Beauty wishlist 2013
+14
Minx
Sterre
Lot
SoGood
Bliss
Siem
Antibes
Blond
Tamagotchi
Mida4you
Arwyn
Poubelle
Rovine
Punk'd
18 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Beauty wishlist 2013
Zo leer je nog eens wat.Rush schreef:Wow mijne zijn groen, dat is me nooit eerder opgevallen.
Gast- Gast
Forumster schreef:Zo leer je nog eens wat.Rush schreef:Wow mijne zijn groen, dat is me nooit eerder opgevallen.
Hoe weet jij dat allemaal joh! Ik denk dat de mijne groen zijn, maar mijn collega zegt (het het net ff gevraagd ) blauw. Wat is groen, gele ondertoon?
Gast- Gast
Haha, het is mijn werk en i love it. Bij groene aderen heb je inderdaad vaak een gele ondertoon.Carrie schreef:Forumster schreef:Zo leer je nog eens wat.Rush schreef:Wow mijne zijn groen, dat is me nooit eerder opgevallen.
Hoe weet jij dat allemaal joh! Ik denk dat de mijne groen zijn, maar mijn collega zegt (het het net ff gevraagd ) blauw. Wat is groen, gele ondertoon?
Gast- Gast
Forumster schreef:Haha, het is mijn werk en i love it. Bij groene aderen heb je inderdaad vaak een gele ondertoon.Carrie schreef:Forumster schreef:Zo leer je nog eens wat.Rush schreef:Wow mijne zijn groen, dat is me nooit eerder opgevallen.
Oh! Wat voor werk doe je dan, ben je visagiste?
Gast- Gast
Ja, ook!Carrie schreef:Oh! Wat voor werk doe je dan, ben je visagiste?
Gast- Gast
Ik heb mijn real technique kwasten binnen. Ze zijn echt super lekker zacht en mooi qua vormgeving
Van het weekend ga ik ze uitgebreid testen! (En dan laguna bronzer en orgasm blush bestellen denk ik haha).
Van het weekend ga ik ze uitgebreid testen! (En dan laguna bronzer en orgasm blush bestellen denk ik haha).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Indigo schreef:Ik heb mijn real technique kwasten binnen. Ze zijn echt super lekker zacht en mooi qua vormgeving
Plaats een review, plaats een review! Met foto's
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wishlist 2013
» Wishlist!
» Zomer Wishlist
» Wat staat er op jouw ‘wishlist?’
» Wat staat er op jouw WISHLIST
» Wishlist!
» Zomer Wishlist
» Wat staat er op jouw ‘wishlist?’