Welke forummer...
+42
Ibbeltje
SuperGrover
Mamsie
Bliss
June
Kowalski
Asperge
Tania
Peanut
Luce
Snoes
Amelie
Alex
Kiekeboe
Taeda
mzcharlotte
Mermaid
Pommes
Toet
Caro
Blond
Susan
Printje
VeryCherry
Sea of Trees
Rush
Punk'd
Lejow
Charles
Zwerver
Burn
Lady Starstruck
Tullow
sterremaan
Carmen_
Stuiterbal
Lavendel
Exogenesis
Elliot
Marin
Poubelle
Bazinga
46 plaatsers
Pagina 5 van 10
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Welke forummer...
Haha Toet, nu staan ze er ook niet allemaal hoor.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat denk ik ook. Hè bah.Pommes schreef:Harrison, het is niet dat ik je niet leuk vind hoor maar ik denk dat wij weinig raakvlekken hebben.
Gast- Gast
... Zou jouw vriendin kunnen zijn? Zijn er wel meerdere, maar waar ik buiten het forum mee omga zijn het Reva, June, Merai, Lex, Stof, Erin en SunPrincess. Dit zijn de meiden wie ik echt vaker heb gezien en gesproken, er zullen nog wel meer zijn waar het mee klikt.
... Zou absoluut geen vriendin van jou kunnen zijn? Kruidkoek
... Neem je mee naar de bioscoop en wat voor film? Reva, naar Alles is familie.
... Ga je mee stappen en waar? Eerst ergens gezellig uit eten en daarna de kroeg in met iedereen die maar wil.
... Zou welkom zijn op je vakantie? Wie er van een luie zon vakantie houdt mag mee.
... Zou jij je geheimen toevertrouwen? Ook dat zijn er een aantal waarvan ik het wel vertrouw.
... Zou absoluut geen vriendin van jou kunnen zijn? Kruidkoek
... Neem je mee naar de bioscoop en wat voor film? Reva, naar Alles is familie.
... Ga je mee stappen en waar? Eerst ergens gezellig uit eten en daarna de kroeg in met iedereen die maar wil.
... Zou welkom zijn op je vakantie? Wie er van een luie zon vakantie houdt mag mee.
... Zou jij je geheimen toevertrouwen? Ook dat zijn er een aantal waarvan ik het wel vertrouw.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik denk dat Alex zichzelf aan het verhangen is nu
Dat was mijn thee door mijn neus..
Gast- Gast
zoals ik al zei probeer ik nu wel te letten op hoe ik dingen post e.d. Hoop daarmee minder irritaties op te wekken. Weet dat ik dit eerder wel deed.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Van mij was 't een grapje schmapje.Pommes schreef:zoals ik al zei probeer ik nu wel te letten op hoe ik dingen post e.d. Hoop daarmee minder irritaties op te wekken. Weet dat ik dit eerder wel deed.
Gast- Gast
Pommes schreef:zoals ik al zei probeer ik nu wel te letten op hoe ik dingen post e.d. Hoop daarmee minder irritaties op te wekken. Weet dat ik dit eerder wel deed.
Mij irriteert het niet echt hoor, het valt alleen op.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ik weet dat rush zich voorheen kon irriteren aan mijn schrijfwijze vandaar bovenstaande post en met haar misschien ook andere forummers
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Tullow schreef:Exogenesis schreef:... Zou jouw vriendin kunnen zijn? Burn, Caroow, Rush, Vesper, Lejow, Minneke, Arwyn, Bazinga, Sea of trees, Aziraphale, Stuiterbal, Luce, ahhhh jeetje, heel veel. Ik stop.
... Zou absoluut geen vriendin van jou kunnen zijn? Maura, Susan, Euc, Sinterklaas, Zazou, Reva. Liggen qua karakter denk ik wat te ver uiteen en voel ik me niet verwant mee.
... Neem je mee naar de bioscoop en wat voor film? Burn, naar Ted
... Ga je mee stappen en waar? Stuiterbal, naar het zuiden des landsch!
... Zou welkom zijn op je vakantie? Alle genoemde meiden bij eerstgenoemde punt.
... Zou jij je geheimen toevertrouwen? Burn en Caroow. Maar mijn grootste geheimen deel ik met niemand.
Dan worden Dila, ik en de Foute Giraffe wel met ons drieën vriendinnen!
Neeeee, ik zei 'ik stop', want er zijn zoveel! Ik vind jou, Dila én de Giraffe ook hartstikke lief!! Hallo, geen twijfel hé, wij zijn een vet fout geheim clubje!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Stuiterbal schreef:Exogenesis schreef:... Zou jouw vriendin kunnen zijn? Burn, Caroow, Rush, Vesper, Lejow, Minneke, Arwyn, Bazinga, Sea of trees, Aziraphale, Stuiterbal, Luce, ahhhh jeetje, heel veel. Ik stop.
... Zou absoluut geen vriendin van jou kunnen zijn? Maura, Susan, Euc, Sinterklaas, Zazou, Reva. Liggen qua karakter denk ik wat te ver uiteen en voel ik me niet verwant mee.
... Neem je mee naar de bioscoop en wat voor film? Burn, naar Ted
... Ga je mee stappen en waar? [b]Stuiterbal, naar het zuiden des landsch![/b]
... Zou welkom zijn op je vakantie? Alle genoemde meiden bij eerstgenoemde punt.
... Zou jij je geheimen toevertrouwen? Burn en Caroow. Maar mijn grootste geheimen deel ik met niemand.
Hoe lang zijn we dat nu al aan het plannen hahaha. Maar als de zomer eraan komt, komen de leuke feestjes ook weer
Ik dacht dat je jezelf had ingevuld bij de eerste vraag
Lavendel schreef:Jep nieuwe serie, gisteravond begonnen. Jersey shore maar dan in Engeland: Geordie shore. Deze zijn nog veeul erger.
Jaaaa, i love Geordie shore! En in de kerstvakantie heb ik alle afleveringen van Jersey Shore teruggekeken. Dat is echt mijn guilty pleasure.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
... Zou jouw vriendin kunnen zijn? Pompoen, Susan, Minneke, Weegschaal, Supertalentje, Filoria
... Zou absoluut geen vriendin van jou kunnen zijn? Ik denk niet dat ik op één lijn lig met CBL
... Neem je mee naar de bioscoop en wat voor film? Een ieder die Love Actually nog een keer zou willen zien
... Ga je mee stappen en waar? Minneke, volgens mij lach ik me suf en mijn voorkeur is waar je dan ook een dansje kan wagen.
... Zou welkom zijn op je vakantie? Marin, volgens mij hebben we aardig dezelfde interesses als het aankomt om dingen te willen zien en ik heb veel geduld wat betreft foto's maken.
... Zou jij je geheimen toevertrouwen? Nee, die bewaar ik voor mijn beste vriend en vriendin
... Zou absoluut geen vriendin van jou kunnen zijn? Ik denk niet dat ik op één lijn lig met CBL
... Neem je mee naar de bioscoop en wat voor film? Een ieder die Love Actually nog een keer zou willen zien
... Ga je mee stappen en waar? Minneke, volgens mij lach ik me suf en mijn voorkeur is waar je dan ook een dansje kan wagen.
... Zou welkom zijn op je vakantie? Marin, volgens mij hebben we aardig dezelfde interesses als het aankomt om dingen te willen zien en ik heb veel geduld wat betreft foto's maken.
... Zou jij je geheimen toevertrouwen? Nee, die bewaar ik voor mijn beste vriend en vriendin
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Mzcharlotte, ik bedenk me ineens dat je een berichtje stuurde op Facebook en dat ik helemaal niet meer gereageerd heb, sorry!
Maar het bevalt érg goed!
Maar het bevalt érg goed!
Gast- Gast
Geeft niet hoor . Fijn om te horen, je huis is echt mooi!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
... Zou jouw vriendin kunnen zijn? Poubelle, Indigo, Toet, Esperanza & de meiden van Arnhem, met Taeda in het bijzonder
... Zou absoluut geen vriendin van jou kunnen zijn? Bazinga
... Neem je mee naar de bioscoop en wat voor film? Nou Indigo wil met me mee haha! Verder maakt het me niet uit.
... Ga je mee stappen en waar? Met Toet & Poubelle en dan idd naar Paaspop (of een ander festival)!
... Zou welkom zijn op je vakantie? Esperanza
... Zou jij je geheimen toevertrouwen? Taeda
... Zou absoluut geen vriendin van jou kunnen zijn? Bazinga
... Neem je mee naar de bioscoop en wat voor film? Nou Indigo wil met me mee haha! Verder maakt het me niet uit.
... Ga je mee stappen en waar? Met Toet & Poubelle en dan idd naar Paaspop (of een ander festival)!
... Zou welkom zijn op je vakantie? Esperanza
... Zou jij je geheimen toevertrouwen? Taeda
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nou wil ik toch wel eens weten wie Taeda is
En Elliot
En Pommes
En Lennox
En Elliot
En Pommes
En Lennox
Gast- Gast
Ik wil weten wie kiekeboe is.. ik zal wel onder een steen leven ofzo. Maar ik weet het gewoon echt niet.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Indigo schreef:Ik wil weten wie kiekeboe is.. ik zal wel onder een steen leven ofzo. Maar ik weet het gewoon echt niet.
Ben je een beetje in de war
En ik hou ook van jou Blond
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Indigo schreef:Ik wil weten wie kiekeboe is.. ik zal wel onder een steen leven ofzo. Maar ik weet het gewoon echt niet.
Ze was erbij bij de meeting!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blond schreef:Indigo schreef:Ik wil weten wie kiekeboe is.. ik zal wel onder een steen leven ofzo. Maar ik weet het gewoon echt niet.
Ze was erbij bij de meeting!
Ik was er ook, maar ik weet het echt niet!
Gast- Gast
En ik was nog wel op de meeting
Maar we hebben elkaar ook niet echt gesproken .
Maar we hebben elkaar ook niet echt gesproken .
Ohhhh
Bedankt voor de PB haha. Ik leef inderdaad onder en steen.
Bedankt voor de PB haha. Ik leef inderdaad onder en steen.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Reva schreef:Ik denk dat Alex zichzelf aan het verhangen is nu
Zo, niet te zuinig inderdaad. No offence, Pommes, maar ik voel me beledigd. En trouwens, ik ben niet eens weg (geweest)!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Reva schreef:Ik denk dat Alex zichzelf aan het verhangen is nu
Zo, niet te zuinig inderdaad. No offence, Pommes, maar ik voel me beledigd. En trouwens, ik ben niet eens weg (geweest)!
Maar waarom no offence en je dan toch beledigd voelen, ik zal er weinig van begrijpen, ik ben nieuw, maar ja ik wil ook best mijn best doen om dingen hier gaan te begrijpen.
Amelie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 15-01-13
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke forummer..
» Aan welke forummer...
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer?
» Welke forummer wil jij als moderator?
» Aan welke forummer...