Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ach joh, misschien gaat het bij jou ook wel prima. Als je het zo opsomt kan ik me goed voorstellen dat je hiervoor kiest. Maar zeg straks niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :p
Wij hebben het toen opgelost met hulp van mijn schoonouders, die zijn met pensioen en passen graag op. Ideaal!
Wij hebben het toen opgelost met hulp van mijn schoonouders, die zijn met pensioen en passen graag op. Ideaal!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Ach joh, misschien gaat het bij jou ook wel prima. Als je het zo opsomt kan ik me goed voorstellen dat je hiervoor kiest. Maar zeg straks niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :p
haha ik zal niets zeggen
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Filoria schreef:Jaaa ik ben ongesteld Dan zat er deze keer maar een maand of twee tussen. Vanaf nu ga ik precies bijhouden hoeveel dagen mijn cyclus duurt, dan heb ik vast een idee als we straks gaan beginnen. Tot nu toe heb ik het nooit zo bijgehouden.
Oooh meiden ik kan echt niet wachten! Vandaag is het gelukkig geen koopzondag, dus hoef ik niet vanuit mijn raam naar de dikke buiken en baby's bij Prénatal te kijken. Hoewel de etalage ook al genoeg is om mijn eierstokken te doen klepperen hoor
Mijn man is ook helemaal om. Een paar maanden geleden leek een tweede kind hem vooral erg druk, maar de laatste weken begint hij er soms zowaar uit zichzelf over. En dan kijkt hij me helemaal verliefd aan. Superlief. Hoe zit dat met jullie mannen? Ben ik wel benieuwd naar.
Muppetje: wow jij hebt veel jurkjes! Dan kun je vast niet wachten tot het zomer is (ik ook niet trouwens, blegh ben dat winterweer nu wel zat)
Wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Mijn man is heel enthousiast en vindt het nu eigenlijk al te lang duren, haha.
Zin in de zomer heb ik altijd, maar jurkjes heb ik in alle soorten en maten, die draag ik het hele jaar door....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hoi allemaal!
Alweer pagina 64... wat zijn jullie kletstantes
Gister laatste pil geslikt, keek ik erg naar uit.. nu nog 4.5 maand wachten tot we ''mogen''!! Even doorzetten dus.
Ik werk trouwens als secretaresse Filoria!
Gister laatste pil geslikt, keek ik erg naar uit.. nu nog 4.5 maand wachten tot we ''mogen''!! Even doorzetten dus.
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
@ Filoria, Hoezo heb ik vreemde werktijden? Omdat ik niet in December uitgerekent wil zijn? Ik heb een kapsalon en dan is het topdrukte. Ik weet dat een zwangerschap zeker niet te plannen is maar ik wil het risico niet lopen.
Spannend Majo je laatste pil. Komt nu inderdaad steeds dichterbij!
@ All.. Weekendje weg was heerlijk. Zijn in Nijmegen geweest en we verbleven in het Sanadome. Lekker gewinkeld, uit eten geweest en in de sauna geweest en gebubbelt in de baden. En lekkere behandelingen gehad. Zit nu helemaal slaperig op de bank hihi.
Spannend Majo je laatste pil. Komt nu inderdaad steeds dichterbij!
@ All.. Weekendje weg was heerlijk. Zijn in Nijmegen geweest en we verbleven in het Sanadome. Lekker gewinkeld, uit eten geweest en in de sauna geweest en gebubbelt in de baden. En lekkere behandelingen gehad. Zit nu helemaal slaperig op de bank hihi.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Majo, leuk, komt t toch weerk wat dichter bij he...
Happy, zo dat klinkt heerlijk zeg! Morgen weerste werken? Das dan wel een domper he...
Happy, zo dat klinkt heerlijk zeg! Morgen weerste werken? Das dan wel een domper he...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Nee, ik las ergens zes pagina's terug dat je van 10 tot 8 ofzo moest werken, dus ik vroeg me af waarom je op zulke tijden werkte. Dat je niet in december uitgerekend wil zijn heb ik niet eens gelezen, dus daar had ik het niet over haha. Kan het me trouwens wel goed voorstellen, dat dat slecht uit zou komen.Happy schreef:@ Filoria, Hoezo heb ik vreemde werktijden? Omdat ik niet in December uitgerekent wil zijn? Ik heb een kapsalon en dan is het topdrukte. Ik weet dat een zwangerschap zeker niet te plannen is maar ik wil het risico niet lopen
Muppetje: Wat leuk dat jouw man ook helemaal enthousiast is.
Majo: Sorry, zal wat minder kletsen!
Filoria- Ratel
Ahzo Haha die tijden vind ik niet eens vreemd meer.. Ben het al helemaal gewend. Krijg je met een eigen zaak. Klant is koning he.. Als het mij uitkomt dan
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
HeheHappy schreef:Als het mij uitkomt dan
Filoria- Ratel
Filoria: het is het kindje van mijn schoonzus, hij is bijna 2 maanden en om op te eten zo schattig kind! We hebben ook een nichtje en die word volgende maand 2 ook echt een schatje!
Mijn vriend en binnenkort mijn man vind het ook erg leuk om een kindje te krijgen en is ook erg enthousiast. Dus zondra ik eindelijk ongesteld ben gaan we er maar eens aan beginnen
Wat leuk dat jouw man ook zo enthousiast is en super fijn dat je ongesteld benr zeg! Ben jaloers raar he hoe blij je van ongesteld zijn kan worden, haha.
Mijn vriend en binnenkort mijn man vind het ook erg leuk om een kindje te krijgen en is ook erg enthousiast. Dus zondra ik eindelijk ongesteld ben gaan we er maar eens aan beginnen
Wat leuk dat jouw man ook zo enthousiast is en super fijn dat je ongesteld benr zeg! Ben jaloers raar he hoe blij je van ongesteld zijn kan worden, haha.
Gast- Gast
Happy: Zoww dat klinkt als een heel geslaagd weekend zeg! Even heerlijk ontspannen dus. Nog nooit geweest maar lijkt me ook wel wat. Begin je je werkweek weer goed!
Gast- Gast
majo8782 schreef:Hoi allemaal!
Spannend de laatste pil! Ben benieuwd of je een mooie cyclus krijgt, hoop het voor je
Gast- Gast
Mijn god... Ik heb van die pillen gehaald met foliumzuur erin enzo maar wat een joekels :O. Ik had al moeite met de gewone pil en die waren mini... Hoe krijgen jullie die dingen weg?
Gast- Gast
Haha dat begrijp ik ook wel... Ik heb altijd moeite gehad met medicatie helaas. Had ik als kind al... In het ziekenhuis moest ik laatst twee paracetamol nemen, ik stikte er zowat in, krijg er ook een heel naar gevoel bij. Maar goed, ik ga het wel proberen hoor... Moet er wat voor over hebben . Maar wellicht heeft iemand een tip voor iets kleiners?
Laatst aangepast door Zusje van Bert op zo 6 feb 2011 - 11:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sorry hij was flauw Welke heb je ? Ik gebruik ze van de etos, dat is foliumzuur en vitamine's en dat zijn gewone tabletjes ong. iets kleiner dat een paracetamol, niet van die grote capsules.
Gast- Gast
Bij de kruidvat heb je eigen merk foliumzuurtabletten. Zijn kleine ronde pilletjes. Zitten in een bruin glazen potje met groene dop. Misschien een idee? En anders idd veel water en goed slikken
Gast- Gast
Ik heb VSM maar dat van jou klinkt al beter. Ik zal er morgen gelijk even naar kijken. Thanx!
Deze leek me handig omdat er al twee keer foliumzuur inzat... Maar goed, die tabletten zijn ook twee keer zo groot dus . Dan heb ik liever twee kleintjes haha.
Deze leek me handig omdat er al twee keer foliumzuur inzat... Maar goed, die tabletten zijn ook twee keer zo groot dus . Dan heb ik liever twee kleintjes haha.
Gast- Gast
@ ZVB: Ik heb foliumzuur tabletten van de tuinen. Deze zijn nog kleiner als vitamine C tabletten ( en die zijn ook al best klein vind ik).
Gast- Gast
Ha lieve meisjes!
Ik reageer gewoon even uit mijn hoofd, van wat ik heb onthouden, want moet over 10 minuten weg naar mijn werk!
@ Amberr ; nog even wachten, en dan je eerste echo, leuk zeg! Ik snap ook wel dat je nu wel geniet, maar toch tot maar een bepaalde hoogte omdat je simpelweg de zekerheid mist dat je echt kán genieten ..
@ ZusjevanBert ; ik heb die van evasin, die zijn niet zo heel groot, vind ik .. maar ja ik ben helemaal niet moeilijk met tabletten, kon de pil en dit ook zo innemen zonder water .. haha ik heb ontzettende moeite met drankjes juist, kan ook nooit tequila shotten enz!
@ ik-weet-niet-meer-wie ; ik heb ook eeuwenlang paardgereden, op de manege, maar mijn opa had (en heeft) een shetlandfokkerij dus daar slijtte ik al mijn uren .. totdat ik jongens en stappen leuker ging vinden .. nog steeds wel spijt van, vind het heerlijk om paard te rijden!
Ik heb over een week mijn NOD, spannend weer!
Mocht het bij ons zo zijn deze maand, waar ik eigenlijk niet vanuit ga, zullen heel veel mensen het snel weten vrees ik!
Een carnaval zonder alcohol valt best op, en helemaal bij onze vrienden die allemaal weten dat wij best wel ooit een kindje willen ..
Mocht het niet raak zijn, dan mag ik de volgende cyclus testen op mijn verjaardag dat zou best een leuk cadeautje zijn!
Ik moet nu weer gaan werken, deze keer maar 3 dagen, want donderdag is mijn vrije dag en vrijdag heb ik ook vrijgenomen want ze komen de keuken zetten, jeeeeeeej!
Dan hebben we 3 maanden zonder keuken gezeten, dus ik vind het wel best hehe
Vanavond kom ik niet meer online denk ik, heb namelijk een sluitdienst (7 uur) én een vergadering daarna ..
En dan morgen gewoon weer om 8 uur! Ben ook best wel moe, want heb vannacht wakker gelegen van 2 uur tot kwart voor 6!
Dankzij poeslief (die uit noodzaak nu nog even bij ons op de kamer slaapt) ben ik best wel even wakker geweest, omdat ze vage dingen doet als dr nagels in mijn tassen zetten, likken aan de lamellen, etc. dat zijn zulke irritantere dingen! Op mijn hand reageert ze niet als ik ergens op sla, dus heb met een lege colafles in mijn handen geslapen haha dat maakt geluid waar ze van schrok en telkens als ze dat ding zag was ze stil, ideaal! Mijn nieuwe beste vriend
Zo ladies, nu ga ik werkennnnn!
X
Ik reageer gewoon even uit mijn hoofd, van wat ik heb onthouden, want moet over 10 minuten weg naar mijn werk!
@ Amberr ; nog even wachten, en dan je eerste echo, leuk zeg! Ik snap ook wel dat je nu wel geniet, maar toch tot maar een bepaalde hoogte omdat je simpelweg de zekerheid mist dat je echt kán genieten ..
@ ZusjevanBert ; ik heb die van evasin, die zijn niet zo heel groot, vind ik .. maar ja ik ben helemaal niet moeilijk met tabletten, kon de pil en dit ook zo innemen zonder water .. haha ik heb ontzettende moeite met drankjes juist, kan ook nooit tequila shotten enz!
@ ik-weet-niet-meer-wie ; ik heb ook eeuwenlang paardgereden, op de manege, maar mijn opa had (en heeft) een shetlandfokkerij dus daar slijtte ik al mijn uren .. totdat ik jongens en stappen leuker ging vinden .. nog steeds wel spijt van, vind het heerlijk om paard te rijden!
Ik heb over een week mijn NOD, spannend weer!
Mocht het bij ons zo zijn deze maand, waar ik eigenlijk niet vanuit ga, zullen heel veel mensen het snel weten vrees ik!
Een carnaval zonder alcohol valt best op, en helemaal bij onze vrienden die allemaal weten dat wij best wel ooit een kindje willen ..
Mocht het niet raak zijn, dan mag ik de volgende cyclus testen op mijn verjaardag dat zou best een leuk cadeautje zijn!
Ik moet nu weer gaan werken, deze keer maar 3 dagen, want donderdag is mijn vrije dag en vrijdag heb ik ook vrijgenomen want ze komen de keuken zetten, jeeeeeeej!
Dan hebben we 3 maanden zonder keuken gezeten, dus ik vind het wel best hehe
Vanavond kom ik niet meer online denk ik, heb namelijk een sluitdienst (7 uur) én een vergadering daarna ..
En dan morgen gewoon weer om 8 uur! Ben ook best wel moe, want heb vannacht wakker gelegen van 2 uur tot kwart voor 6!
Dankzij poeslief (die uit noodzaak nu nog even bij ons op de kamer slaapt) ben ik best wel even wakker geweest, omdat ze vage dingen doet als dr nagels in mijn tassen zetten, likken aan de lamellen, etc. dat zijn zulke irritantere dingen! Op mijn hand reageert ze niet als ik ergens op sla, dus heb met een lege colafles in mijn handen geslapen haha dat maakt geluid waar ze van schrok en telkens als ze dat ding zag was ze stil, ideaal! Mijn nieuwe beste vriend
Zo ladies, nu ga ik werkennnnn!
X
Gast- Gast
Zo dames ben ik weer! Ik had inderdaad een dressuurwedstrijd wat ervaring opgedaan en een winstpunt behaald hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad...
@ Chocolate; Fijn dat de arts je heeft kunnen geruststellen! gaat helemaal goed komen
@ Amber; Ik denk dat iedereen die angst wel een beetje heeft voor de eerste echo, heel begrijpelijk.
@ Puggle; nou proberen om nog maar meer geduld op te brengen voor het doorbreken van je ongesteldheid (moeilijk hoor). Koopzondagen lijkt me echt vreselijk bah...
@ smooch; wat een hoop baby's.... dan gaat het helemaal rammelen hoop voor jullie dat je vriend gelijk heeft en het in 1 keer raak is hahaha
@ Happy; Wat leuk! ik werk voor Knegtel
Sanadome is heerlijk! gaan wij ook wel eens een dagje naar toe om te relaxen
@ Filoria; Fijn dat je ongesteld bent geworden! Mijn man kan niet wachten totdat het zo ver is... naar mate het langer duurt is hij er ook steeds meer mee bezig Hij was ook echt degene die zei toen ik toendertijd klaar was met mijn pilstrip ik maar geen volgende moest nemen
@zvb; Ik neem ze met wat water maar heb totaal geen last met pillen slikken gelukkig. Maar een vriendin van mij mee neemt ze met een hap yoghurt of vla.
@ tamm; hoop dat het raak is! Ach met de carnaval gewoon zorgen dat je de BOB bent als je het nog niet wilt vertellen of zeggen dat je aan de anti-biotica zit
@ Majo; hopelijk heb je een mooie cyclus
EDIT; net getest en geen streepje meer te zien dus gisteren mijn ei-sprong gehad denk ik... Dit klopt ook wel met de klachten-> krampjes en last van mijn bekken
@ Chocolate; Fijn dat de arts je heeft kunnen geruststellen! gaat helemaal goed komen
@ Amber; Ik denk dat iedereen die angst wel een beetje heeft voor de eerste echo, heel begrijpelijk.
@ Puggle; nou proberen om nog maar meer geduld op te brengen voor het doorbreken van je ongesteldheid (moeilijk hoor). Koopzondagen lijkt me echt vreselijk bah...
@ smooch; wat een hoop baby's.... dan gaat het helemaal rammelen hoop voor jullie dat je vriend gelijk heeft en het in 1 keer raak is hahaha
@ Happy; Wat leuk! ik werk voor Knegtel
Sanadome is heerlijk! gaan wij ook wel eens een dagje naar toe om te relaxen
@ Filoria; Fijn dat je ongesteld bent geworden! Mijn man kan niet wachten totdat het zo ver is... naar mate het langer duurt is hij er ook steeds meer mee bezig Hij was ook echt degene die zei toen ik toendertijd klaar was met mijn pilstrip ik maar geen volgende moest nemen
@zvb; Ik neem ze met wat water maar heb totaal geen last met pillen slikken gelukkig. Maar een vriendin van mij mee neemt ze met een hap yoghurt of vla.
@ tamm; hoop dat het raak is! Ach met de carnaval gewoon zorgen dat je de BOB bent als je het nog niet wilt vertellen of zeggen dat je aan de anti-biotica zit
@ Majo; hopelijk heb je een mooie cyclus
EDIT; net getest en geen streepje meer te zien dus gisteren mijn ei-sprong gehad denk ik... Dit klopt ook wel met de klachten-> krampjes en last van mijn bekken
Laatst aangepast door pitbullgup op ma 7 feb 2011 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Filoria schreef:Live Laugh Love: die emotionele buien had ik ook toen ik net zwanger was, maar ik heb ze ook wel eens als ik ongesteld moet worden. Weet je al meer ondertussen?
Ja gelukkig ben ik ongesteld geworden. Fijn om te weten dat er 'iets' in mijn lichaam werkt. Ik vind alleen het wachten zooo ontzettend moeilijk. Ik heb het idee dat ik het niet ga uithouden. We hadden afgesproken te wachten tot iig na augustus 2011, omdat mijn vriend dan klaar is met zijn studie, mijn stage er op zit en we een huisje kunnen kopen. Nu weet ik even niet hoe ik dat moet volhouden.. :S
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
tamm: spannend over een week je nod zou wel heel leuk zijn als je zwanger bent! Maar op je verjaardag positief testen is ook wel leuk en wat fijn zeg na 3 maanden weer een keuken! Wat voor iets word het?
Pitbullgup: ja ik tik morgen dag 60 aan en probeer nog steeds geduldig te zijn! Koopzondagen werken is idd helemaal niks, ben ook blij dat het weer voorbij is!
Bij jou verder alles ok?
LLL: fijn dat je ongesteld bent geworden!
Hier weinig nieuws verder. Morgen nog werken en dan woensdag lekker dagje vrij. We gaan shoppen in rotterdam, mijn vriend is vandaag jarig dus vanavond komt er wat familie op visite dus ook ons kleine neefje dat word kroelen!
Ook heb ik een afspraak in het ziekenhuis gemaakt om mijn medicijnen te veranderen voor als ik zwanger ben. Kan pas 21 maart komen maar goed.
Verder alles ok met iedereen?
Pitbullgup: ja ik tik morgen dag 60 aan en probeer nog steeds geduldig te zijn! Koopzondagen werken is idd helemaal niks, ben ook blij dat het weer voorbij is!
Bij jou verder alles ok?
LLL: fijn dat je ongesteld bent geworden!
Hier weinig nieuws verder. Morgen nog werken en dan woensdag lekker dagje vrij. We gaan shoppen in rotterdam, mijn vriend is vandaag jarig dus vanavond komt er wat familie op visite dus ook ons kleine neefje dat word kroelen!
Ook heb ik een afspraak in het ziekenhuis gemaakt om mijn medicijnen te veranderen voor als ik zwanger ben. Kan pas 21 maart komen maar goed.
Verder alles ok met iedereen?
Gast- Gast
@ filoria: ik denk dat hij het geweldig gaat vinden aan de ene kant, aan de andere kant moeten we denk ik oppassen voor jaloezie aangezien de tweede van mijn vriend is dadelijk en dat is niet zijn vader helaas.
En nee we hebben het hem niet verteld dat komt wel als het zover komt/is.Het blijft natuurlijk altijd nog een vraag of het ook lukt etc. Het is nog steeds een wondertje wat je mee mag maken .
Wat fijn trouwens dat je ongesteld bent geworden.
@ Happy: klinkt als een heel erg lekker weekend
@ amber: ik snap heel goed je eerst de echo wil zien voor je echt helemaal kan genieten.
Gelukkig schiet het al op hahahah
@live: wachten kan soms zo lang duren he :S
helaas ken ik het
@ all:
sorry voor degene die ik vergeten ben, maar kom net uit me werk dus dan zit me hoofd nog vol met andere dingen.
verder hier een druk weekend gehad. Zaterdag visite gehad en zondag ook ivm mijn verjaardag aankomende woensdag.
Mijn vriend is trouwens heel vervelend hij heeft zonder dat ik het wist oppas geregeld voor morgenavond en dan moet ik of wij iets gaan doen voor mijn verjaardag, maar geen idee wat haahha.
En ik kan daar zo slecht tegen hahah, hou het liefst zelf de regie in handen .
Verder staat er een afspraak op 11 maart bij de internist over hoe en wat en te leren prikken brrrrrr.
Maar het is voor een goed doel
Nou ik ga maar eens aan het eten beginnen voordat alles weer binnenkomt
liefs
bo
En nee we hebben het hem niet verteld dat komt wel als het zover komt/is.Het blijft natuurlijk altijd nog een vraag of het ook lukt etc. Het is nog steeds een wondertje wat je mee mag maken .
Wat fijn trouwens dat je ongesteld bent geworden.
@ Happy: klinkt als een heel erg lekker weekend
@ amber: ik snap heel goed je eerst de echo wil zien voor je echt helemaal kan genieten.
Gelukkig schiet het al op hahahah
@live: wachten kan soms zo lang duren he :S
helaas ken ik het
@ all:
sorry voor degene die ik vergeten ben, maar kom net uit me werk dus dan zit me hoofd nog vol met andere dingen.
verder hier een druk weekend gehad. Zaterdag visite gehad en zondag ook ivm mijn verjaardag aankomende woensdag.
Mijn vriend is trouwens heel vervelend hij heeft zonder dat ik het wist oppas geregeld voor morgenavond en dan moet ik of wij iets gaan doen voor mijn verjaardag, maar geen idee wat haahha.
En ik kan daar zo slecht tegen hahah, hou het liefst zelf de regie in handen .
Verder staat er een afspraak op 11 maart bij de internist over hoe en wat en te leren prikken brrrrrr.
Maar het is voor een goed doel
Nou ik ga maar eens aan het eten beginnen voordat alles weer binnenkomt
liefs
bo
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
@PBG goed man een winstpunt! Welk niveau rijd jij? Ik rijd al langere tijd geen wedstrijden meer, ik had gewoon te weinig tijd om te trainen en dan vond ik het zonde om wel aan een wedstrijd mee te doen. Ik rij nu gewoon puur voor de fun en dat vind ik heerlijk!
@Tamm spannend hoor of je volgende week ongesteld word of niet! Ben heel benieuwd!
@ZVB ik heb de foliumzuur pillen van de DA eigen merk. Ik ben ook niet zo van de pillen slikken maar deze lukken qua formaat wel, ik vind alleen wel dat ze ontzettend stinken
@filoria, mijn vriend zijn werk vind normaal gesproken in het buitenland plaats. Hij is nu net 3 weken weggeweest is dan nu weer anderhalve week thuis en gaat nu weer voor een aantal weken weg. Het is van te voren bijna nooit duidelijk hoe lang hij weg is en als hij terug is voor hoe lang dat dan is. Wij plannen in oktober/november al zijn vakanties voor het hele jaar zodat we weten wanneer hij thuis is. Hij heeft ok genoeg vakantiedagen dus dat is prima te plannen. Zo zullen we het ook gaan doen mocht er ooit een kindje zijn. Het werk wat ik nu doe vind ik super leuk en ik wil dus ook niet iets anders gaan doen, maar ik moet 24 uur werken. Dat wil ik dan verspreiden over 3 dagen en dan moet ons kindje naar de opvang. Mijn idee is 2 dagen een KDV en een dag mijn ouders, maar of dat laatste door gaat weet ik niet want ik weet niet of mijn ouders dat wel willen. Dit is mijn idee dus maar ja of het ook zo gaat werken dat weet je natuurlijk niet.
@Tamm spannend hoor of je volgende week ongesteld word of niet! Ben heel benieuwd!
@ZVB ik heb de foliumzuur pillen van de DA eigen merk. Ik ben ook niet zo van de pillen slikken maar deze lukken qua formaat wel, ik vind alleen wel dat ze ontzettend stinken
@filoria, mijn vriend zijn werk vind normaal gesproken in het buitenland plaats. Hij is nu net 3 weken weggeweest is dan nu weer anderhalve week thuis en gaat nu weer voor een aantal weken weg. Het is van te voren bijna nooit duidelijk hoe lang hij weg is en als hij terug is voor hoe lang dat dan is. Wij plannen in oktober/november al zijn vakanties voor het hele jaar zodat we weten wanneer hij thuis is. Hij heeft ok genoeg vakantiedagen dus dat is prima te plannen. Zo zullen we het ook gaan doen mocht er ooit een kindje zijn. Het werk wat ik nu doe vind ik super leuk en ik wil dus ook niet iets anders gaan doen, maar ik moet 24 uur werken. Dat wil ik dan verspreiden over 3 dagen en dan moet ons kindje naar de opvang. Mijn idee is 2 dagen een KDV en een dag mijn ouders, maar of dat laatste door gaat weet ik niet want ik weet niet of mijn ouders dat wel willen. Dit is mijn idee dus maar ja of het ook zo gaat werken dat weet je natuurlijk niet.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: