Date-missers van jezelf
+18
ijsjemeisje
iloverocknroll1984
xxjojootjexx
Elodie
Pseudoniem
Bay
Tania
SoGood
Sterre
Lot
Carra
Happinaz
Sugarfall
Rapunzel
Blond
Caro
Poubelle
Susan
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Date-missers van jezelf
Het is ook niet voor niks een misser
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Hey nou heb ik het alsnog gemist
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Ik was iets te enthousiast aan het praten en gooide toen een glas drinken om. Zijn telefoon lag op tafel, maar die kon hij gelukkig nog net op tijd weg pakken.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
iloverocknroll1984 schreef:Hey nou heb ik het alsnog gemist
Ik ook! En wie is Lorre? Die naamswijziging heb ik ook weer gemist!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:iloverocknroll1984 schreef:Hey nou heb ik het alsnog gemist
Ik ben nu toch ook wel erg nieuwsgierig
Gast- Gast
Mijn ergste date misser is echt afschuwelijk. Ik ging op stap met mijn date, omdat ik die dag mega druk was had ik geen tijd om te eten ofzo. Ik had in ieder geval nauwelijks iets gegeten die dag en na 2 wijntjes was ik al helemaal lazarus. Ik voelde me dus niet zo lekker dus ik wilde naar buiten. Die gozer ging gewoon heel braaf mee. Vervolgens moest ik dus een boompje opzoeken om even alles eruit te gooien. Daarna wilde ik dus naar huis. Ook hier ging de date weer braaf mee. Ik zei dat hij zichzelf maar uit moest laten, want ik wilde alleen nog maar slapen. Hij zou op de bank blijven zitten en zichzelf daarna uitlaten. De volgende ochtend word ik wakker en hij zit er gewoon nog. En wat zei hij "jemig wat kan jij hard snurken". En bedankt.
Dit is dus ook nooit wat geworden
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Pancake schreef:Mijn ergste date misser is echt afschuwelijk. Ik ging op stap met mijn date, omdat ik die dag mega druk was had ik geen tijd om te eten ofzo. Ik had in ieder geval nauwelijks iets gegeten die dag en na 2 wijntjes was ik al helemaal lazarus. Ik voelde me dus niet zo lekker dus ik wilde naar buiten. Die gozer ging gewoon heel braaf mee. Vervolgens moest ik dus een boompje opzoeken om even alles eruit te gooien. Daarna wilde ik dus naar huis. Ook hier ging de date weer braaf mee. Ik zei dat hij zichzelf maar uit moest laten, want ik wilde alleen nog maar slapen. Hij zou op de bank blijven zitten en zichzelf daarna uitlaten. De volgende ochtend word ik wakker en hij zit er gewoon nog. En wat zei hij "jemig wat kan jij hard snurken". En bedankt.
Op zich aardig dat hij je naar huis wilde brengen maar wáárom bleef hij zitten??
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
+1Jaya schreef:Caro schreef:iloverocknroll1984 schreef:Hey nou heb ik het alsnog gemist
Ik ben nu toch ook wel erg nieuwsgierig
Verder was het erg genant dat ik een nieuwe, witte fatteuil heb besmeurd met een broodje hagelslag. Was nog mijn 1e x daar thuis ook!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Pancake, wat apart dat hij gewoon in je huis blijft terwijl jij aangeeft te willen slapen.
Gast- Gast
Ik heb geen idee waarom hij bleef zitten. Het was ook een beetje een aparte gast.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was ooit eens bij een date thuis (zijn ouders waren niet thuis). We dronken wat en in mijn geval was dat iets teveel. Toen we vervolgens (op mijn verzoek) even de tuin in gingen, zag ik daar een stoeltje staan. Ik wilde op dat stoeltje gaan zitten, maar het stoeltje zag er niet heel erg stabiel uit. Ik vroeg dus of ik op dat stoeltje kon gaan zitten, maar terwijl ik dat vroeg ging ik al zitten. Nou op dat stoeltje kon je dus niet zitten . Zat ik daar op de grond met allemaal stukjes hout om me heen.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: