Grote trots in huis
+22
SarahKey
Asperge
Puggle
Summerlovin
Thunder
Sarah1985
Aziraphale
Parel
mzcharlotte
Viva
Coco
Mida4you
Cato
Carra
Fortissimo
M_as
Lonely Goatherd
Lavendel
Blond
Marin
Shopaholic
Bisq
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Grote trots in huis
Wat is jouw grootste trots aan/op/in je huis? Show us!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Grote trots in huis
Toch wel de 2e buikgipsen van de dames!
De 1e is al gespoten en wel, de 2e van de laatste zwangerschap moeten we nog afwerken!
De 1e is al gespoten en wel, de 2e van de laatste zwangerschap moeten we nog afwerken!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Mijn trots is ons fornuis
Bisq- Prater
Wat voor buffetkast heb je Pippa?
EDC, heb je die buikgipsen in de woonkamer of zo hangen?
Bisq- Prater
Die is mooi Bisq!
Mijn grote trots zijn mijn boekenkasten. Ik hou van boeken en ik kan van elk boek vertellen waar ik heb heb gekocht of van wie ik het heb gekregen en waar ik het heb gelezen. Mijn boeken vatten mijn leven samen.
Mijn grote trots zijn mijn boekenkasten. Ik hou van boeken en ik kan van elk boek vertellen waar ik heb heb gekocht of van wie ik het heb gekregen en waar ik het heb gelezen. Mijn boeken vatten mijn leven samen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ben nu wel heel benieuwd Marin hoe je boekenkasten eruit zien en hoeveel boeken je er in hebt staan. Heb je alle boeken die je hebt gelezen?
Het grootste compliment dat ik ooit heb gekregen over ons huis is dat mijn nichtje vindt dat wij een 'kersthuis' hebben
Het grootste compliment dat ik ooit heb gekregen over ons huis is dat mijn nichtje vindt dat wij een 'kersthuis' hebben
Bisq- Prater
M'n boekenkasten op zich zelf zijn niet zo bijzonder, gewoon Billy's van de Ikea. Het is meer het idee er achter (heb o.a. literatuur gestudeerd, dus ik ben gewoon een soort boeken nerd). Ik heb veel klassiekers er in staan, veel echt oude boeken (ik koop graag tweedehands op marktjes enzo), maar ook simpele chicklits en Harry Potters Die lees ik ook minstens 1 keer per jaar.
Dit zijn ze, met op de middelste rijen onze kookboeken verzameling:
In m'n oude huis stonden ze eigenlijk nog mooier, met m'n studieboeken er nog bij. Die staan nu in de studeerkamer. Dat stond nog veel gezelliger
Ik heb niet elk boek gelezen, ik ben laatst begonnen met de ongelezen boeken lezen te beginnen bij de A (ze staan allemaal op alfabetische volgorde). Oh en wat ik ook leuk vind aan m'n boekenkasten is dat ik ze ook gebruik om allerlei andere leuke dingetjes er in te zetten, het is heel persoonlijk.
Dit zijn ze, met op de middelste rijen onze kookboeken verzameling:
In m'n oude huis stonden ze eigenlijk nog mooier, met m'n studieboeken er nog bij. Die staan nu in de studeerkamer. Dat stond nog veel gezelliger
Ik heb niet elk boek gelezen, ik ben laatst begonnen met de ongelezen boeken lezen te beginnen bij de A (ze staan allemaal op alfabetische volgorde). Oh en wat ik ook leuk vind aan m'n boekenkasten is dat ik ze ook gebruik om allerlei andere leuke dingetjes er in te zetten, het is heel persoonlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind boekenkasten alleen leuk als ze Ă©cht vol staan met boeken, zoals bij jou dus.
Wij hebben ook redelijk wat oude boeken, vriend verzameld met name wetenschappelijke boeken van rond 1900 die hij ook allemaal leest.
Wij hebben ook redelijk wat oude boeken, vriend verzameld met name wetenschappelijke boeken van rond 1900 die hij ook allemaal leest.
Bisq- Prater
Ja het oogt rommelig, dat geef ik zo toe, maar het geeft ook zo veel sfeer. Ik hou van (oude) boeken.
Gaaf dat je vriend allemaal oude wetenschappelijke boeken verzameld.
EĂ©n van de eerste cadeaus die ik van m'n vriend kreeg was een oud kookboek, eerste editie, uit 1890 met als titel The Good Housewives' Cookbook. Zo'n gaaf cadeau.
Gaaf dat je vriend allemaal oude wetenschappelijke boeken verzameld.
EĂ©n van de eerste cadeaus die ik van m'n vriend kreeg was een oud kookboek, eerste editie, uit 1890 met als titel The Good Housewives' Cookbook. Zo'n gaaf cadeau.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh Marin, wat een gaaf cadeau dat kookboek! Zou ook echt wat voor mij zijn .
Mooie buffetkast Pippa, kan me voorstellen dat je daar trots op bent.
Mooie buffetkast Pippa, kan me voorstellen dat je daar trots op bent.
Bisq- Prater
Bisq schreef:Wat voor buffetkast heb je Pippa?
Nee. Van de oudste op haar slaapkamer en van de jongste komt ook op haar kamer. Weet alleen nog niet waar.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Aangezien mijn bank & Egg Chair er nog niet zijn mijn vitrinekast. Ik ga proberen vanavond een foto te maken!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blond schreef:Aangezien mijn bank & Egg Chair er nog niet zijn mijn vitrinekast. Ik ga proberen vanavond een foto te maken!
Ben benieuwd naar je huis Blond, heb je al ergens foto's staan? Ingericht dan, want andere heb ik al eens gezien! (dacht ik..)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook zo benieuwd!
Marin- Lady Post-a-lot
Ohh Bisq!
Ik heb niet echt een trots in huis, maar ben wel heel blij met een mooi schilderij dat door een vrij bekende schilder (in zijn land van herkomst) en tevens ver familielid is gemaakt. En een lief schilderijtje op de kamer van mijn zoon dat ik uit de VS heb meegenomen.
Ik heb niet echt een trots in huis, maar ben wel heel blij met een mooi schilderij dat door een vrij bekende schilder (in zijn land van herkomst) en tevens ver familielid is gemaakt. En een lief schilderijtje op de kamer van mijn zoon dat ik uit de VS heb meegenomen.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Lavendel schreef:Blond schreef:Aangezien mijn bank & Egg Chair er nog niet zijn mijn vitrinekast. Ik ga proberen vanavond een foto te maken!
Ben benieuwd naar je huis Blond, heb je al ergens foto's staan? Ingericht dan, want andere heb ik al eens gezien! (dacht ik..)
Nee nog niet, ik wil wachten tot mijn bank er staat. Staan nu tuinstoelen, ziet er zo klusserig uit . Maar verder vind ik het heel mooi geworden, echt mijn paleisje
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
De slaapkamer denk ik..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn buikkastje! Maakt het huisje op de een of andere manier stukken gezelliger..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wat leuk met die klok zo M_as!
Mijn trots is zonder twijfel mijn schuifkast.
Mijn trots is zonder twijfel mijn schuifkast.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
De schouw .]
Laatst aangepast door Cato op di 15 jan 2013 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Wat leuk die wekker in de slaapkamer! Alleen jammer dat de tekst van de muursticker net onder het bed valt.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Wat leuk die wekker in de slaapkamer! Alleen jammer dat de tekst van de muursticker net onder het bed valt.
Het is behang maar inderdaad! Zelf had ik hem liever achter het bed gehad, niet goed uitgemeten..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» trots op mijn grote stoere man.
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Stelling: Van huis huis uit......
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: