Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Auto zonder wegenbelasting

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 9:06

Poeh, ja, da's waar. Heb wel een pakket gevonden, rijopleiding in stappen met 43 uur les (ik vermoed wel dat ik zoveel nodig ga hebben) voor iets meer dan 2200 euro. Valt me eigenlijk nog alleszins mee.

Iemand ervaring met de rijopleiding in stappen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Floor za 12 feb 2011 - 9:07

@lejow, daar hebben wij ook voor gekeken. Erg leuke auto!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Lynn_ za 12 feb 2011 - 9:08

Maple schreef:Poeh, ja, da's waar. Heb wel een pakket gevonden, rijopleiding in stappen met 43 uur les (ik vermoed wel dat ik zoveel nodig ga hebben) voor iets meer dan 2200 euro. Valt me eigenlijk nog alleszins mee.

Iemand ervaring met de rijopleiding in stappen?
Ik vind 43 uur behoorlijk wat! Wie weet heb je de smaak snel te pakken en dan heb je zoveel lessen...
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 9:09

Hoe moet ik dat voor me zien, rijles in stappen? En stel je bent er eerder klaar voor dan die 43 lessen, krijg je dat wel terug? Daar zou ik echt naar kijken, want wellicht heb je dat helemaal niet nodig. Ik had een pakket met 20 lessen en heb daarna verder gekeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 9:09

Lynn_ schreef:
Maple schreef:Poeh, ja, da's waar. Heb wel een pakket gevonden, rijopleiding in stappen met 43 uur les (ik vermoed wel dat ik zoveel nodig ga hebben) voor iets meer dan 2200 euro. Valt me eigenlijk nog alleszins mee.

Iemand ervaring met de rijopleiding in stappen?
Ik vind 43 uur behoorlijk wat! Wie weet heb je de smaak snel te pakken en dan heb je zoveel lessen...
Verderdeel 43 uur over lessen van 2 uur en je hebt maar 21,5 les hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Lynn_ za 12 feb 2011 - 9:11

Ja maar dan nog... Ik heb 20 uur les gehad (10 keer een blok van 2 uur) en daarna op examen. Ik had nog nooit in een auto gezeten (op twee keer met mijn vader oefenen na).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Floor za 12 feb 2011 - 9:13

poeh 43 uur, waarom denk je zoveel nodig te hebben dan? Denk dat je beter per les kunt betalen of een kleiner pakket kunt nemen. Wat als je het wel gewoon snel door hebt? Wat gebeurt er dan met de overige uren, krijg je die terug betaald?

Ik heb iets van 16/18 lessen gehad, 4 van 1 uur, de rest van 1.5 uur. Theorie zelf geleerd.
Ik dacht ook echt dat ik er niks van bakte en ben zelfs een keer boos en huilend uit de auto gestapt omdat ik geen bocht achteruit kon maken :shock: Daarna werd ik streng toegesproken en moest ik verplicht instappen en het nog 10x doen. (En ja ik heb m'n rijbewijs gehaald)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 9:14

Isabella schreef:Hoe moet ik dat voor me zien, rijles in stappen? En stel je bent er eerder klaar voor dan die 43 lessen, krijg je dat wel terug? Daar zou ik echt naar kijken, want wellicht heb je dat helemaal niet nodig. Ik had een pakket met 20 lessen en heb daarna verder gekeken.
Zie hier. Je kunt ook kleinere pakketten nemen hoor, dat zal vast wel tijdens de intakeles bepaald worden. Maar dit is het grootste pakket wat ze hadden, en die kosten vallen me eigenlijk reuze mee. En het kan zelfs dus altijd nog goedkoper, was even om een maximale indicatie aan te geven. Had op het dubbele gerekend.

En ik denk toch wel veel lessen nodig te hebben omdat ik geen held ben in het verkeer. Verder zie ik in het donker in het verkeer echt ontzettend slecht (is op de fiets ook al), dus ik weet niet of daar in de lessen extra aandacht aan besteed moet worden ofzo.


Laatst aangepast door Maple op za 12 feb 2011 - 9:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 9:14

Ja maar ik had lessen van 1 uur en had mijn rijbewijs binnen 35 lessen (en dat was met 2x afrijden, dus moest 5 lessen langer zonder dat het nodig was)... dus dan vind ik 42u nog steeds wel veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 9:15

Ik heb ook een TTT gehad, ik vond het fijn om al een keer geoefend te hebben met een ander naast me in de auto, en had vrijstelling op de bijzondere verrichtingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Auto zonder wegenbelasting - Pagina 2 Empty Re: Auto zonder wegenbelasting

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum