All inclusive Egypte?
+5
M_as
Snoopy
love
Linda
Sam
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
All inclusive Egypte?
Iemand ervaring met een goed hotel?
Het eten moet goed zijn en de kamers schoon. Het liefst ook een huisrif.
Het eten moet goed zijn en de kamers schoon. Het liefst ook een huisrif.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Re: All inclusive Egypte?
Wij komen net terug van een week Egypte. We zaten in Marsa Alam, hotel sentido oriental dreamresort. We waren erg tevreden! Ik wilde een schoon hotel met goed eten (ik zwanger en dochter mee). We hadden daar geen huisrif, je kan dan gewoon direct de zee in lopen.
2,5 jaar geleden zijn we in sharm el sheik geweest. Hotel sunrise island view resort. Die hadden wel een huisrif. Dat was ook echt een mooi resort!
2,5 jaar geleden zijn we in sharm el sheik geweest. Hotel sunrise island view resort. Die hadden wel een huisrif. Dat was ook echt een mooi resort!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Die waar jullie net van terug zijn waren wij ook aan het bekijken, maar valt nu helaas af als het geen huisrif heeft. Vriend is snorkelfan.
Hoe was de vliegreis? Krap?
En de transfer naar het hotel?
Sam- Kletskop
Wij zijn in Tropicana Grand Azure geweest, erg mooi hotel en super goed eten! Waren we in 2009.
Ook wat winkeltjes enz in de omgeving.
Ook in Hotel Beach Albatros Garden, ook erg mooi hotel je mag gebruik maken van naast de naast gelegen twee hotels ! Echt super !
Twee jaar geleden in Serenity Fun City, dit vond ik het minst hotel van allemaal. Je zit erg buitenaf en hotel vond ik ook tegenvallen.
Vliegen weet je gewoon dat je niet mega veel ruimte hebt en transfer was bij ons altijd goed geregeld.
Ook wat winkeltjes enz in de omgeving.
Ook in Hotel Beach Albatros Garden, ook erg mooi hotel je mag gebruik maken van naast de naast gelegen twee hotels ! Echt super !
Twee jaar geleden in Serenity Fun City, dit vond ik het minst hotel van allemaal. Je zit erg buitenaf en hotel vond ik ook tegenvallen.
Vliegen weet je gewoon dat je niet mega veel ruimte hebt en transfer was bij ons altijd goed geregeld.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Er zijn vele all in resorts met een huisrifin egypte. Om te snorklen vond ik Tia Heights in de buurt van hurghada het mooist. Resort was ook zeer goed, veel varatie in eten en schoon.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Sam schreef:Die waar jullie net van terug zijn waren wij ook aan het bekijken, maar valt nu helaas af als het geen huisrif heeft. Vriend is snorkelfan.
Vliegreis was goed. We vlogen met Transavia. We hadden de mazzel dat het lekker rustig was in het vliegtuig. Zelfs dochter heeft zich prima vermaakt.
De transfer naar het hotel was ruim 3 kwartier. Maar het ligt er natuurlijk ook aan of je bij veel hotels moet stoppen. Dit hotel ligt het meest ver weg. Hou er dus wel rekening mee dat je in de omgeving niks kan doen. Het ligt echt midden in de woestijn.
Als je liever ergens wat drukker wilt zitten dan kan je beter naar een andere badplaats.
Je kan daar direct de zee in lopen, ruim honderd meter en dan wordt het pas diep. Vanaf daar kan je snorkelen. Man heeft mooie vissen gezien. Het duiken schijnt in Marsa Alam wel veel mooier te zijn.
In sharm el sheik had je eerst allemaal koraal liggen, daar mag je niet op lopen, dus je kan niet zo de zee in. Je moet over een lange mat over het water lopen en dan kan je met een trapje de zee in. Dan is het water gelijk super diep, dus je ziet daar wel meer vissen.
Het hotel was wel perfect! Leuke mensen, goed en gevarieerd eten (geen diarree gehad haha). De kamers werden goed schoon gehouden. Vanuit onze kamer keken we links gelijk naar de zee en rechts naar het zwembad, echt ideaal.
Anders moet je eens kijken naar het hotel wat ik in sharm el sheik noemde. Die was ook mooi en heeft volgens mij ook wel goede cijfers op zoover.
Linda- Ratel
We hebben geboekt
Hotel in Marsa Alam. Kunt er vlakbij in een baai snorkelen met schildpadden en zeekoeien.
Nu nog 8 mnd wachten
Hotel in Marsa Alam. Kunt er vlakbij in een baai snorkelen met schildpadden en zeekoeien.
Nu nog 8 mnd wachten
Sam- Kletskop
Sam schreef:We hebben geboekt
Nu nog 8 mnd wachten
Leuk! Sentido ook?
Linda- Ratel
Leukk! Waar ga je heen? Wij gaan de eerste twee weken van juni naar het Iberotel Makadi Beach in Makadi Bay, ben erg benieuwd!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Sam schreef:We hebben geboekt
Nu nog 8 mnd wachten
leuk! denk dat ik wel weet waar je ongeveer zit. Reken niet te hard op die zeekoeien, die worden zelden gespot. Maar (mega) schildpadden zijn er wel!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Uhm een three corners hotel.
En Snoopy, mijn vriend heeft geluk. Hij zal wel een zeekoe zien... Gaat ie nl mee op vakantie
En Snoopy, mijn vriend heeft geluk. Hij zal wel een zeekoe zien... Gaat ie nl mee op vakantie
Sam- Kletskop
mag ik even inhaken hier?
Wij (mijn moeder en ik) twijfelen nog tussen 2 hotels in Egypte, dus ik ben benieuwd of 1 van jullie ooit in 1 van de 2 geweest is....
Thee Corners Ocean View in El Gouna
of
Beach Albatros Palace in Hurghada
Wij (mijn moeder en ik) twijfelen nog tussen 2 hotels in Egypte, dus ik ben benieuwd of 1 van jullie ooit in 1 van de 2 geweest is....
of
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nee, wordt voor ons ook de eerste keer.
Sam- Kletskop
Sam, is het hetzelfde 3 corners hotel als waar jullie heengaan?
JD- Ratel
JaneDoe schreef:Sam, is het hetzelfde 3 corners hotel als waar jullie heengaan?
Nee wij gaan naar iets met palace in de naam.
Sam- Kletskop
JaneDoe schreef:mag ik even inhaken hier?
of
ben ik geweest en ik zeg doen doen doen!!
Je kan daar gewoon los vrij rondlopen zonder lastig gevallen te worden en je zit aan een hele mooie haven.
El gouna is een soort van veilig zeg maar waar toeristen lastig vallen niet mag en het hotel is echt super.
Bij het hotel kun je alleen niet echt de zee inlopen (bij heel veel hotels niet daar) maar er is een klein stukje afgezet waar je vanaf een trapje in kan en mooie vissen zitten. Een huisrif heeft het hotel niet. En paar kilometer verder waar je gratis met een busje heen kan of lopen heb je wel een groot strand.
Het hotel is juist ook leuk omdat het geen groot resort is maar echt een hotel wat open is. Als je een excursie hebt gedaan en ze zetten je weer bij het hotel af denken ze wel dat ze veel fooi krijgen omdat het als een duur hotel oogt.
Gast- Gast
M_as schreef:Leukk! Waar ga je heen? Wij gaan de eerste twee weken van juni naar het Iberotel Makadi Beach in Makadi Bay, ben erg benieuwd!
Super leuk daar en mooi rif! Ben er vorig jaar geweest. En three corners wisselt erg qua hotel. In el Gouna zijn ze super, Sharm el sheik schijnt het verschrikkelijk te zijn.
Hurghada Dana Beach is ook een fijn hotel
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dankjewel voor je reactie Rituals!
We zijn toch allebei meer zwembad mensen, dus dat je de zee niet in kan lopen is niet zo erg.
Maar is er wel gewoon een strandje waar je kunt liggen?
We zijn toch allebei meer zwembad mensen, dus dat je de zee niet in kan lopen is niet zo erg.
JD- Ratel
JaneDoe schreef:Dankjewel voor je reactie Rituals!
jazeker heb je dat en daar kun je ook de zee in via een trapje. Fijne ligbedden en cocktails en een paar meter verder het zwembad.
Gast- Gast
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb een mooi all in adult only hotel ontdekt waar ik graag heen wil. Ze hebben ook een zusterhotel.
1= Premier Le Reve (waar ik heen wil)
2= Premier Romance Boutique hotel (zusterhotel)
Beide zijn zeer luxe.
Als tip kan ik www.allereizenop1site.nl aanrader, zij zijn echt de goedkoopste. Vakantiediscounter zegt dat ook te zijn, maar dmv de korting die Allereizen geeft zijn zij toch echt goedkoper.
1= Premier Le Reve (waar ik heen wil)
2= Premier Romance Boutique hotel (zusterhotel)
Beide zijn zeer luxe.
Als tip kan ik www.allereizenop1site.nl aanrader, zij zijn echt de goedkoopste. Vakantiediscounter zegt dat ook te zijn, maar dmv de korting die Allereizen geeft zijn zij toch echt goedkoper.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ziet er mooi uit CBL, maar jeeeetje wat duur....
Voor mij boven budget.
Als je dat geld te besteden hebt en naar egypte wilt kan ik je het Sheraton in El Gouna aanraden. Mijn oom en tante zijn er net geweest en zijn laaaaaiend enthousiast, ze gaan eind van het jaar weer
Moet je maar eens kijken bij foto's, supermooi aangelegd met allemaal lagunes enzo, echt wow!
EDIT: Ik zie nu tot mn verbazing dat hij helemaal niet duur is
Voor mij boven budget.
Als je dat geld te besteden hebt en naar egypte wilt kan ik je het Sheraton in El Gouna aanraden. Mijn oom en tante zijn er net geweest en zijn laaaaaiend enthousiast, ze gaan eind van het jaar weer
Moet je maar eens kijken bij foto's, supermooi aangelegd met allemaal lagunes enzo, echt wow!
JD- Ratel
JaneDoe schreef:Ziet er mooi uit CBL, maar jeeeetje wat duur....
Voor mij boven budget.
Duur? Nee hoor niet echt vind ik, maar ik zie dat je dat toch niet vind. Wat is jouw budget? Wanneer ga je altijd? Het scheelt ook dat het in september voordeliger is he.
Sheraton is prestigeus en erg mooi idd. Sheraton in El Gouna ziet er erg mooi uit, maar dat is pas duur! Het is ook niet adult only wat ik graag wil. Als ik dat voor een vakantie over zou hebben, dan ga ik 10x liever naar El Dorado Royale in Mexico waar wij geweest zijn. Niks verkeerd over Egypte hoor, maar de cariben geven mij voorkeur.
Laat El Dorado (of een zusterhotel) maar eens zien aan je oom en tante, dan gaan ze wat beleven daar. Echt een aanrader, zeker als zij Sheraton al goed vinden.
Premier Le Reve en het zusterhotel zijn idd voor onze begrippen (die van mijn man en mij) niet duur en liggen voor en september aardig onder ons budget.
Kijk maar eens op allereizen.nl, dat scheelt ook wel hoor. Ben benieuwd waar je uiteindelijk heen gaat. Of heb je al geboekt?
Ik zag hotels staan die je als optie hebt. Vaak vind ik veel namen zo vaag klinken en dus kies ik liever voor een bekende keten zoals Iberotel, Iberostar, Sheraton etc. Op die manier weet je behoorlijk wat je kan verwachten. PLR kende ik voorheen niet, maar dmv reviews lezen op Tripadvisor die alleen maar goed zijn kan het niet anders dat het ook goed moet zijn.
Wij vinden goed, lekker, veel keuze in eten belangrijk op vakantie tenslotte zitten we er wel 2 weken. Bij PLR zien de buffetten er super uit, alles zowat ik glaasjes, heel mooi aangekleed kijk maar eens foto's ervan.
Zodra ik een hotel zie wat mij leuk lijkt schrijf ik het op in mijn hotelschriftje. Zo kwam ik Citadel Azur in Egypte tegen, het ziet er erg apart uit, net een burcht ofzo. Misschien is dat wat voor je?
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 28 jan 2013 - 10:44; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Sam schreef:JaneDoe schreef:Sam, is het hetzelfde 3 corners hotel als waar jullie heengaan?
Nee wij gaan naar iets met palace in de naam.
Three Corners heeft geen hotel met het woord Palace erin. Welke ga je dan wel heen? Fayrouz Plaza zit in Marsa Alam. Bedoel je dan niet Plaza ipv Palace?
Jammer dat je al geboekt hebt, want Premier Le Reve had je misschien ook wel mooi gevonden.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:JaneDoe schreef:Ziet er mooi uit CBL, maar jeeeetje wat duur....
Voor mij boven budget.
Duur? Nee hoor niet echt vind ik, maar ik zie dat je dat toch niet vind. Wat is jouw budget? Wanneer ga je altijd? Het scheelt ook dat het in september voordeliger is he.
Die jij noemde is in September voor 8 dagen ruim 1000 euro, Sheraton tussen de 700 en 800, dus scheelt toch iets Maar in de periode dat ik wil (juni) is ie maar 600 euro...
Wij gaan uiteindelijk wrs toch niet voor Egypte, mijn moeder vind dat soort landen niet geweldig. wordt waarschijnlijk toch iets van de Canarische Eilanden...
JD- Ratel
Ik heb even gekeken op Allereizenop1site en ik zie niet veel verschil hoor. Ik zou toch naar Egypte gaan, is denk ik leuker dan de canarische eilanden. Ben benieuwd wat je gaat kiezen.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: