Tanden witter maken/laten lijken
+2
Tamagotchi
Fearie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tanden witter maken/laten lijken
Met het uitzicht op onze bruiloft over 4 maanden ben ik benieuwd of iemand hier een betaalbare tip heeft om mijn tanden net wat witter te maken/laten lijken. Ik vind ze zelf niet mooi en wil straks trots zijn op mijn glimlach
Iemand tips?!
Iemand tips?!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Tanden witter maken/laten lijken
Ik heb het gelezen op dit forum, maar weet niet meer wie het nou schreef: Crest white strips. Ik vind ze ook super.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Daar zijn ook heel veel blogs over 'crest white strips'. Schijnt inderdaad goed te werken. Sommige mensen krijgen wel de periode dat ze het gebruiken gevoelige tanden.
Ik heb het zelf niet gebruikt trouwens. Ik heb 7/8 jaar geleden mijn tanden gebleekt bij de tandarts en ze zijn nog steeds aardig wit.
Ik heb het zelf niet gebruikt trouwens. Ik heb 7/8 jaar geleden mijn tanden gebleekt bij de tandarts en ze zijn nog steeds aardig wit.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
https://yescafe.actieforum.com/t30211-iemand-ervaring-met-tanden-bleken?highlight=tanden+bleken
hier staat het allemaal
ik ga het echt proberen een keer, irriteer mij steeds meer aan de kleur van mijn tanden..
moet ook wel even geld hebben ervoor, ben zo benieuwd ernaar, zo'n hollywood smile hoef ik echt niet maar witte tanden lijkt mij echt zooo mooi
hier staat het allemaal
ik ga het echt proberen een keer, irriteer mij steeds meer aan de kleur van mijn tanden..
moet ook wel even geld hebben ervoor, ben zo benieuwd ernaar, zo'n hollywood smile hoef ik echt niet maar witte tanden lijkt mij echt zooo mooi
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
De tandpasta van colgate werkt er in ieder geval niet tegen..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
ik denk eraan om die crest white strips te bestellen voor onze bruiloft. Maar zijn die strips alleen voor je boventanden? want dan valt het kleur verschil toch best op? Of houdt 7 strips in dat er 7 voor boven en 7 voor onder inzitten?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» tanden witter maken
» Ring groter laten maken
» Ring kleiner laten maken?
» Fotoalbum laten maken? Waar?
» Wakker maken of laten slapen?
» Ring groter laten maken
» Ring kleiner laten maken?