Nu op nederland 3...
+6
Annie24
Puggle
Filoria
L!ND@
Lejow
Printje
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nu op nederland 3...
Ze gilden al meteen haha, ik heb geen kik gelaten haha. Maar goed ik 'mag' nog dus wie weet...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk wel dat het anders is als je 'zomaar' die pijnen hebt dan als je echt zwanger bent en naar de geboorte van je kind toewerkt. De pijn zal er niet minder om zijn, maar de ervaring wel, denk ik.
Op zich had ik het wel handig gevonden als mijn man ook een wee had ervaren. Niet twee uur lang, maar gewoon eentje, om even een indruk te krijgen.
Op zich had ik het wel handig gevonden als mijn man ook een wee had ervaren. Niet twee uur lang, maar gewoon eentje, om even een indruk te krijgen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik denk wel dat het anders is als je 'zomaar' die pijnen hebt dan als je echt zwanger bent en naar de geboorte van je kind toewerkt. De pijn zal er niet minder om zijn, maar de ervaring wel, denk ik.
Dat denk ik idd ook, het is denk ik echt heel anders voor vrouwen dan 'zomaar' wat stroomstoten die zij kregen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nou vind ik het wel knap dat dennis het toch vol heeft gehouden. Nou moet ik zeggen heb ook wel van dat soort apparaten gevoeld en ook die kun je opbouwen. Het voelt gewoon bizar
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hahaha ik moest er wel om lachen.
Natuurlijk is t niet hetzelfde, dat zal ook nooit kunnen, maar als ik t zo zie dan vond ik op het einde toch wel op een bevallende vrouw lijken..
Natuurlijk is t niet hetzelfde, dat zal ook nooit kunnen, maar als ik t zo zie dan vond ik op het einde toch wel op een bevallende vrouw lijken..
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Nederland!
» Wat vindt nederland?
» Hallo Nederland!
» Goedemorgen Nederland!
» uitstapjes nederland
» Wat vindt nederland?
» Hallo Nederland!
» Goedemorgen Nederland!
» uitstapjes nederland