Wie had 'peeptoes" onder trouwjurk?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie had 'peeptoes" onder trouwjurk?
Ik twijfel heel erg over de soort schoenen die ik wil voor onder mijn trouwjurk.
Persoonlijk vind ik peeptoes of sandaaltjes wel heel mooi, zeker gezien het feit dat ik in de zomer trouw. Maar je leest vaak dat het er bij peeptoes raar uit ziet dat dan alleen je tenen af en toe onder je jurk uitkomen. Toch zie ik op internet heel veel plaatjes van bruiden met peeptoes of sandaaltjes.
Dus wie had er peeptoes/sandaaltjes onder haar trouwjurk (eventueel met foto om te zien hoe het er uit zag)?
Persoonlijk vind ik peeptoes of sandaaltjes wel heel mooi, zeker gezien het feit dat ik in de zomer trouw. Maar je leest vaak dat het er bij peeptoes raar uit ziet dat dan alleen je tenen af en toe onder je jurk uitkomen. Toch zie ik op internet heel veel plaatjes van bruiden met peeptoes of sandaaltjes.
Dus wie had er peeptoes/sandaaltjes onder haar trouwjurk (eventueel met foto om te zien hoe het er uit zag)?
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wie had 'peeptoes" onder trouwjurk?
Dat had ik niet, maar ik zou nu wel kijken voor peeptoes, ik vind het zo leuk!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Re: Wie had 'peeptoes" onder trouwjurk?
Ik! Ik vond het helemaal niet raar staan hoor. En als ik zat zag je wel meer van mijn schoen/voet dan alleen dat kleine stukje teen.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Simpele zwarte peeptoes
» Show je trouwjurk!!
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Mee met trouwjurk uitzoeken!
» Trouwjurk passen
» Show je trouwjurk!!
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Mee met trouwjurk uitzoeken!
» Trouwjurk passen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: