Echo maken van de heupjes.
+2
studiebol
Shopaholic
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Echo maken van de heupjes.
De jongste krijgt volgende echo;s voor haar heupjes, wat moet of kan ik me hierbij voorstellen? Wat gaan ze doen etc. Ze doen dit na aanleiding van het langdurig in stuit liggen.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Re: Echo maken van de heupjes.
Hier heeft eentje het ook gehad, ze maken gewoon echt een echo, ook met gel en ook met zo'n apparaat. Ik vond het heel erg mee vallen, en het ging ook heel erg vlot. Hier werd ze ook tussen twee kussens gelegd zodat ze bleef liggen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
D. heeft het ook gehad z'n echo.
D. werd in een soort zijliggings kussen gelegd en dan gingen ze eerst de ene kant bekijken en toen de andere kant. het deed absoluut geen pijn.
Volgens mij moest ze wel haar luier uit.
hier was het in het ziekenhuis geen bericht, goed bericht.
D. werd in een soort zijliggings kussen gelegd en dan gingen ze eerst de ene kant bekijken en toen de andere kant. het deed absoluut geen pijn.
Volgens mij moest ze wel haar luier uit.
hier was het in het ziekenhuis geen bericht, goed bericht.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier ook gehad, idd op de zij en echo, gaat heel snel, kregen meteen te horen dat alles goed was
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Ze doen het hier ook indd om te kijken of er niks afwijkends te zien is, maar ze konden me niet vertellen hoe of wat! Maar het stelt dus eigenlijk weinig voor.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Goed om te lezen. Ik heb vrijdag met H. een afspraak in het ziekenhuis voor de heupjes.
Ze is dan 10 maanden oud, maar ik begreep dat ze tussen de 6 en 10 maanden altijd eerst een echo proberen en als dat niet lukt, een foto.
Ze is dan 10 maanden oud, maar ik begreep dat ze tussen de 6 en 10 maanden altijd eerst een echo proberen en als dat niet lukt, een foto.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Idd zoals de anderen zeggen met gel en echo apparaat en op de zij in een kussen liggen. Het doet zeker geen pijn.
Bij D zagen ze iets afwijkends. Er werd toen gelijk een foto gemaakt. Na 2 dagen kreeg ik telefoon van de huisarts dat er een afwijking op te zien was en een week later zat ik bij de orthopeed. We konden gelijk langs de instrumentebmaker voor een spreidbroek.
Ik ben blij dat er een echo is gemaakt (dit ivm dat ik zelf heupdysplasie had) want aan D waren geen dingen te merken. Toevallig zei cb arts het gisteren nog dat zij niks ontdekt zou hebben.
Hopelijk is bij jullie alles goed.
Bij D zagen ze iets afwijkends. Er werd toen gelijk een foto gemaakt. Na 2 dagen kreeg ik telefoon van de huisarts dat er een afwijking op te zien was en een week later zat ik bij de orthopeed. We konden gelijk langs de instrumentebmaker voor een spreidbroek.
Ik ben blij dat er een echo is gemaakt (dit ivm dat ik zelf heupdysplasie had) want aan D waren geen dingen te merken. Toevallig zei cb arts het gisteren nog dat zij niks ontdekt zou hebben.
Hopelijk is bij jullie alles goed.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Alyssa, hoe was de echo?
» 3d echo ja of nee?
» Mijn echo...
» Onze echo.....
» 30 wkn echo ZH, zoontje mee?
» 3d echo ja of nee?