zijn en geef dit aan bij de wb je hoort dan wat er gaat gebeuren.
Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.
We moesten bijde 100 euro bemidellingskosten betalen.
Let er wel op dat je bij woningruil vaak de woning moet accepteren zoals die op dat moment is dus kijk van te voren of er evt begreken oid zijn en geef dit aan bij de wb je hoort dan wat er gaat gebeuren.
Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik huur niet via een woningbouwvereniging. Dus weet niet zeker of het überhaupt wel mag maar zo'n advertentie kan geen kwaad lijkt mij. Mocht ik iemand vinden die wil ruilen, dan kan alles nagevraagd worden. Ik wil hier ook niet over bellen omdat ik in mijn situatie nu dan wellicht alleen maar slapende honden wakker maak.
Huurden jij en de ander waarmee je hebt geruild wel beiden via de woningbouw?
Elodie- Prater
Met wat voor iemand wil je ruilen? Ik bedoel eigenlijk, waarom wil je ruilen?
Ik heb het weleens gedaan voor een week (als vakantie) met mensen uit Barcelona.
Ik heb het weleens gedaan voor een week (als vakantie) met mensen uit Barcelona.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik wil ruilen omdat we uit elkaar zijn en het huis niet alleen kan betalen. Nu op zoek naar iets wat onder de huursubsidie grens ligt
Elodie- Prater
Oh wat vervelend!! Hoop dat je een fijn huisje kunt vinden.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Lorre schreef:Ik huur niet via een woningbouwvereniging. Dus weet niet zeker of het überhaupt wel mag maar zo'n advertentie kan geen kwaad lijkt mij. Mocht ik iemand vinden die wil ruilen, dan kan alles nagevraagd worden. Ik wil hier ook niet over bellen omdat ik in mijn situatie nu dan wellicht alleen maar slapende honden wakker maak.
Wij zaten idd bij dezelfde woningbouw vereniging maar hadden allebei appart een aanvraag in moeten dienen.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: