Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Retourneren webshop Zara

Ga naar beneden

Retourneren webshop Zara Empty Retourneren webshop Zara

Bericht  Xanna di 8 jan 2013 - 10:20

Ik kan nergens op internet antwoord op mijn vraag vinden, dus dan maar even hier..Dit was de eerste keer dat ik iets bij Zara bestelde, dus ik heb werkelijk geen idee!

Er is hier geen winkel in de buurt, dus ik moet het pakketje op laten halen door een koerier. Nu begrijp ik dat je de originele verpakking moet verzegelen, maar in mijn geval zat er een plastic zak om de doos. Moet ik dan de zak verzegelen, of de zak weglaten en de doos verzegelen (zoals eigenlijk op het plaatje staat)? Retourneren webshop Zara 827601

En klopt het dat je verder geen retour adres hebt of iets? Het voelt een beetje raar om een verpakking zonder enig adres (verzender/afzender) aan te bieden aan de koerier?

Kortom; kan iemand mij vertellen hoe of wat?

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Retourneren webshop Zara Empty Re: Retourneren webshop Zara

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:13

Je moet de doos verzegelen met die rode sticker.

En inderdaad geen retouradres. Je krijgt van de UPS man een briefje waar op staat dat jij je pakje hebt afgegeven aan de koerier om naar ZARA terug te sturen. Daar krabbelen jullie beide voor en dan is het goed. Dat is dan ook gelijk je verzendbewijs.

Kost je verder trouwens niets!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Retourneren webshop Zara Empty Re: Retourneren webshop Zara

Bericht  Xanna wo 9 jan 2013 - 4:06

Dan laat ik die zak achterwege en verzegel ik gewoon de doos. Bedankt voor je antwoord!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Retourneren webshop Zara Empty Re: Retourneren webshop Zara

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum