Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie het gedeeld ...

+36
Flower_L
Pruim
Filoria
SarahKey
Jezzie
Roos
nillis
Puggle
Susan
Memoria
Shisha
tweeling
Bruintje Beer
PapillonRose
strawberry
Snoes
Annie24
CCC
kwak
Monnie
sanne-84
Sanne
Taeda
Happydobby
Shopaholic
Viva
MiKa
sabje
Supertalentje
mzcharlotte
Silver
Dora
Manderijn
Ayla
Floor
Ilovethe90s
40 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hebben jullie het gedeeld ... - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie het gedeeld ...

Bericht  tweeling di 15 jan 2013 - 10:26

Ik heb het tegen mijn schoonzus en een goede vriendin verteld
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie het gedeeld ... - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie het gedeeld ...

Bericht  Shisha di 15 jan 2013 - 10:28

Bij ons wist iedereen wel dat die wens er was dus niemand was verbaasd toen we met het nieuws kwamen. Weet ik niet waarom we er geheimzinnig over zouden moeten doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Memoria di 15 jan 2013 - 10:38

Ik wil het nu nog niet delen, vandaar dat ik hier ook een nieuw account heb aangemaakt ivm eventuele meelezers. Maar ook omdat we er pas in 2014 voor willen gaan.

Er is een vriendin die het weet en hier ook komt Wink
Memoria
Memoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 32
Registratiedatum : 15-01-13

Bericht  Susan di 15 jan 2013 - 11:59

De eerste keer had ik het met redelijk wat mensen gedeeld, toen was ik er in de familie heel open over, ik had het er veel over met een nichtje dat zelf net een baby had en haar ouders en zus wisten het ook, plus mijn eigen ouders en ook mijn schoonzus en zwager. De tweede keer wisten alleen mijn ouders dat we er weer voor gingen, het ging toen heel snel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle di 15 jan 2013 - 12:12

Alleen mijn beste vriendin wist ervan.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 19:28

De eerste keer heb ik t verteld toen we steeds naar het ziekenhuis moesten voor folikelmetingen, ik moest toen ook wel eens onder werktijd.
De tweede keer wisten de meeste het nadat ik eerst een mk kreeg.

Gast
Gast

Bericht  nillis di 15 jan 2013 - 20:59

Bij de eerste heb ik het alleen met mijn schoonzusje erover gehad, maar was toen ook gelijk zwanger. Nu duurt het al ruim een jaar. T wordt bijna 2 en ik heb dus in sept. een mk gehad, dus iedereen gaat op je letten en vragen stellen. Ik vertel dan gewoon dat een zwangerschap niet valt te plannen en dat we het wel zullen zien, maar dat we wel graag een tweede kindje zouden willen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Roos di 15 jan 2013 - 21:03

Dat we voor een eerste kindje gingen heb ik alleen tegen mijn zusje gezegd. Van de wens voor een tweede was iedereen op de hoogte. Maar we hebben in tegenstelling tot de eerste wel langer gewacht met vertellen van het grote nieuws.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Jezzie di 15 jan 2013 - 21:06

Wij hebben niks verteld.
Toen ik net een week wist dat ik zwanger was, hadden we het met mijn schoonzus over kinderen krijgen of we die snel wilde enzo. Toen hebben we ook nog niks gezegt.
Een paar weken later was ze dan ook heel verbaasd toen we het vertelde Wink
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  SarahKey di 15 jan 2013 - 21:10

Voor de MA wist iedereen dat we bezig waren. We liepen in het ziekenhuis en daar deden wij niet geheimzinnig over. Dus dat ik toen zwanger raakte was op zich niet zo'n hele grote verrassing.

Maar de zwangerschap van S hadden niet veel mensen verwacht op de een of andere manier. Mensen vroegen na de miskraam wel wanneer we weer met hormonen zouden starten. Ach na de zomervakantie ofzo.. Maar stiekem waren we al eerder van plan. We hebben het toen tegen niemand gezegd dat ik weer was begonnen met de hormonen, we hadden ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. We wouden vooral zo opa en de oma's verrassen en dat was gelukt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Filoria di 15 jan 2013 - 21:23

Heel veel mensen weten het. Omdat we voor een tweede kindje gaan is het minder een 'ding' dan als je voor de eerste gaat denk ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 22:51

Ik maak er geen geheim van. Ik heb het aan 1 (mannelijke) collega verteld, en ik weet dat hij het voor zichzelf houdt. Verder weet mijn moeder en haar man het. En geloof zo'n beetje al mijn vriendinnen ook. Het maakt me niet zo uit dat ze het weten.

Gast
Gast

Bericht  Pruim di 15 jan 2013 - 22:53

Ja mijn moeder, 2 tante's en een paar collega's

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Bericht  Flower_L di 15 jan 2013 - 22:54

Nee, buiten het forum om niemand.
Toen ik beide keren eerst een mk kreeg, was de reactie van mn ouders hetzelfde..."we wisten niet dat jullie uberhaupt bezig waren zwanger te raken".
Na de tweede mk wisten mn ouders, oma (die was daar toevallig op visite toen ik l op koest halen na mk) en een collega, gezien ik iemand op het werk in vertrouwen wilde nemen waarom ik zonder uitleg en in tranen weg zou gaan. Zij was toen ook zwanger.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 15 jan 2013 - 23:10

Nee bij geen van beide.

Ik was ook snel zwanger ( eerste rondes) Ik kan me voorstellen dat als je langer bezig bent dat je het dan wel wilt delen met iemand zodat je je verhaal kwijt kan, ik denk dat ik het dan tegen mijn moeder zou vertellen.

Oh iedereen weet wel dat we over een tijd een 3de willen.

Gast
Gast

Bericht  Maudy di 15 jan 2013 - 23:16

Hier wisten onze beste vrienden het. Verder eigenlijk niemand. Ik was vrij snel zwanger, anders hadden we het misschien nog wel met meer mensen gedeeld. Ik persoonlijk vind het ook niet nodig om het geheim te houden. Bij ons weet iedereen dat we "snel" een tweede willen. Helaas valt er niks te plannen! Eerst maar eens genieten van L en dan zien we het over een maandje of 9 wel weer.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Ilovethe90s zo 10 maa 2013 - 2:55

Oh, ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houden laughcry
De reden waarom ik het niet aan de grote klok hang is mijn schoonmoeder, die zit er al zo bovenop. Ik heb (voorlopig) geen zin in haar vragen en goedbedoelde adviezen.

Ik wil zo graag iemand in vertrouwen nemen (zeker nu ik overtijd ben) ... maar ik twijfel: kies je dan iemand die al kinderen heeft (en die weet wat je meemaakt) of ga je juist voor iemand die geen kinderen heeft? Iemand die je veel spreekt en ook contact heeft met vrienden/kennissen van je (kans op verspreking is dan groot) of iemand die je minder spreekt en geen contact heeft met jouw vrienden en kennissen?

Zou je het zelf fijn vinden als mensen je in vertrouwen zouden nemen? Bij mij is het inmiddels 2x gebeurd dat ik het wist en ik heb het ook al die tijd gewoon voor me gehouden. Ik vond het eigenlijk wel heel speciaal dat iemand dat met je wil delen.

Deze post even aan de beginpost toegevoegd, leek me wat overzichtelijker smile.

Laatst aangepast door Ilovethe90s op zo 10 maa 2013 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  CCC zo 10 maa 2013 - 2:58

Heb je al getest?
Ik zou gewoon een vriendin in vertrouwen nemen, ik denk dat ze dat best wel een tijdje voor zichzelf kan houden. Maar dat moet je wel zelf innschatten natuurlijk.Heb ik ook gedaan toen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Novalee zo 10 maa 2013 - 3:08

Ik zou iemand kiezen met wie jij het het liefste deelt, of diegene zelf al kinderen heeft of niet lijkt me niet zo uitmaken? Ik zou het leuk vinden als iemand me in vertrouwen neemt, maar is het een verrassing dan is het ook "goed". Je moet doen wat jij wil.

De eerste keer wist bij ons iedereen er vanaf. In het begin hielden we het wel redelijk voor onszelf, alleen m'n beste vriendin en hier op het forum wisten het. Toen het langer duurde en we de MM ingingen hebben we het eerst mijn moeder en zussen verteld. Aan de familie van mijn vriend nog niet omdat we het wel ergens een verrassing wilden houden. Maar toen ik door een spoedafspraak in het ziekenhuis een afspraak met m'n schoonmoeder moest afzeggen hebben we het hen en schoonzus & zwager ook verteld.

Deze keer wist niemand in mijn naaste omgeving het, alleen hier op het forum en wat vriendinnen die ik via hyves spreek. Voor de familie was het niet echt een verrassing gezien N.'s leeftijd en het feit dat we er nooit een geheim van hebben gemaakt dat we meer kinderen willen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Ilovethe90s zo 10 maa 2013 - 3:08

Al meerdere malen getest haha, tot nu toe nog negatief.

Met mijn collega's heb ik het er verder niet meer over gehad, voelde na de vorige keer niet prettig meer.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 4:07

Wij hadden het niet echt verteld maar de meeste hadden het wel verwacht aangezien ik, voor ik zwanger mocht raken, moest stoppen met medicatie.
Bij de tweede hadden we tijd niet eens om tegen iemand iets te vertellen want toen ik groen licht kreeg van mijn arts was ik binnen een paar dagen zwanger.

Heb je geen beste vriendin aan wie je zoiets wil vertellen? Of een zus?

Gast
Gast

Bericht  Ilovethe90s zo 10 maa 2013 - 4:43

Ik heb inmiddels een goede vriendin in vertrouwen genomen, voelt een stuk beter smile.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  Urban Naked zo 10 maa 2013 - 5:02

Nee, dat heb ik niet gedeeld.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Caroow zo 10 maa 2013 - 5:08

Ik heb het wel vaak over kinderen gehad met mijn beste vriendin, maar nooit echt verteld dat we er voor gingen. Ze had waarschijnlijk ook niet gedacht dat we zo snel een kindje zouden verwachten, ik denk het nog steeds niet helemaal geland is dat we straks een baby hebben.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC zo 10 maa 2013 - 5:17

He wat vervelend zeg, hoop dat je snel een positieve test hebt of ongesteld word. Ik had dit trouwens de maand voor ik zwanger was van N. ook. Geloof dat ik ruim 2 weken overtijd was toen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: