Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

+38
Stuiterbal
Fearie
Elodie
Liadan
joyce0606
kwak
bolus26
Monnie
Sun88
koNijntje
Happydobby
Theeleut
tweeling
Muppetje
Jasmine
smooch
Barbabella
Annie24
Filoria
Mom-Of-3
nillis
Viva
M@niek
Snoes
Aagje!
lente
Limburg85
Bruintje Beer
Alex
Puggle
Flower_L
MamaDaan
Thunder
Darius
Tania
Lejow
Susan
Slakje
42 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat had jij?

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 Lijn111034%Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 Lijn1110 34% 
[ 30 ]
Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 Lijn111040%Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 Lijn1110 40% 
[ 35 ]
Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 Lijn111025%Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 Lijn1110 25% 
[ 22 ]

Totaal aantal stemmen : 87

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 23:44

Bij de eerste aan t einde iets gescheurt en 3 hechtingen, daar had ik nog een tijdje last van maar gebruikte wel meteen tapons toen ik ongesteld werd.

Bij de 2de een heel klein inimini scheurtje waar niks aan gedaan is, daar verder geen last van gehad en ook tapons gebruikt toen ik ongesteld werd.

Ik gebruik, mini, normaal en super tapons.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?

Bericht  Mom-Of-3 zo 13 jan 2013 - 23:47

Bij allebei niets

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Filoria ma 14 jan 2013 - 0:05

Labiaruptuur, 6 hechtingen. Tomas was een sterrenkijker.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 0:07

Bij de eerste heb ik een knip gehad, na 6 weken ongesteld en kon direct (mini)tampons gebruiken. Bij de jongste geen beschadiging en ben nog niet weer ongesteld geweest.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 14 jan 2013 - 0:24

Ik heb een knip gehad met 48 hechtingen. Ik kan niet tegen tampons, dus toen ik na 6 weken weer ongesteld werd heb ik gewoon maandverband gebruikt.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Barbabella ma 14 jan 2013 - 0:43

Ik heb eigenlijk geen idee Rolling Eyes
Ineens waren ze aan het hechten maar wat er is gebeurd weet ik niet confused
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  smooch ma 14 jan 2013 - 1:06

Ik ben een klein beetje uitgescheurd omdat ze mijn dochter eruit moesten trekken, ze zat vast. Mijn vk heeft het voor de netheid wel gehecht maar het was eigenlijk niet nodig. Ik ben na 4.5 maand weer ongesteld geworden en gebruik tampons. Grote voor de eerste 2 dagen en daarna normale. Ik heb er verder geen last van.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Jasmine ma 14 jan 2013 - 1:12

Ik heb een flinke knip gehad. Voor mijn gevoel zat 'ie echt tot halverwege mijn bil, maar dat bleek gelukkig mee te vallen. Ik heb wel vreselijk veel last gehad van de hechtingen.

Wanneer ik precies weer tampons ben gaan gebruiken weet ik niet meer, maar in elk geval de eerste twee menstruaties niet. Ik zat wel vrij snel weer op de oude maat.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Muppetje ma 14 jan 2013 - 1:12

Geknipt, ongesteld nog niet geweest

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  tweeling ma 14 jan 2013 - 1:17

Ik had een totaal ruptuur Cry ik ben wel ongesteld geweest maar nog geen tampons gebruikt, durfde het nog niet.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Theeleut ma 14 jan 2013 - 1:18

Ik ben de eerste keer ingeknipt en de tweede keer had ik een scheur op het litteken van de knip.

Ik heb na beide bevallingen meteen een tampon gebruikt tijdens de 1e menstruatie. Ik vind maandverband zo ranzig. Sinds ik kinderen gebaard heb gebruik ik grotere tampons anders nies is ik ze er bij wijze van zo weer uit Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets? - Pagina 2 394967

Nu moet ik zeggen dat ik ook heftiger ongesteld ben dan voor de bevallingen, dus daar is de grotere tampon ook voor nodig. Mijn man zegt geen verschil te voelen, dus het valt geloof ik best mee daar beneden Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Happydobby ma 14 jan 2013 - 1:21

Ik heb een keizersnee gehad en ik werd na 8 maanden weer ongesteld, het is nu wel heftiger dus nu gebruik ik super tampons. Maar niet altijd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  koNijntje ma 14 jan 2013 - 2:00

ik ben (flink) uitgescheurd bij de geboorte van t, waarschijnlijk doordat hij zijn handje voor zijn gezicht hield..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Sun88 ma 14 jan 2013 - 2:28

Ingeknipt, bij de tweede menstruatie normale tampons gebruikt, menstruatie is wel heftiger dan voor de zwangerschap. Seks nog niet gehad, doet teveel pijn.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Monnie ma 14 jan 2013 - 2:35

Bij de eerste ben ik ingeknipt en beide tweede gescheurd. Menstruatie kwam beide keren pas na 4 maanden, kon toen gewoon tampons gebruiken, gewoon de normale.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 2:39

Ik ben twee keer gescheurd en kon geen tampons meer in. Niet vanwege pijn maar die dingen zakken gewoon naar beneden.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 14 jan 2013 - 3:17

Gescheurd,best een eind. Ongesteld ben ik nog niet
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  kwak ma 14 jan 2013 - 3:43

ik ben geknipt want D. lag met haar handje op haar hoofd.
Ik heb weer gewoon tampons gebruikt maar de eerste keer niet want dan kon ik om de 30 minuten weer gaan verwisselen zo heftig ongesteld was ik.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  joyce0606 ma 14 jan 2013 - 7:04

Lucky ladies!! Die nog steeds niet ongesteld zijn geweest na lange tijd....ik heb ook volledig bv gegeven op verzoek maar na 3 maanden was ik alweer ongesteld :nopompom: wat vond ik dat echt een vieze tegenvaller....ik baalde er echt van!!

Ik ben van voor naar achter ingeknipt...het moest snel snel wat hartje zakte weg en MOEST eruit....dus met knip (pen) en duw op mijn buik is hij eruit getrokken...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Liadan ma 14 jan 2013 - 7:06

Bij de oudste had ik een heel klein scheurtje waar ik 1 hechting voor gehad heb.
Bij de jongste heb ik een flinke knip gehad. De eerste keer dat ik ongesteld werd na de bevalling heb ik nog geen tampons gebruikt, daarna wel weer. Ik moest grote tampons gebruiken omdat ik veel heftiger ongesteld ben sinds de laatste bevalling.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 7:19

Ik had niets en ben pas na een jaar na de bevalling weer ongesteld geworden, maar tampon ging goed, gewoon de normale maat.

Gast
Gast

Bericht  Elodie ma 14 jan 2013 - 7:21

Jasmine schreef:Ik heb een flinke knip gehad. Voor mijn gevoel zat 'ie echt tot halverwege mijn bil, maar dat bleek gelukkig mee te vallen. Ik heb wel vreselijk veel last gehad van de hechtingen.

Wanneer ik precies weer tampons ben gaan gebruiken weet ik niet meer, maar in elk geval de eerste twee menstruaties niet. Ik zat wel vrij snel weer op de oude maat.

Bij mij hetzelfde. Lang last van gehad.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Fearie ma 14 jan 2013 - 7:30

Ik durfde het de eerste keer ongesteld eigenlijk niet, bang dat het pijn deed ofzo. Maar de on gesteldheid was zo heftig dat ik maar snel aan de tampons ben gegaan, gebruik de eerste dagen super en daarna normaal. Heb geen speciale gehad :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Stuiterbal ma 14 jan 2013 - 7:41

Geknipt en gescheurd wat uiteindelijk een compleet slagveld is geworden.
Resultaat: totaal ruptuur, operatie en 48 hechtingen rijker (geen idee waar die allemaal zaten hoor)

Door alle ellende erna heb ik heel lang geen tampons meer gebruikt. Nu wel gewoon weer.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Shopaholic ma 14 jan 2013 - 8:03

Heb bij de 1e een knip gehad en bij de 2e is alles vlekkeloos gegaan. Heb ook geen last van het litteken gehad van de 1e, al heb ik er soms met extreem koud weer wel last van of met een te strakke broek ofzo. Maar over het algemeen heb ik er geen last van.

En kon je meteen weer tampons gebruiken bij je eerste ongesteldheid? Het zou zeker wel kunnen, maar heb het niet gedaan. Wou de 1e menstruatie afwachten hoe zwaar deze zou zijn en het verlies van stolsels uit sluiten.

En welke tampons gebruikte je dan? Pas bij de 2e menstruatie gebruikte ik beiden keren weer tampons, die menstruatie was op zich vrij veel in vergelijking met mijn normale menstruaties en gebruikte de 1e 2 dagen om 2 a 3uur toch wel de groene OB Tampons.

Waren dat de Super Plus tampons (blijkbaar zijn die speciaal voor als je zwanger bent geweestn maar ik kan me niet voorstellen dat je die kan gebruiken als je geknipt/gescheurd bent geweest).? Bij de 1e zwangerschap een knip gehad en voor zover ik mij kan herrinneren bij de 2e menstruatie toen ook alweer tampons gebruikt, maar heb er verder geen last van gehad dat ik ze gebruikte.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: