Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

+22
Bliss
Sylvana
Taeda
Poubelle
mii_joyce
Japie
June
Rush
Mamsie
Luce
Bisq
Blond
Lavendel
Carmen_
Burn
strawberry
Mees
Lonely Goatherd
Lady4
Toet
Bazinga
Elliot
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Bliss vr 18 jan 2013 - 22:58

Kenya schreef:Ik zou graag een keer meeten met Bliss. Denk dat we veel overeenkomsten hebben. En eh *pffikweetalleendroudeforumnaammaarzeisernogguthoeheetzenouookalweer* Dus.

Ja, moeten we idd een keer plannen! Heb je lang niet gezien hier trouwens, kan dat kloppen?

Verder weet ik het ff niet, heb inmiddels al heel veel forummers gemeet. Ben wel benieuwd naar Reva in elk geval, ik kan haar humor wel waarderen smile Ik vind het sowieso altijd leuk om nieuwe forummers te ontmoeten, zodat ik daar een beter beeld van heb.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Merai za 19 jan 2013 - 0:12

Reva is echt heel lief, ik kom ook wel bij je zitten hoor I love you Ik ben o.a. benieuwd naar RYW, mamavan2, rood en Euc.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Shisha za 19 jan 2013 - 0:27

Japie schreef:
Elliot schreef:Oh nee Japie, nu heb ik zin in naturel chips met van die groene kruiden festivalsaus van Duyvis. Zoo lekker! Maar niet Weight Watcher proof helaas Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 1371890812

Ik droom daar de hele week al van, maar omdat ik ook op mijn eten let kan het niet Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 1371890812

Bij dat restaurant waar we volgende week heen gaan krijg je vooraf altijd tortillachips&dip! I love you
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Japie za 19 jan 2013 - 0:42

Shisha schreef:
Japie schreef:
Elliot schreef:Oh nee Japie, nu heb ik zin in naturel chips met van die groene kruiden festivalsaus van Duyvis. Zoo lekker! Maar niet Weight Watcher proof helaas Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 1371890812

Ik droom daar de hele week al van, maar omdat ik ook op mijn eten let kan het niet Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 1371890812

Bij dat restaurant waar we volgende week heen gaan krijg je vooraf altijd tortillachips&dip! I love you

:cheering: Daarom heb jij dat restaurant uitgezocht natuurlijk Wink .
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 9:09

Bliss schreef:
Kenya schreef:Ik zou graag een keer meeten met Bliss. Denk dat we veel overeenkomsten hebben. En eh *pffikweetalleendroudeforumnaammaarzeisernogguthoeheetzenouookalweer* Dus.

Ja, moeten we idd een keer plannen! Heb je lang niet gezien hier trouwens, kan dat kloppen?

Verder weet ik het ff niet, heb inmiddels al heel veel forummers gemeet. Ben wel benieuwd naar Reva in elk geval, ik kan haar humor wel waarderen Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 561177 Ik vind het sowieso altijd leuk om nieuwe forummers te ontmoeten, zodat ik daar een beter beeld van heb.


Zou leuk zijn!
Klopt, ben n paar weken druk geweest met andere dingen en had ook even geen zin in/behoefte aan forummen. Maar kom nu af en toe weer even kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Taeda za 19 jan 2013 - 11:17

Leuk! Hoe is het met je baan? (Je bent toch na de zomer aan iets nieuws begonnen, of heb ik nu de verkeerde voor me?)
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 11:22

Taeda schreef:Leuk! Hoe is het met je baan? (Je bent toch na de zomer aan iets nieuws begonnen, of heb ik nu de verkeerde voor me?)

Is dit tegen mij?

Zo ja, het gaat goed! Heb het nog steeds naar m'n zin als secretaresse en mis het onderwijs totaal niet. Al moet ik wel zeggen dat een kantoorbaan een stuk saaier is. Maar mijn leuke collega's en het feit dat ik als ik de deur achter me dichttrek ook klaar bent maakt dat helemaal goed!

Enneh... wie ben jij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Raindrop zo 20 jan 2013 - 0:10

mii_joyce schreef:Raindrop! 1,5 maand geleden nog gezien, maar is altijd zo gezellig samen Very Happy

Jaaaaa we moeten snel weer gaan meeten he! Het is altijd super gezellig Very Happy En dan kom ik jouw kant op ipv jij naar hier Very Happy

Verder wil ik ook weer meeten met Annemoontje en Anousch91 maar hen en mij_joyce kende ik al voordat ik op het forum kwam.

Ik zou ook wel willen meeten met Rush, Snoes, Vesper, JaneDoe en mauwmauw en natuurlijk de meiden van het Limburg meeting topic en België topic!


Laatst aangepast door Raindrop op zo 20 jan 2013 - 0:19; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 0:18

Minneke, Luce, Sea of Trees, Bliss, Shisha, Atelier Madame, Dennenappel, Sorella, Kowalski, Sugarfall, Lejow, Antibes, Lorre, Sogood, Oasis, Minx, Carrie, Rood, Paper Crown, ExpressoB.... Deze mensen heb ik nog niet ontmoet en ik wil ze állemaal ooit nog eens zien Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 3920004554

*Onder voorbehoud van per ongeluk vergeten forumsters.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 0:20

Exo, ik miste je trouwens ineens op fb Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 0:22

:shock: Shit, heb ik in m'n opruimwoede een maand geleden per ongeluk te veel verwijderd? Sorry... Maple toch?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Bazinga zo 20 jan 2013 - 0:23

Exonogwat, wil je niet meer meeten??
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 0:23

Hahaha geeft niet hoor! Een maand geleden al? had het van de week pas door... Ja, Maple smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 0:45

Bazinga, ja natuurlijk! Kijk, vandaar m'n kleine letters Laughing Hoe kan ik jou nu vergeten?

En Mees wil ik ook meeten. En Lennox Cool En waarschijnlijk voelen zich nu nog een aantal mensen zich vergeten. Sowwy...
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 0:46

Lennox, ik dacht steeds al: ik mis updates over je sexy bankstel Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 1371890812
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 0:51

Hahahaha, nou die sexy Willem is flink afgewerkt door twee poezen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 0:52

Willem is gewoon woest aantrekkelijk.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 0:57

Willem is in elk geval een beetje een ruige jongen geworden, z'n haar springt alle kanten op. Ik geloof dat ik een volgende keer een Willem met een leren pakje ga zoeken, beviel me toch beter...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 1:00

Zo'n leren pakje is ook gemakkelijker schoon te maken, na een flinke stoeipartij waar meerdere poezen bij betrokken zijn geweest....
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 1:02

Ja, daarom ook Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Exogenesis zo 20 jan 2013 - 1:03

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 985951499
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Taeda zo 20 jan 2013 - 1:06

Kenya schreef:
Is dit tegen mij?

Zo ja, het gaat goed! Heb het nog steeds naar m'n zin als secretaresse en mis het onderwijs totaal niet. Al moet ik wel zeggen dat een kantoorbaan een stuk saaier is. Maar mijn leuke collega's en het feit dat ik als ik de deur achter me dichttrek ook klaar bent maakt dat helemaal goed!

Enneh... wie ben jij?

Ja, dat was tegen jou Wink Mooi dat het je bevalt! Ik merk ook dat kantoor wat saaier is, het is wel fijn dat je inderdaad de deur dicht kan trekken! Volg je ook nog een opleiding/cursus of leren door gewoon te werken?
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 3:31

Taeda schreef:
Kenya schreef:
Is dit tegen mij?

Zo ja, het gaat goed! Heb het nog steeds naar m'n zin als secretaresse en mis het onderwijs totaal niet. Al moet ik wel zeggen dat een kantoorbaan een stuk saaier is. Maar mijn leuke collega's en het feit dat ik als ik de deur achter me dichttrek ook klaar bent maakt dat helemaal goed!

Enneh... wie ben jij?

Ja, dat was tegen jou Wink Mooi dat het je bevalt! Ik merk ook dat kantoor wat saaier is, het is wel fijn dat je inderdaad de deur dicht kan trekken! Volg je ook nog een opleiding/cursus of leren door gewoon te werken?

Ik deed nog een opleiding Vertaler Spaans (weer een hele andere kant op) maar daar doe ik weinig meer mee, helaas. Ga het aan het einde van dit schooljaar stopzetten (LOI) en misschien nog wel wat losse modules die ik dan toch al heb afmaken. Voor m'n werk heb ik niet echt een opleiding nodig, maar leer ik on-the-job en wie weet in de toekomst ook nog wel cursussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten? - Pagina 4 Empty Re: Deze dan ook nog maar even: Wie wil je meeten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum