Festivals 2013!
+12
Pseudoniem
Punk'd
loura
Fred
Atelier Madame
Blond
Barbabella
Poubelle
Bliss
Elodie
Sea of Trees
Toet
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Festivals 2013!
Jaya schreef:Intents en Decibel zouden anders ook niet op mijn lijstje staan
Haha nee oké maar de Continent komt toch wel weer een iets ander slag volk op af.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Jaya schreef:Intents en Decibel zouden anders ook niet op mijn lijstje staan
Haha nee oké maar de Continent komt toch wel weer een iets ander slag volk op af.
Ah dat weet ik niet. Hoe anders?
Gast- Gast
Lowlands voor de 10e keer. Hopelijk kom ik door de loting heen. Overigens vind ik het na de 10e keer wel mooi geweest qua Lowlands, omdat ik ook een dagje ouder wordt en ik merk dat het festival in die 10 jaar tijd behoorlijk is veranderd.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Fred schreef:Lowlands voor de 10e keer. Hopelijk kom ik door de loting heen. Overigens vind ik het na de 10e keer wel mooi geweest qua Lowlands, omdat ik ook een dagje ouder wordt en ik merk dat het festival in die 10 jaar tijd behoorlijk is veranderd.
Loting?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Beat the Bridge
Fantasy Island
Fusion of Dance
Dreamfields
Defqon
Decibel
En de Qontinent, Emporium, Wish outdoor en Intens misschien.
Wij gaan liever naar festivals dan op vakantie.
Fantasy Island
Fusion of Dance
Dreamfields
Defqon
Decibel
Gast- Gast
Ik wil na een aantal jaar niet geweest te zijn toch weer eens naar Dance Valley dit jaar. De line up ziet er goed uit.
Ik wil naar love land.
En ik wil naar Valtifest.
Ik hoop dit jaar ook weer naar een paar leuke strand feestjes te kunnen want dat is er vorig jaar bij in geschoten helaas.
Ik wil naar love land.
En ik wil naar Valtifest.
Ik hoop dit jaar ook weer naar een paar leuke strand feestjes te kunnen want dat is er vorig jaar bij in geschoten helaas.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil zo graag naar Solar en Paaspop lijkt me ook heel gaaf. Ik ben gewoon nog nooit naar een festival geweest -FAIL- haha. Ik vind het er altijd zo tof uitzien.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Toet schreef:Ik ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat ik naar Paaspop MOET! Ik ga echt heel hard sparen.
Als je nog steeds niemand hebt om mee te gaan hou ik mee aanbevolen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Indigo schreef:Ik wil zo graag naar Solar en Paaspop lijkt me ook heel gaaf. Ik ben gewoon nog nooit naar een festival geweest -FAIL- haha. Ik vind het er altijd zo tof uitzien.
Ik vind het ook zo jammer dat mijn vriendinnen festivals niet leuk vinden, en sowieso mijn muzieksmaak niet leuk vinden. En dat ze daarom niet met me mee willen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Forumster schreef:Beat the Bridge
Fantasy Island
Fusion of Dance
Dreamfields
Defqon
Decibel
Ga je naar beat the bridge Qday of night? WiSH outdoor is echt een aanrader, vorig jaar wat mij betreft het beste festival (na solar, maar dat is een heel weekend dus ook weet niet te vergelijken)
Toet- Lady Post-a-lot
Poubelle schreef:Toet schreef:Ik ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat ik naar Paaspop MOET! Ik ga echt heel hard sparen.
Als je nog steeds niemand hebt om mee te gaan hou ik mee aanbevolen!
Ik weet niet of het heel snel uitverkocht is, de kaartverkoop start vandaag maar ik kan eigenlijk pas eind van deze maand denk ik zeggen of het financieel haalbaar is. Ik ben momenteel bezig met sollicitaties voor een andere bijbaan dus het ligt er aan op welke termijn ik iets vind. Blond en Indigo ook mee? Met z'n 4e in een tentje, lijkt mee een top-idee!
Toet- Lady Post-a-lot
Haha lijkt me leuk! Maar ik moet ook kijken of het financieel dan haalbaar is, met een reisje naar IJsland & m'n Housewarming in dezelfde maand
Blond- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Fred schreef:Lowlands voor de 10e keer. Hopelijk kom ik door de loting heen. Overigens vind ik het na de 10e keer wel mooi geweest qua Lowlands, omdat ik ook een dagje ouder wordt en ik merk dat het festival in die 10 jaar tijd behoorlijk is veranderd.
Loting?
Hoe wil je anders de on-line kaartverkoop noemen? Als het net zoals de afgelopen edities binnen een kwartier uitverkocht is noem ik het een loting of je wel door de wachtrij heen komt of dat die niet vast loopt...
Van mij mag gerust de oude tijd van het wachten bij grotere VVV-kantoren terug komen. Dat systeem was eerlijker.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Fred schreef:Bliss schreef:Fred schreef:Lowlands voor de 10e keer. Hopelijk kom ik door de loting heen. Overigens vind ik het na de 10e keer wel mooi geweest qua Lowlands, omdat ik ook een dagje ouder wordt en ik merk dat het festival in die 10 jaar tijd behoorlijk is veranderd.
Loting?
Hoe wil je anders de on-line kaartverkoop noemen? Als het net zoals de afgelopen edities binnen een kwartier uitverkocht is noem ik het een loting of je wel door de wachtrij heen komt of dat die niet vast loopt...
Van mij mag gerust de oude tijd van het wachten bij grotere VVV-kantoren terug komen. Dat systeem was eerlijker.
Oh, zo bedoel je. Ja, ik ben ook erg benieuwd of ik een kaartje weet te bemachtigen! Worden er eigenlijk ook nog kaarten bij de Free Record Shop enzo verkocht? Anders is het toch een beter idee om daar op tijd heen te gaan?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
defqon
magneetfestival
lief oid
lowlands
magneetfestival
lief oid
lowlands
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
En hoe kan ik het vergeten! 5 mei natuurlijk Bevrijdingsfestival in Wageningen!
Blond- Lady Post-a-lot
Blond schreef:En hoe kan ik het vergeten! 5 mei natuurlijk Bevrijdingsfestival in Wageningen!
Oh ja natuurlijk! Dat soort dingen vergeet ik ook altijd te vermelden maar anders wordt mijn lijstje wel heuull lang.. 7 dagen zomerfeesten Nijmegen
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Blond schreef:En hoe kan ik het vergeten! 5 mei natuurlijk Bevrijdingsfestival in Wageningen!
Oh ja natuurlijk! Dat soort dingen vergeet ik ook altijd te vermelden maar anders wordt mijn lijstje wel heuull lang.. 7 dagen zomerfeesten Nijmegen
Ja dat is ook altijd zo leuk! Dit jaar maar eens zorgen dat ik dan één of twee dagen vrij ben, dat ik er gewoon heen kan!
Blond- Lady Post-a-lot
Blond schreef:Toet schreef:Blond schreef:En hoe kan ik het vergeten! 5 mei natuurlijk Bevrijdingsfestival in Wageningen!
Ja dat is ook altijd zo leuk! Dit jaar maar eens zorgen dat ik dan één of twee dagen vrij ben, dat ik er gewoon heen kan!
Wordt dan gewoon op zondag gevierd, of een dag ervoor of na?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ja volgens mij gewoon op zondag. Ook op Google of de FB van bevrijdinsfestival Wageningen kan ik niet vinden dat het een andere dag wordt gevierd.
Blond- Lady Post-a-lot
Beter! Ik ben op maandag vrij, dus kan dan lekker uitrusten .
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
-Wantij pop
-Big Rivers
-Zwarte Cross (op zaterdag)
-Big Rivers
-Zwarte Cross (op zaterdag)
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Oké ik zat te denken over Paaspop om misschien alleen zondag te gaan (als ik echt moet kiezen, is dat qua artiesten de beste dag) maar een los zondag ticket is 70 euro terwijl een zaterdag + zondag ticket 90 is en het hele weekend + camping 110..
Dus ik zou zeggen voor die 20 euro meer beide dagen of voor die 40 meer het hele weekend. Lastig! Ik geil echt op die line-up hoor, zijn weer een paar leuke namen bij gekomen.
Ohja ik heb vanmiddag m'n kaartje voor Solar gekocht en DRIFT festival is ook aan m'n lijstje toegevoegd.
Dus ik zou zeggen voor die 20 euro meer beide dagen of voor die 40 meer het hele weekend. Lastig! Ik geil echt op die line-up hoor, zijn weer een paar leuke namen bij gekomen.
Ohja ik heb vanmiddag m'n kaartje voor Solar gekocht en DRIFT festival is ook aan m'n lijstje toegevoegd.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Festivals 2012
» Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?
» Stapmaatje voor feestjes en festivals gezocht!
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» Welke festivals ga jij nog bezoeken dit jaar?
» Stapmaatje voor feestjes en festivals gezocht!
» Stapmaatje voor feestjes/festivals gezocht!
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: