Goedemorgen Nederland!
+9
Jeanette
Suus
banjer49
Lotus
Tania
Snack a Jack
ekiaam87
Cheesegirl
GeKKiE
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Nederland!
Jaaaa het is vrijdag! En mijn laatste werkdag . Ok, ik heb amper geslapen en zou niet weten waar ik moet beginnen om dingen af te ronden maar het is en blijft mijn laatste werkdag . Vanavond gelijk even langs de gemeente om een verklaring van goed gedrag aan te vragen voor mijn nieuwe baan en dan komt mijn beste vriendin bij me slapen dus een gezellige avond heb ik sowieso. Hebben jullie een leuke dag voor de boeg? Fijne dag in ieder geval!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen Nederland!
Ook mijn laatste werkdag! Dat gaan we vanavond vieren met een drankje! Hoop dat ik vanmiddag al weg mag want ik ben NIET gemotiveerd.
Gast- Gast
Heej Zusje leuk dat je weer Zusje heet
Heb je al zin in je nieuwe baan? Heel veel plezier met je vriendin
Ik ga straks boodschappen doen voor de bbq en moet nog even wat bij mijn ouders langs brengen. Verder lekker van de zon genieten. Hoe nog geen idee maar ik ga er wel van genieten
Heb je al zin in je nieuwe baan? Heel veel plezier met je vriendin
Ik ga straks boodschappen doen voor de bbq en moet nog even wat bij mijn ouders langs brengen. Verder lekker van de zon genieten. Hoe nog geen idee maar ik ga er wel van genieten
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Leuk dat je er weer bent Zusje.
Ik mag wat later op mijn werk komen, 9 uur pas.
We hebben vandaag en maandag 2 studiedagen, alle kinderen zijn vrij!
Wat hebben die een geluk met dit weer!!! En wat hebben wij een pech....
Normaal rij ik 7 uur weg, nu een uur later.
Maar om 16 uur zijn we pas klaar.
Fijne dag allemaal!
Leuk dat je er weer bent Zusje.
Ik mag wat later op mijn werk komen, 9 uur pas.
We hebben vandaag en maandag 2 studiedagen, alle kinderen zijn vrij!
Wat hebben die een geluk met dit weer!!! En wat hebben wij een pech....
Normaal rij ik 7 uur weg, nu een uur later.
Maar om 16 uur zijn we pas klaar.
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen
Ik moet vandaag werken van half 9 tot zes. Vervolgens komt mijn vriend na een week weg te zijn weer thuis, dus dat is een heerlijk vooruitzicht!
Fijne dag allemaal.
Ik moet vandaag werken van half 9 tot zes. Vervolgens komt mijn vriend na een week weg te zijn weer thuis, dus dat is een heerlijk vooruitzicht!
Fijne dag allemaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik moet eerst werken, dan ga ik met groep 8 naar Minikoraal in Leiden (Vanwege 3 oktober, Leidens Ontzet, hebben ze op 1 plein een heleboel kinderen uitgenodigd (meer dan 1000) om allemaal koralen te zingen. Die koralen gaan over het ontzet van Leiden.)
Voor een sfeerimpressie:
Voor een sfeerimpressie:
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ekiaam> hoe hou je de kinderen bij elkaar in die drukte ?? Wordt er nu al kriebelig van hahaha (en ik wek in de kinderopvang )
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik bem vandaag vrij. Zometeen mijn auto naar de garage brengen. Daarna boodschappen doen en de benedenverdieping schoonmaken.
Fijne dag allemaal!
Ik bem vandaag vrij. Zometeen mijn auto naar de garage brengen. Daarna boodschappen doen en de benedenverdieping schoonmaken.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen allemaal!
Leuk dat je er weer bent zusje! Watvoor werk ga je doen?
Ik heb vannacht heel weinig geslapen, heb heel erg buikpijn en rugpijn. En natuurlijk werd mijn zoontje toen ook nog vroeg wakker vandaag . Maar gelukkig is hij wel helemaal vrolijk en gezellig. Wij maken er dus maar een rustig dagje van. Lekker thuis spelen en knuffelen en vanavond even boodschappen doen (of een lijstje maken en mijn man boodschappen laten doen ).
Leuk dat je er weer bent zusje! Watvoor werk ga je doen?
Ik heb vannacht heel weinig geslapen, heb heel erg buikpijn en rugpijn. En natuurlijk werd mijn zoontje toen ook nog vroeg wakker vandaag . Maar gelukkig is hij wel helemaal vrolijk en gezellig. Wij maken er dus maar een rustig dagje van. Lekker thuis spelen en knuffelen en vanavond even boodschappen doen (of een lijstje maken en mijn man boodschappen laten doen ).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Goedemorgen,
Ik ga straks naar ZieZo. Heb afgesproken mijn eetdagboekje door te nemen en dat vind ik spannend. Schaam me ervoor. En het is al een tijd geleden dat ik het heb besproken. Vanmiddag ga ik richting mijn moeder. En wat ik verder precies ga doen, weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
Ik ga straks naar ZieZo. Heb afgesproken mijn eetdagboekje door te nemen en dat vind ik spannend. Schaam me ervoor. En het is al een tijd geleden dat ik het heb besproken. Vanmiddag ga ik richting mijn moeder. En wat ik verder precies ga doen, weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
goedenmorgen allemaal!!
het is mijn vrije dag en nu al weer wakker, bah.
vandaag niet veel plannen, ff beetje schoonmaken en boodschappen doen, vanmiddag komt een kennis van me mijn haar ff verven, voor de rest maar lekker van het mooie weer genieten denk ik
fijne dag allemaal!!!!
het is mijn vrije dag en nu al weer wakker, bah.
vandaag niet veel plannen, ff beetje schoonmaken en boodschappen doen, vanmiddag komt een kennis van me mijn haar ff verven, voor de rest maar lekker van het mooie weer genieten denk ik
fijne dag allemaal!!!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Lotus> waarom schaam je je er voor? Ze zijn er niet voor niks om je te helpen. Dus komt goed meis
Gast- Gast
Omdat ik er een puinhoop van maak. En omdat ik gisteren teveel heb gegeten.Theedoosje schreef:Lotus> waarom schaam je je er voor? Ze zijn er niet voor niks om je te helpen. Dus komt goed meis
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Omdat ik er een puinhoop van maak. En omdat ik gisteren teveel heb gegeten.Theedoosje schreef:Lotus> waarom schaam je je er voor? Ze zijn er niet voor niks om je te helpen. Dus komt goed meis
Teveel? Maar een puinhoop is er ook om weer op te ruimen en dat komt bij jou ook wel goed. duurt misschien even en met hulp, maar je komt er wel.
Gast- Gast
Nou ja, in mijn ogen teveel iig. Was wel een klein beetje de controle kwijt over mezelf gisteren. En dat voelt helemaal niet goed. Helemaal niet.
Lotus- Ratel
Maar wat heb je dan gegeten als ik vragen mag? (pm mag ook als je liever hebt)
Gast- Gast
Dat wil ik liever niet zeggen. Maar ik zal het straks bij ZieZo wel bespreken.
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Nog een dagje werken en dan heb ik weer weekend, jeej! Werd al helemaal blij wakker vanmorgen Na het werk even sporten en misschien vanavond wel weer naar de bios
Fijne dag allemaal!
Nog een dagje werken en dan heb ik weer weekend, jeej! Werd al helemaal blij wakker vanmorgen Na het werk even sporten en misschien vanavond wel weer naar de bios
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ga ga vanmiddag van het zonnetje genieten en moet vanavond een late dienst draaien.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Morning,
Ga in de ochtend niet veel (meer) doen. Wel even aankleden. Vanmiddag komt er een vriendin langs, daarna met moeders naar de kapper.
Vanavond moet ik van mijn ouders samen een foto maken voor op de uitnodiging van hun 25jarig huwelijksfeest (ik mis alleen inspiratie?!).
Daarna zal ik voor de tv hangen voor TVOH
Ga in de ochtend niet veel (meer) doen. Wel even aankleden. Vanmiddag komt er een vriendin langs, daarna met moeders naar de kapper.
Vanavond moet ik van mijn ouders samen een foto maken voor op de uitnodiging van hun 25jarig huwelijksfeest (ik mis alleen inspiratie?!).
Daarna zal ik voor de tv hangen voor TVOH
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen!
@Zusje: Leuk dat je er weer bent! Wat voor werk ga je doen?
@Lotus: Ik kan me voorstellen dat je het niet zo prettig vind om dat te bespreken, maar misschien is het ook wel een opluchting. De mensen bij ZieZo kunnen je daar mee helpen en zij hebben vast wel gekkere dingen gezien! Succes
Ik moest vanochten al heel vroeg op omdat er wat mensen dingen kwamen repareren in m'n huisje. Vanmiddag een paar uurtjes werken en vanavond met wat huisgenoten eten.
Fijne dag allemaal!
@Zusje: Leuk dat je er weer bent! Wat voor werk ga je doen?
@Lotus: Ik kan me voorstellen dat je het niet zo prettig vind om dat te bespreken, maar misschien is het ook wel een opluchting. De mensen bij ZieZo kunnen je daar mee helpen en zij hebben vast wel gekkere dingen gezien! Succes
Ik moest vanochten al heel vroeg op omdat er wat mensen dingen kwamen repareren in m'n huisje. Vanmiddag een paar uurtjes werken en vanavond met wat huisgenoten eten.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik ben voor de verandering nog ziek
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen!
Ik moet werken tot een uur of 4, daarna vriendinnenweekend! Lekker shoppen, stappen en bijkletsen en dat met zomerzonnetje heb er zin in!
Ik moet werken tot een uur of 4, daarna vriendinnenweekend! Lekker shoppen, stappen en bijkletsen en dat met zomerzonnetje heb er zin in!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Nederland!
» Goedemorgen Nederland!
» Goedemorgen Nederland!
» Goedemorgen Nederland!
» Goedemorgen Nederland!
» Goedemorgen Nederland!