Waar reageer jij op?
+10
Sugarfall
loura
Tamagotchi
Sea of Trees
Zora
Punk'd
Susan
Japie
Slakje
Elliot
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar reageer jij op?
Gister bedacht ik mij dat ik mij best vaak inhoud bij het posten van reacties. Bijvoorbeeld wanneer ik het met iemand totaal niet eens ben, houd ik dat wel eens voor me omdat ik de forummer in kwestie zo aardig vind dat ik het 'zielig' vind om haar af te vallen. Of andersom, als ik het wel met iemand eens ben en ik vind die forummer niet zo leuk overkomen, dan zeg ik het ook niet. Lekker hypocriet van mij dus!
Letten jullie op de forummer die iets post voordat jullie reactie geven? Reageer jij alleen op de reactie an sich, of ook op de forummer?
Ik denk dat ik mijn scherm maar ga minimaliseren en niet meer kijk naar de persoon die een reactie typt, voordat ik reageer. Een stuk eerlijker!
Letten jullie op de forummer die iets post voordat jullie reactie geven? Reageer jij alleen op de reactie an sich, of ook op de forummer?
Ik denk dat ik mijn scherm maar ga minimaliseren en niet meer kijk naar de persoon die een reactie typt, voordat ik reageer. Een stuk eerlijker!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Waar reageer jij op?
Nee. Soms typ ik wel een reactie en lees ik hem nog eens na en dan bedenk ik mij dat mijn reactie stom en dan reageer ik gewoon helemaal niet meer.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik zie wel altijd wie er een reactie heeft neer gezet, maar dat weerhoudt mij er niet van om te reageren. Als ik iets wil zeggen doe ik dat ook op dat moment.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal niet, als ik iemand mag dan zeg ik het wel gewoon als ik het niet met diegene eens ben, en ik zeg het ook wel als ik het met iemand eens ben die ik niet zo mag. Er zijn maar een paar forummers die ik echt totaal niet mag, maar daar reageer ik helemaal niet op, die ga ik echt uit de weg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben het soms niet eens met forumsters die ik graag mag maar vindt dat niet meer dan normaal. Je kunt het niet met iedereen eens zijn. Soms vind ik het de moeite om mij mening dan te geven, maar soms is mijn mening niet zo sterk en dan laat ik het gaan haha.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik vind het moeilijk om een reactie te geven die in gaat tegen de andere reacties zonder dat het meteen onaardig is. Dus soms zeg ik maar niks om dat te voorkomen. Ik bedoel het namelijk nooit onaardig. Nouja bijna nooit :p.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik vind het moeilijk om een reactie te geven die in gaat tegen de andere reacties zonder dat het meteen onaardig is. Dus soms zeg ik maar niks om dat te voorkomen. Ik bedoel het namelijk nooit onaardig. Nouja bijna nooit :p.
Dat heb ik, en doe ik ook. Of ik plaats er zo'n stomme smiley bij om maar zo goed mogelijk duidelijk te maken dat ik echt niet boos ben
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb wel dat ik reacties van een bepaalde forummers al met een zucht lees. Maar daar reageer ik niet op, want voor je het weet heb je het hele forum weer over je heen en ergens is het ook niet eerlijk, want mijn beeld van die forummer is al gekleurd. Dus dan hou ik me liever in.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ja, precies. Maar ik wil ook weer niet dat zo'n smiley afbreuk doet aan de boodschap of dat het lijkt alsof ik het beter weet. Haha. Zo lastig allemaal :p! Al probeer ik me de laatste tijd wat minder aan te trekken van wat anderen wel eens van me zouden kunnen vinden.Zora schreef:Harrison schreef:Ik vind het moeilijk om een reactie te geven die in gaat tegen de andere reacties zonder dat het meteen onaardig is. Dus soms zeg ik maar niks om dat te voorkomen. Ik bedoel het namelijk nooit onaardig. Nouja bijna nooit :p.
Dat heb ik, en doe ik ook. Of ik plaats er zo'n stomme smiley bij om maar zo goed mogelijk duidelijk te maken dat ik echt niet boos ben
Gast- Gast
Herkenbaar in die zin dat ik mezelf erop betrapte dat ik dit topic weer weg klikte nadat ik zag dat alleen forummers gereageerd hadden die al heel lang mee posten.
Verder vind ik het ook moeilijk om als nieuwkomer een andere mening te plaatsen, omdat ik bang ben steeds iedereen over me heen te krijgen en ik straks bekend sta als zo iemand waarvan de reacties met een zucht gelezen worden.
Verder vind ik het ook moeilijk om als nieuwkomer een andere mening te plaatsen, omdat ik bang ben steeds iedereen over me heen te krijgen en ik straks bekend sta als zo iemand waarvan de reacties met een zucht gelezen worden.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Tamagotchi schreef:Herkenbaar in die zin dat ik mezelf erop betrapte dat ik dit topic weer weg klikte nadat ik zag dat alleen forummers gereageerd hadden die al heel lang mee posten.
Inderdaad, daarom houdt ik mij altijd op de vlakte en meng ik mij (bijna)nooit in discussies.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Jammer eigenlijk, als iedereen gewoon eerlijk zou reageren zou het forum een stuk meer pit krijgen! Ik probeer de laatste tijd wel steeds vaker voor mijn mening uit te komen en dit niet op zo'n politiek correcte manier te doen, maar gewoon letterlijk zoals ik het vind. Maar ik merk dat ik mijn gedachte slecht onder woorden kan brengen op het forum, ik typ dan hele warrige verhalen waar kop noch staart aan zit.
Elliot- Ratel
Harrison schreef:Ja, precies. Maar ik wil ook weer niet dat zo'n smiley afbreuk doet aan de boodschap of dat het lijkt alsof ik het beter weet. Haha. Zo lastig allemaal :p! Al probeer ik me de laatste tijd wat minder aan te trekken van wat anderen wel eens van me zouden kunnen vinden.Zora schreef:Harrison schreef:Ik vind het moeilijk om een reactie te geven die in gaat tegen de andere reacties zonder dat het meteen onaardig is. Dus soms zeg ik maar niks om dat te voorkomen. Ik bedoel het namelijk nooit onaardig. Nouja bijna nooit :p.
Ja dat probeer ik ook wel steeds vaker idd. Ik probeer me dan voor te houden dat ik hier lang genoeg kom dat de meesten wel weten hoe ik het bedoel, dus dat zo'n smiley er echt niet bij hoeft. Maar dan denk ik weer...hmmm zoveel post ik nou ook weer niet. Zouden ze het echt wel weten? ZUCHT!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik let niet op op wie ik reageer, maar ik heb net zoals Slakje heel vaak dat ik een reactie typ, die dan in mijn hoofd heel goed klinkt, maar als ik hem nalees voordat ik hem wil plaatsen ik hem nergens meer op vind slaan, ik krijg dan gewoon niet goed verwoord wat ik nou bedoel, ik kan daar echt geirriteerd van worden!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik durf vaak niet meer te reageren, omdat ik al zo'n stempel op m'n kont heb gekregen van reller en zo.. Zo stom, ik zou eigenlijk moeten durven typen wat ik wil, ik ben Bazinga, damnit, grote mond is my middle name (Ja, Bazinga GroteMond Trisha zegmaar, zoiets) maar ik zit hier zo vaak een reactie te typelen, waarna ik denk van.. Ah nevermind, dan komen die mierenneukers weer en heb ik 't weer gedaan :/
Verder probeer ik wel zoveel mogelijk naar de post te kijken en niet naar de namen, want dan ben ik gelijk weer beinvloed en kan ik niet meer 'eerlijk' reageren. Áls ik reageer dus... Laatste tijd reageer ik eigenlijk alleen nog maar in 'veilige' topics en prietpraat en zo. Niks mis mee, potpourri kan heel leuk zijn, denk ik..
Verder probeer ik wel zoveel mogelijk naar de post te kijken en niet naar de namen, want dan ben ik gelijk weer beinvloed en kan ik niet meer 'eerlijk' reageren. Áls ik reageer dus... Laatste tijd reageer ik eigenlijk alleen nog maar in 'veilige' topics en prietpraat en zo. Niks mis mee, potpourri kan heel leuk zijn, denk ik..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Ik durf vaak niet meer te reageren, omdat ik al zo'n stempel op m'n kont heb gekregen van reller en zo..
En eigenlijk vind ik dat best wel meevallen. Verbaasde me laatst ook al over zo'n opmerking van jou. Denk je niet vooral zelf dat je zo'n stempel hebt in plaats van het ook echt te hebben?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Nou, ik hou me al maanden in en reageer steeds minder, dus misschien is 't inmiddels afgenomen. Maar vorig jaar werd ik in lijstjestopics brutaal en reller benoemd en werd er dagelijks gestruikeld over opmerkingen die écht niet rellend bedoeld waren. ('t Verschil zou écht wel gemerkt worden)
Bazinga- Ratel
Sinds die ruzie met Leaf en Antibes ben je je in gaan houden merk ik, klopt dat? Jammer, ik vind jouw reacties juist grappig en een tikkeltje over de grens, maar dat vind ik vaak wel leuk.Bazinga schreef:Nou, ik hou me al maanden in en reageer steeds minder, dus misschien is 't inmiddels afgenomen. Maar vorig jaar werd ik in lijstjestopics brutaal en reller benoemd en werd er dagelijks gestruikeld over opmerkingen die écht niet rellend bedoeld waren. ('t Verschil zou écht wel gemerkt worden)
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ach misschien moet je inderdaad nog veel meer meetings doen Bazinga. Dan zien mensen dat een forum toch wel heel anders doet zien overkomen dan dat je daadwerkelijk bent. Niet alleen voor jou maar voor iedereen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, klopt, ik heb 't gevoel dat sinds dat topic, mensen heel anders naar me zijn gaan kijken. Wat ik niet geheel terecht zou vinden, omdat heel die ruzie, gewoon niet op 't forum thuishoort. Er missen ontzettend veel feiten en er was veel gebaseerd op gevoelens, meningen en roddels. Sindsdien hou ik me in, ja, ik hou niet van koeien en al helemaal niet die oude uit de sloot en na 't voorval is 't al paar keer voorgekomen, dat ik ze toch weer tegenkwam.
Ik ben nu ook benieuwd naar de nieuwe regels. Onder 't Zusje-beleid, heb ik me ook regelmatig ingehouden, omdat ik vond dat er met 2 maten gemeten werd en sommige eerder de lul waren dan anderen en aangezien ik al 's een ban heb gehad Ik weet 't nu gewoon niet, klinkt heel dramatisch, maar ik ken de huidige mentaliteit van 't forum even niet meer, dus ik weet niet wat als grappig beschouwd wordt, of wanneer iets volledig over de grens gaat. Dat zal altijd lastig blijven, natuurlijk, maar ik weet 't gewoon echt niet op 't moment en dan is prietpraat veiliger. (Wel saaier, trouwens :/)
@Loura; haha ja, wat we gisteravond zeiden; je gaat echt wel anders naar mensen kijken. Ik dacht dat Elliot veel braver zou zijn bijv Maar 2013 zal voor mij in 't teken staan van meeten, hoor
Ik ben nu ook benieuwd naar de nieuwe regels. Onder 't Zusje-beleid, heb ik me ook regelmatig ingehouden, omdat ik vond dat er met 2 maten gemeten werd en sommige eerder de lul waren dan anderen en aangezien ik al 's een ban heb gehad Ik weet 't nu gewoon niet, klinkt heel dramatisch, maar ik ken de huidige mentaliteit van 't forum even niet meer, dus ik weet niet wat als grappig beschouwd wordt, of wanneer iets volledig over de grens gaat. Dat zal altijd lastig blijven, natuurlijk, maar ik weet 't gewoon echt niet op 't moment en dan is prietpraat veiliger. (Wel saaier, trouwens :/)
@Loura; haha ja, wat we gisteravond zeiden; je gaat echt wel anders naar mensen kijken. Ik dacht dat Elliot veel braver zou zijn bijv Maar 2013 zal voor mij in 't teken staan van meeten, hoor
Bazinga- Ratel
Ik reageer op topics die ik interessant vind en waarvan ik denk dat mijn post ook een toegevoegde waarde heeft. (buiten het kletstopic) Ik let er verder niet op wie het topic geopend heeft of wie er al eerder gepost heeft, dat maakt mij niet uit.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Maar Pommes, hoe maak je dan de afweging of jouw post een toegevoegde waarde heeft? Ik vind dat wel lastig te bepalen eigenlijk!
Elliot- Ratel
Elliot schreef:Maar Pommes, hoe maak je dan de afweging of jouw post een toegevoegde waarde heeft? Ik vind dat wel lastig te bepalen eigenlijk!
Geen Pommes, maar toch een reactie omdat ik daarom ook vaak iets niet post. Als er al reacties zijn geweest die mijn mening vertolken dan vind ik een post met dezelfde strekking vaak geen toegevoegde waarde hebben. Ik kan er dan +1 bij zetten maar daar hou ik niet zo van.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Bazinga ik vind jouw een leuke forumster af en toe met de kont tegen de krib maar ach ik kan het wel waarderen.
Ik kan dingen soms moeilijk verwoorden, wil het graag anders uitleggen dus dan reageer ik toch maar niet. Ik meng me vaak niet in (felle) discussies heb dan toch het idee dat het niet iets toevoegd.
Ik kan dingen soms moeilijk verwoorden, wil het graag anders uitleggen dus dan reageer ik toch maar niet. Ik meng me vaak niet in (felle) discussies heb dan toch het idee dat het niet iets toevoegd.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Hoe reageer jij als iemand op straat neer valt?
» Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?
» Waar is...
» Waar was jij..
» Hoe reageer jij als iemand op straat neer valt?
» Een vriendin komt niet op jouw verjaardag, hoe reageer jij?
» Waar is...
» Waar was jij..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: