Ik zoek een plaatje van...
+3
SnowWhite
Monte
Zininzon
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik zoek een plaatje van...
Ja ik wil 'm dan best met alle liefde weer opzoeken hoor. Of er dagelijks van maken, maar dan vergt het wel meer denkwerk over thema's. Denk dat dat gauw op is
Gast- Gast
2x per week dan? Bijvoorbeeld maandag en donderdag?Marin schreef:Ja ik wil 'm dan best met alle liefde weer opzoeken hoor. Of er dagelijks van maken, maar dan vergt het wel meer denkwerk over thema's. Denk dat dat gauw op is
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha gekkerd. Ik vind 't best. Zeg het maar als ik zo'n topic moet openen, weet niet of er genoeg animo voor is, maar we kunnen het eens proberen. Het is best een leuk 'spelletje'.
Gast- Gast
Ik denk dat je eerst even een aankondiging moet maken, het spannend moet maken, mensen lekker moet maken (net zoals met die stomme secret story reclames enzo, mensen worden nieuwsgierig naar het programma dus gaan het kijken) en dan maandag beginnnen.. Je zou een teaser kunnen plaatsen, dus een soort proef zodat mensen de smaak te pakken kunnen krijgen en enthousiast te raken?Marin schreef:Hahaha gekkerd. Ik vind 't best. Zeg het maar als ik zo'n topic moet openen, weet niet of er genoeg animo voor is, maar we kunnen het eens proberen. Het is best een leuk 'spelletje'.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Hahaha
Dat is misschien wel weer een beetje over de top.. Maar ik zal er over nadenken.
Ik ga iig nu eerst even nog naar m'n moeder beneden en daarna naar bed. Morgen hoor je wel meer van me
Dat is misschien wel weer een beetje over de top.. Maar ik zal er over nadenken.
Ik ga iig nu eerst even nog naar m'n moeder beneden en daarna naar bed. Morgen hoor je wel meer van me
Gast- Gast
Kunnen toch aan de Angels vragen of ze er een sticky van maken?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Typen jullie ook allemaal in het Engels op het America forum? (sinds de naam in t Engels is)
Gast- Gast
Marin, ik heb er ook nog één van Curacao, die heb ik zelf gemaakt. Als je die wilt hebben, moet je het ff laten weten, dan PM ik hem naar je!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ik denk dat ik zoiets had geplaatst;
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» plaatje vergroten
» Nieuwe plaatje
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Een plaatje
» Wie kan mij helpen? (plaatje uitsnijden)
» Nieuwe plaatje
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Een plaatje
» Wie kan mij helpen? (plaatje uitsnijden)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: