Goede strapless BH
+8
minoessepoes
Zwoesj
silly-one
May
Error
Zininzon
Nathalie
Gigi_
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede strapless BH
Ik ben op zoek naar een GOEDE strapless BH! (of in ieder geval die je óók strapless kunt dragen)
Heb er inmiddels vrij veel gepast maar ze sluiten allemaal aan de bovenkant niet mooi aan.. iemand een idee hoe dat komt?
Welke heb jij? Winkel/prijs?
en welke cup heb je? (volgens mij scheelt dat namelijk ook wel)
Ik heb zelf 80D..
Heb er inmiddels vrij veel gepast maar ze sluiten allemaal aan de bovenkant niet mooi aan.. iemand een idee hoe dat komt?
Welke heb jij? Winkel/prijs?
en welke cup heb je? (volgens mij scheelt dat namelijk ook wel)
Ik heb zelf 80D..
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Goede strapless BH
Mijn beha komt van de H&M, heeft een siliconenrandje onder en boven, zit heel fijn.
IK heb 75C.
IK heb 75C.
Gast- Gast
Ik heb er een van Fantasia, ook met sileconenrandjes. Zit echt enorm stevig, heb maat 85F.
Durf er zo een avondje mee te dansen zonder bang te zijn dat ik hem verlies. Hij was 60 euro ongeveer.
Durf er zo een avondje mee te dansen zonder bang te zijn dat ik hem verlies. Hij was 60 euro ongeveer.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik las in een ander topic over een Fantasia BH van de Lincherie (in Utrecht)....
Die was geschikt voor grote maten.
Zelf ben ik ook op zoek, dus ga dit topic ook volgen!
Die was geschikt voor grote maten.
Zelf ben ik ook op zoek, dus ga dit topic ook volgen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb er eentje van de hunkemoller, waarin de beugel vrij hoog tot in de oksel zit. Daardoor voor mijn gevoel ook heel stevig. Kan met en zonder bandjes gedragen worden.
Wacht, ga even kijken of ie online staat
Gevonden :
http://www.hunkemoller.nl/bh/strapless-flexible/strapless-bh-cup-aa-e-2.html
Leuk prijsje ook : 19:95! Ik heb een 75D en hij zit me wel mooi, zeker in tegenstelling tot wat ik bij andere winkels geprobeerd heb.
Gevonden :
Leuk prijsje ook : 19:95! Ik heb een 75D en hij zit me wel mooi, zeker in tegenstelling tot wat ik bij andere winkels geprobeerd heb.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb er één van de hunkemoller van de grote maten collectie. Ik heb 75E. Heb hem nog niet zolang en zo vaak aangehad, maar tot nu toe bevalt hij me goed.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb er van hunkemuller die ik prima vind en eentje van wolford. Heel duur maar ik vind hem zeker het geld waard. Voordeel van de laatste is dat hij ook laag is uitgesneden tussen de borsten in. Waardoor ik hem kan dragen bij laag uitgesneden jurkjes zonder dat de bh te zien is.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
ik heb er sinds kort 1 van Livera, werkt erg goed en zit lekker! Ik heb 70c
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Paraplu schreef:Ik heb er eentje van de hunkemoller, waarin de beugel vrij hoog tot in de oksel zit. Daardoor voor mijn gevoel ook heel stevig. Kan met en zonder bandjes gedragen worden.
Gevonden :
Ik heb precies dezelfde in dezelfde maat en kleur. Ik vind hem ook heel fijn zitten en ik voel me er ook echt zeker in.
Ik heb maar meteen huidskleur gedaan, vind ik vreselijk lelijk, maar wel zo praktisch want nu kan ik hem ook onder witte strapless truitjes dragen. Maar omdat ik dat dus vreselijk lelijk vind draag ik hem ook echt alleen strapless, hij heeft heel de winter in de kast gelegen haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
maar die bh's waar je de bandjes op/aan kunt zetten, hebben toch altijd zo'n tuutje/stukje...heb het ook wel is geprobeerd maar vind het niks!
als je een strapless koopt moet die ook wel echt strapless zijn
ik heb een hele kleine cup en zit bij mij voor geen meter als ik mijn bandjes van mijn bh afhaal, blijft niet zitten! en je ziethet ook
wil er nog wel 1 scoren voor de zomer
ik heb een hele kleine cup en zit bij mij voor geen meter als ik mijn bandjes van mijn bh afhaal, blijft niet zitten! en je ziethet ook
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben wel tevreden over deze van de Livera, die kost €22,95. Maar ik heb (of nou ja, had ) 85C dus ik weet niet hoe hij valt bij grotere maten.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Paraplu schreef:Ik heb er eentje van de hunkemoller, waarin de beugel vrij hoog tot in de oksel zit. Daardoor voor mijn gevoel ook heel stevig. Kan met en zonder bandjes gedragen worden.
Gevonden :
Die heb ik ook, ik heb ze bij rosada gekocht daar kosten ze 14 of 15 euro
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
ExpressoB schreef:maar die bh's waar je de bandjes op/aan kunt zetten, hebben toch altijd zo'n tuutje/stukje...heb het ook wel is geprobeerd maar vind het niks!
Hier kan je gewoon bandjes aan zetten en dan heb je geen tuutje of stukje om de bandjes aan te bevestigen hoor! Ook zit er een siliconen randje in zodat hij blijft zitten. Het is dus wel echt een strapless bh, maar je kan hem ook dragen met bandjes!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik heb zelf 75D/E en ik heb een strapless BH van de Hema, maat 80C. Ik heb em al 2,5 jaar ongeveer, ik was toen echt wanhopig op zoek naar een straplees BH en bij de hunkemoller ging alles tot cup D en daar kwam ik niet in. Bij de hema ging ie dus maar tot C, maar hij zag er zo groot uit, dus ik heb em maar gepast en hij zat perfect!
Het is deze:
maar als je een foto van de BH zelf zoekt, ziet ie er anders uit :S kijk maar:
Maar ik heb dus die van het bovenste plaatje, al vraag ik me nu dan wel af of ze die nog verkopen... ik heb er toen meteen nog eentje gehaald, dus ik kan nog wel even vooruit
Het is deze:
maar als je een foto van de BH zelf zoekt, ziet ie er anders uit :S kijk maar:
Maar ik heb dus die van het bovenste plaatje, al vraag ik me nu dan wel af of ze die nog verkopen... ik heb er toen meteen nog eentje gehaald, dus ik kan nog wel even vooruit
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Soortgelijke onderwerpen
» strapless BH
» Strapless top
» Welke strapless bh?
» Strapless jurk...
» Gezocht: Rood strapless hemdje
» Strapless top
» Welke strapless bh?