Goede primer
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede primer
Hallo hallo,
Heet dat een primer? Ik ben opzoek naar iets dat ik onder mijn foundation kan smeren zodat het beter blijft zitten. Heb nu alleen ervaring met die van Sephora.
Is er een waarbij het echt muurvast blijft zitten? Tell me!
Heet dat een primer? Ik ben opzoek naar iets dat ik onder mijn foundation kan smeren zodat het beter blijft zitten. Heb nu alleen ervaring met die van Sephora.
Is er een waarbij het echt muurvast blijft zitten? Tell me!
Gast- Gast
Re: Goede primer
Die van Gosh is oke, die van Philosophy is heerlijk (on à clear day) en die van Benefit
Gast- Gast
Wat doet zoiets dan? Hoe kan het dat een foundation dan opeens wel goed blijft zitten? Al heb ik er nooit echt last van dat het dat niet doet.. Wat zie je als het niet goed blijft zitten?
Gast- Gast
Reva schreef:Die van Gosh is oke, die van Philosophy is heerlijk (on à clear day) en die van Benefit
Die van Benefit, de pore minimiser bedoel je? Volgens het Sephorameisje was dat niet echt een primer.
Deze lijkt me ook wel wat! En heb toevallig ook een foundation van BareMinerals
http://www.beautylab.nl/review-mufe-high-definition-primer/
Gast- Gast
Harrison schreef:Wat doet zoiets dan? Hoe kan het dat een foundation dan opeens wel goed blijft zitten? Al heb ik er nooit echt last van dat het dat niet doet.. Wat zie je als het niet goed blijft zitten?
Nou wat zie je dan als het niet goed blijft zitten: niks! Bij mij niet, alsof het verdwenen is. Vooral op mijn neus want die is erg vet. Daarom wil ik ook graag de hope in a jar zonder olie kopen, die schijnt de huid ook te matteren (is een dagcreme)
Gast- Gast
Ohhh, ja ik heb dat ook rond mijn neus een beetje. Hope in a jar klinkt goed. Ik heb nu aqua sensation van nivea maar dat is niet echt iets voor mij.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ohhh, ja ik heb dat ook rond mijn neus een beetje. Hope in a jar klinkt goed. Ik heb nu aqua sensation van nivea maar dat is niet echt iets voor mij.
Het blijft moeilijk een goede dagcreme te vinden. Heb ook een paar matterende dagcreme's liggen maar die maakt mijn huid weer te droog. Heb een gecombineerde huid
Gast- Gast
ik wil ook een mooie egale huid kunnen maken. Maar foundation met sproeten staat zo gek.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben deze nog wel in de kast staan.. Werkt goed, alleen niet op je gezicht..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
xxjojootjexx schreef:Wij hebben deze nog wel in de kast staan.. Werkt goed, alleen niet op je gezicht..
Hoezo niet? Al geprobeerd?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik draag hier eigenlijk niks mee bij maar wil het toch zeggen Ik heb een primer van Essence (dat merk dat je bij Kruidvat kan kopen), het heet My Base en het is echt geen fijne primer. Dus die raad ik je af!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ben benieuwd wat je gaat kopenCarrie schreef:Ook daat heb ik wat aan Sushi! Ben nu onderweg naar Sephora.
Sushi- Kletskop
Carrie schreef:OMG you are so funny!
Nou, ik zeik in m'n broek ervan.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Heb die van het beautyblog die ik plaatste gekocht van Make up Forever. Ben benieuwd morgen!Sushi schreef:Ben benieuwd wat je gaat kopenCarrie schreef:Ook daat heb ik wat aan Sushi! Ben nu onderweg naar Sephora.
Gast- Gast
Leuk! Ben benieuwd, laat je het ons hier weten?Carrie schreef:Heb die van het beautyblog die ik plaatste gekocht van Make up Forever. Ben benieuwd morgen!Sushi schreef:Ben benieuwd wat je gaat kopenCarrie schreef:Ook daat heb ik wat aan Sushi! Ben nu onderweg naar Sephora.
Sushi- Kletskop
Sushi schreef:Leuk! Ben benieuwd, laat je het ons hier weten?Carrie schreef:Heb die van het beautyblog die ik plaatste gekocht van Make up Forever. Ben benieuwd morgen!Sushi schreef:Ben benieuwd wat je gaat kopenCarrie schreef:Ook daat heb ik wat aan Sushi! Ben nu onderweg naar Sephora.
Haha ja is goed!
Gast- Gast
Ha toen ik je titel zag, moest ik serieus aan die primer denken, tot ik zag dat hij in beauty en mode stond.
Ik wist niet eens dat er primer voor je gezicht bestond
Gaat een wereld voor mij open.
Ik wist niet eens dat er primer voor je gezicht bestond
Gaat een wereld voor mij open.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik heb deze van L'Oreal. Erg blij mee!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425