Wat ben jij nu aan het doen?
+37
Sorella
girli
Raindrop
Sam
Roxi3
Annouk
Eponine
Exogenesis
Middleme
SoGood
Rouxxxe
Snirp
dharma
Highway
Rush
Carra
kwebbeltje
Toet
Japie
Rose
Scruffy
Feline
dr_oupy
Fortissimo
Angela_1986
Sarah1985
Flower_L
Tania
Melis1985
Katrien
Shisha
Kowalski
Marie
Mida4you
Marin
Frappuccino
Jezzie
41 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat ben jij nu aan het doen?
Ik probeer toch nog maar eens een versie te downloaden Shisha, wie weet lukt 't nu!
Sims is zo leuk!
Sims is zo leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja vind ik ook! Ik zit al weer met smart op de volgende uitbreiding te wachten!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Zit nu te ontbijten.. En m'n vriend appte net dat ie eerder vrij neemt vandaag zodat we van de sneeuw kunnen gaan genieten
Zo lief.. Ik werd vanochtend wakker omdat m'n vriend me gedag kuste.. Dus ik zei heel slaperig dat ik in Australië zat.. Krijg ik later een app: je zal wel honger hebben na die tocht in de outback dus in de keuken liggen afbakbroodjes en eieren en op je nachtkastje ligt een stukje chocola als toetje
Zo lief.. Ik werd vanochtend wakker omdat m'n vriend me gedag kuste.. Dus ik zei heel slaperig dat ik in Australië zat.. Krijg ik later een app: je zal wel honger hebben na die tocht in de outback dus in de keuken liggen afbakbroodjes en eieren en op je nachtkastje ligt een stukje chocola als toetje
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Net lying game gekeken:heart: Nu opzoek naar een nieuw goed boek!
Scruffy- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 02-01-13
Ik ben mezelf aan het motiveren om m'n gewone kleren aan te doen en een paar boodschapjes te halen.
Want ja ik kan niet in mijn warme huispak naar de stad
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Feline schreef:Zit nu te ontbijten.. En m'n vriend appte net dat ie eerder vrij neemt vandaag zodat we van de sneeuw kunnen gaan genieten
Gast- Gast
Scruffy schreef:Net lying game gekeken:heart: Nu opzoek naar een nieuw goed boek!
Haha, daar heb ik vanochtend tijdens het ontbijt een begin mee gemaakt, vanavond tijdens het avondeten kijk ik hem af!
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb pauze en zit even met de beentjes omhoog thee te drinken en te internetten.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lig in bed Ik heb vanochtend een verstandskies laten trekken. Heb daar een verdoving en 2 paracetamol gekregen en nu lig ik te wachten tot die uitgewerkt zijn. Het is inmiddels al 5 uur geleden, dus de pijn zal zo wel komen
Gast- Gast
Rose schreef:Ik ben mezelf aan het motiveren om m'n gewone kleren aan te doen en een paar boodschapjes te halen.
Niet? Dat is precies wat ik zo meteen even ga doen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Jente schreef:Ik lig in bed Ik heb vanochtend een verstandskies laten trekken. Heb daar een verdoving en 2 paracetamol gekregen en nu lig ik te wachten tot die uitgewerkt zijn. Het is inmiddels al 5 uur geleden, dus de pijn zal zo wel komen
Oow...dat is niet fijn :S
Maar dan mag je toch wel weer nieuwe paracetamol nemen? Om de 6 uur...dan blijf je de pijn een beetje voor.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ah Feline, zo lief!
Ik zit nog in mijn pyjama en eet een appel.
Ik zit nog in mijn pyjama en eet een appel.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zit in de bank, zo meteen ga ik naar een verjaardag. Heb eigenlijk geen zin zit nu lekker met de ipad op schoot in het zonnetje
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
De tandarts zei dat ik een nieuwe mocht nemen als het pijn deed. Tot nu toe voel ik nog niks, dus ik wacht nog even af. Misschien ben ik 1 van de gelukkigen die er helemaal geen last van hebben (daar hoop ik op!).Jezzie89 schreef:Oow...dat is niet fijn :S
Maar dan mag je toch wel weer nieuwe paracetamol nemen? Om de 6 uur...dan blijf je de pijn een beetje voor.
Gast- Gast
Ja snap ik, maar als dat niet zo is gewoon een paracetamol nemen.Jente schreef:De tandarts zei dat ik een nieuwe mocht nemen als het pijn deed. Tot nu toe voel ik nog niks, dus ik wacht nog even af. Misschien ben ik 1 van de gelukkigen die er helemaal geen last van hebben (daar hoop ik op!).Jezzie89 schreef:Oow...dat is niet fijn :S
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ik ben aan het werk.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik hoop voor je dat het mee valt met de pijn!Jente schreef:De tandarts zei dat ik een nieuwe mocht nemen als het pijn deed. Tot nu toe voel ik nog niks, dus ik wacht nog even af. Misschien ben ik 1 van de gelukkigen die er helemaal geen last van hebben (daar hoop ik op!).Jezzie89 schreef:Oow...dat is niet fijn :S
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ja ik ook.Carra schreef:Ik ben aan het werk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zit op het aanrecht in het zonnetje. Met een kopje groene thee.
Gast- Gast
Ik lig op de bank te luieren, op advies van de verloskundige nog wel. Toch voel ik me een beetje schuldig, er moet eigenlijk gepoetst worden.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Kowalski schreef:Rose schreef:Ik ben mezelf aan het motiveren om m'n gewone kleren aan te doen en een paar boodschapjes te halen.
Niet? Dat is precies wat ik zo meteen even ga doen
Haha nee ik heb niet zo'n hippe huispak maar hij is heerlijk warm!
Als ik nu naar buiten ga lijk ik net een tokkie
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik ben net terug van het dorp, voor de zoveelste keer deze week wezen kijken voor simpele, goedkope zwarte pumps voor een gala. Ze hebben ze alleen gewoon nérgens. Wel een hoop duurdere, maar aangezien ik ze na het gala niet heel veel zal dragen heb ik daar niet zo'n zin in. Dus als iemand tips heeft waar ik wel zou kunnen slagen?
Ga nu thee drinken, beetje hier rondneuzen en dan wat lezen of zo. En dan op tijd aan het eten beginnen.
Ga nu thee drinken, beetje hier rondneuzen en dan wat lezen of zo. En dan op tijd aan het eten beginnen.
Gast- Gast
Ik ben net terug van de uni en ga straks naar nijmegen om daar een cabaretvoorstelling te kijken.
dharma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11
Ik heb inmiddels een tijdje geprobeerd te slapen, maar doordat mijn neus dichtzit slaap ik met mijn mond open. Gevolg, ik werd steeds wakker van mijn eigen gesnurk:oops:
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Ik zit te wachten tot mijn volgende cliënt komt opdagen...
Zo maar eens even bellen waar ze blijven
Zo maar eens even bellen waar ze blijven
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» wat zou jij doen..
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat nu te doen?
» Ik heb zó te doen met die man ..
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat nu te doen?
» Ik heb zó te doen met die man ..
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: