Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

snapte jij hoe je moest persen?

+34
Parel
Teddyaapje
PapillonRose
Amber-
Océane
teletascha
Viva
_Lana_
Muppetje
koNijntje
tweeling
Happydobby
Theeleut
Sylvana
smooch
LDJ
CCC
liesje
piene1983
nillis
Ayla
Happy
Printje
Aagje!
Floor
PiP
Snoes
Pommes
Slakje
Puggle
Supertalentje
Darius
Susan
Flower_L
38 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Theeleut ma 14 jan 2013 - 1:10

Ja, beide kinderen waren er na 2 keer persen uit.

Ik kon het ook niet tegenhouden, het ging vanzelf.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Happydobby ma 14 jan 2013 - 1:17

ja maar ik had geen persweeën, bij mijn duwde ze ook op mijn baarmoedermond en daar moest ik heen persen. Dat ging vlgs hun wel goed maar toch bleef het hoofdje van mijn zoon op dezelfde plek zitten. Ik heb 1 uur geperst en toen werd het een keizersnee.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  tweeling ma 14 jan 2013 - 1:19

Ik had enorme persdrang, het persen snapte ik wel gelijk. De vk vond dat ik 3 keer moest persen in een perste maar dat lukte me niet, ik kon steeds maar twee keer.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  koNijntje ma 14 jan 2013 - 1:59

ik had het persen zelf opzich best snel onder de knie, alleen duurde het een tijd voordat ik door had dat ik meer dan 2x op één wee kon persen,
dus dat onthoud ik voor de volgende keer.. Wink
edit: ik heb trouwens 1,5uur geperst.


Laatst aangepast door koNijntje op ma 14 jan 2013 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Muppetje ma 14 jan 2013 - 2:01

Ik snapte het wel maar het lukte me niet, mn weeën waren niet sterk genoeg, heb dan ook drie uur geperst

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  _Lana_ ma 14 jan 2013 - 2:01

Jeetje wat hebben een aantal maar kort hoeven persen!

Ik heb er wel een uur over gedaan.

Het was in het begin wel lastig, maar uiteindelijk wist ik wel hoe ik moest persen.
Ik had alleen geen enkele perswee, dus helemaal geen oerdrang.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Viva ma 14 jan 2013 - 2:18

Ik kan me niet herinneren dat ik moeite had met het persen, mijn lichaam was beide keren zelf hard aan het persen, dus dan pers je heel hard mee.
Wat dus iemand anders al zei, ik kon niet "niet" meepersen...
Bij onze 1e 20 minuten geperst (al leek het korter) en bij onze 2e in de 3e perswee geboren (al was dat de 1e perswee waarbij ik pas toestemming had om te persen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  tweeling ma 14 jan 2013 - 2:31

Ik heb 20 minuten geperst maar het voelde veeeeeeel langer
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  teletascha ma 14 jan 2013 - 2:40

Ik heb bijna 1.5 uur geperst, maar had op een gegeven moment echt geen idee meer wat ik aan het doen was. Ik sloeg ook weleens een perswee over omdat ik echt volledig uitgeput was. Maar daar was de verloskundige het niet zo mee eens....
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Flower_L ma 14 jan 2013 - 2:41

teletascha schreef:Ik heb bijna 1.5 uur geperst, maar had op een gegeven moment echt geen idee meer wat ik aan het doen was. Ik sloeg ook weleens een perswee over omdat ik echt volledig uitgeput was. Maar daar was de verloskundige het niet zo mee eens....



haha, ik heb ook weleens gezegd dat een wee weg was, terwijl ik best nog 1 keer had kunnen persen op die bewuste wee snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Océane ma 14 jan 2013 - 2:58

Ik deed het de eerste keer wel goed, maar ik voelde het niet goed omdat ze met haar billen naar beneden lag (stuitbevalling) Normaal voel je natuurlijk het hoofdje zakken, dat voel je bijna niet bij het onderlichaam. Ik heb echt vaak gevraagd of het überhaupt wel vorderde. De tweede heb ik nauwelijks moeten persen, die was er bij dr 2e perswee. Had ook wel in één keer gekund, maar dat mocht niet van de verloskundige ivm uitscheuren.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Amber- ma 14 jan 2013 - 3:43

Om eerlijk te zijn snapte ik er helemaal niets van. Ik heb eerst heel lang mijn persweeën weg moeten zuchten omdat Luuk te hoog in mijn bekken bleef hangen. Toen ik het eindelijk mocht proberen voelde ik niet meer goed wat nou de persweeën waren en tijdens het persen zakte steeds Luuk zijn hartje weg dus moest steeds terug op mijn zij. Uiteindelijk is Luuk met de vacuümpomp gehaald.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  PapillonRose ma 14 jan 2013 - 3:52

Op zich wel, sowieso kon ik wat mijn lichaam aangaf niet bepaald negeren. Op een gegeven moment moest ik wel persen, dat kon ik ook niet tegenhouden. Alleen zette ik soms teveel druk op mijn hoofd, waardoor er een adertje in mijn oog gesprongen is snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 394967 Volgens het bevallingsverslag heb ik 24 minuten geperst, maar in mijn beleving was het veel langer.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 3:58

Bij de oudste moest ik eerst persweeën wegzuchten en toen ik mocht persen, waren de persweeën bijna weg. De vk hield haar vinger er ook steeds in, maar daardoor werd ik meer afgeleid dan dat 't werkte. Ik ben toen op de baarkruk gaan zitten en toen ging het een stuk beter. Het laatste deel moest op bed vanwege een knip. Bij de oudste heb ik 1.5 uur geperst zonder sterke persweeën.

Bij de jongste had ik echt een enórme persdrang, toen kon ik ook niet niet meepersen. Ik heb eerst een keer moeten persen om de vruchtzak eruit te persen, dochter is daarna ook in één perswee geboren, het is met zoveel kracht gegaan dat ze van boven bekken naar volledig geboren ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Teddyaapje ma 14 jan 2013 - 4:01

Vertel mij maar hoe je niet moet persen als je persdrang hebt, verschrikkelijk!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Parel ma 14 jan 2013 - 7:39

Ik heb dat echt als het minst lastige ervaren.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Liadan ma 14 jan 2013 - 7:44

Ik had bij beide in het begin meteen goede persweeen en het persen ging ook goed. Na een tijdje had ik bijna geen persweeen meer en heb ik het op eigen kracht gedaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Stuiterbal ma 14 jan 2013 - 7:44

Ik had in het begin geen idee. Toen ik geholpen werd en begeleid erin toen lukte het wel.
Al met al bijna 2 uur geperst.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Shopaholic ma 14 jan 2013 - 7:47

Ik had al snel door hoe ik moest persen. AL had ik bij de 1e een ruggenprik dus je bent down under totaal gevoelloos. Dus ik was echt heel bang dat ik ging "poepen". snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 394967

Maar de gyn zei elke keer je doet het prima, ga zo door! Yeah..right!..dus toen de oudste op me lag dacht ik echt zo van..huh heb ik dat er net uitgeperst?

En bij de 2e had ik al vanaf dat het infuus open ging aardige persdrang moet ik zeggen, en toen het zover was, was het eigenlijk ook zo gepiept.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  SarahKey ma 14 jan 2013 - 7:52

_Lana_ schreef:Jeetje wat hebben een aantal maar kort hoeven persen!

Ik heb er wel een uur over gedaan.

Het was in het begin wel lastig, maar uiteindelijk wist ik wel hoe ik moest persen.
Ik had alleen geen enkele perswee, dus helemaal geen oerdrang.

Een uur is heel gemiddeld. Ik heb er ook bijna een uur over gedaan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

snapte jij hoe je moest persen? - Pagina 2 Empty Re: snapte jij hoe je moest persen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum