Welke forummer...
+42
Ibbeltje
SuperGrover
Mamsie
Bliss
June
Kowalski
Asperge
Tania
Peanut
Luce
Snoes
Amelie
Alex
Kiekeboe
Taeda
mzcharlotte
Mermaid
Pommes
Toet
Caro
Blond
Susan
Printje
VeryCherry
Sea of Trees
Rush
Punk'd
Lejow
Charles
Zwerver
Burn
Lady Starstruck
Tullow
sterremaan
Carmen_
Stuiterbal
Lavendel
Exogenesis
Elliot
Marin
Poubelle
Bazinga
46 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke forummer...
Misselijk gesmikkel. Gok ik.Stofzuiger schreef:Ik heb geen vermoeden, kan iemand me op weg helpen?
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Die heeft geen krullenCarmen_ schreef:Misselijk gesmikkel. Gok ik.Stofzuiger schreef:Ik heb geen vermoeden, kan iemand me op weg helpen?
Gast- Gast
Carmen_ schreef:Misselijk gesmikkel. Gok ik.Stofzuiger schreef:Ik heb geen vermoeden, kan iemand me op weg helpen?
Carmen, ik vind je heel verbitterd overkomen. Wil je erover praten?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Carmen, ik vind je heel bekend overkomen. Wil je over je vorige naam praten? Dat geldt overigens ook voor Elliot, en vele anderen in dit topic.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was June_ op het oude forum.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Wow, ik had je niet herkent aan je schrijfwijzeJune schreef:Ik was June_ op het oude forum.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Wow, ik had je niet herkent aan je schrijfwijzeJune schreef:Ik was June_ op het oude forum.
Ik word ook wel steeds beter in spellen. Ik volg een cursus om mijn Nederlandse Taal en Cultuur wat bij te spijkeren.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Stofzuiger schreef:Wow, ik had je niet herkent aan je schrijfwijzeJune schreef:Ik was June_ op het oude forum.
Thumbs up voor je grap trouwens, je spelling deugt van geen kant.
Laatst aangepast door Alex op di 15 jan 2013 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja,hat je wel nodug.June schreef:Stofzuiger schreef:Wow, ik had je niet herkent aan je schrijfwijzeJune schreef:Ik was June_ op het oude forum.
Ik word ook wel steeds beter in spellen. Ik volg een cursus om mijn Nederlandse Taal en Cultuur wat bij te spijkeren.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja,hat je wel nodug.June schreef:Stofzuiger schreef:Wow, ik had je niet herkent aan je schrijfwijzeJune schreef:Ik was June_ op het oude forum.
Gast- Gast
Carmen_ schreef:Misselijk gesmikkel. Gok ik.Stofzuiger schreef:Ik heb geen vermoeden, kan iemand me op weg helpen?
Nee, het gesmikkel en Alex zijn volgens mij vriendinnetjes, dus dat lijkt me niet. Ik gok TGR
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Carmen_ schreef:Misselijk gesmikkel. Gok ik.Stofzuiger schreef:Ik heb geen vermoeden, kan iemand me op weg helpen?
Nee, het gesmikkel en Alex zijn volgens mij vriendinnetjes, dus dat lijkt me niet. Ik gok TGR
Euh nou die zijn verre van vriendjes
Gast- Gast
Luce schreef:Carmen_ schreef:Misselijk gesmikkel. Gok ik.Stofzuiger schreef:Ik heb geen vermoeden, kan iemand me op weg helpen?
Smikkell en ik vriendjes? Nou nee. Echt. Niet.
Alex- Ratel
Alex schreef:Luce schreef:Carmen_ schreef:Misselijk gesmikkel. Gok ik.Stofzuiger schreef:Ik heb geen vermoeden, kan iemand me op weg helpen?
Smikkell en ik vriendjes? Nou nee. Echt. Niet.
Oh, dat dacht ik altijd. Nou, dan zou het wel kunnen. Al gok ik nog steeds op TGR
Luce- Kletskop
Ik weet het al. Ik haalde Reva en Smikkell altijd door elkaar. En met Reva ben je wel bevriend toch? Problem solved
Luce- Kletskop
Inspector Luce
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
June schreef:Bliss schreef:Lejow schreef:Asperge schreef:Lichtgewicht kun je ze niet noemen!Lennox schreef:Ik vind sommigen hier wel heel lichtgeraakt.
Zo, en waar kom jij vandaan
Op basis van deze uitspraak heb ik meteen een vermoeden
Doorgaans komen asperges uit de grond.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Alex schreef:Luce schreef:Reva schreef:Alex vindt spelling en duidelijk schrijven heel erg belangrijk en is er erg goed in en Pommes euh nogal niet
Gut, dat valt toch wel mee..?
Ik vind van niet. Maar voor we er met z'n allen over vallen: ik heb absoluut niks tegen Pommes, maar ik kan me niet voorstellen dat wij op basis van geschreven tekst door elkaar gehaald worden. Want ja, ik durf best te zeggen dat mijn spelling beter is dan die van Pommes.
Jij kan het je niet voorstellen, maar blijkbaar gebeurd het wel. En ach wat maakt het uit? Trek het je niet teveel aan verder
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Luce schreef:Ik weet het al. Ik haalde Reva en Smikkell altijd door elkaar. En met Reva ben je wel bevriend toch? Problem solved
Ja, met Reva ben ik wel bevriend. Die zou ik dan weer niet zo snel verwarren met Smikkell
Alex- Ratel
Alex schreef:Luce schreef:Ik weet het al. Ik haalde Reva en Smikkell altijd door elkaar. En met Reva ben je wel bevriend toch? Problem solved
Ja, met Reva ben ik wel bevriend. Die zou ik dan weer niet zo snel verwarren met Smikkell
Is er weer iets voorgevallen tussen jullie ofzo? Ik snap dat je dat misschien niet op het forum wil hebben maar ik vind jouw reacties een beetje vreemd en ze roepen nogal wat vragen op.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Alex schreef:Luce schreef:Ik weet het al. Ik haalde Reva en Smikkell altijd door elkaar. En met Reva ben je wel bevriend toch? Problem solved
Jij niet nee. Jij kent Reva. Ik vind Smikkel en Reva allebei alleen maar irritant, dus dan is de verwarring snel gemaakt.
Luce- Kletskop
Toet schreef:Alex schreef:Luce schreef:Ik weet het al. Ik haalde Reva en Smikkell altijd door elkaar. En met Reva ben je wel bevriend toch? Problem solved
Is er weer iets voorgevallen tussen jullie ofzo? Ik snap dat je dat misschien niet op het forum wil hebben maar ik vind jouw reacties een beetje vreemd en ze roepen nogal wat vragen op.
Smikkell en ik liggen elkaar niet. En ik wil niet bewust vragen oproepen met mijn reacties, maar het hoeft geen geheim te zijn dat ik Smikkell niet aardig vind. En er is inderdaad wat voorgevallen, maar dat hoeft dan weer niet hier besproken te worden.
Alex- Ratel
Luce schreef:Alex schreef:Luce schreef:Ik weet het al. Ik haalde Reva en Smikkell altijd door elkaar. En met Reva ben je wel bevriend toch? Problem solved
Jij niet nee. Jij kent Reva. Ik vind Smikkel en Reva allebei alleen maar irritant, dus dan is de verwarring snel gemaakt.
Haha, ja dan snap ik je
Alex- Ratel
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke forummer..
» Aan welke forummer...
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer?
» Welke forummer wil jij als moderator?