Retourneren webshop Zara
Pagina 1 van 1
Retourneren webshop Zara
Ik kan nergens op internet antwoord op mijn vraag vinden, dus dan maar even hier..Dit was de eerste keer dat ik iets bij Zara bestelde, dus ik heb werkelijk geen idee!
Er is hier geen winkel in de buurt, dus ik moet het pakketje op laten halen door een koerier. Nu begrijp ik dat je de originele verpakking moet verzegelen, maar in mijn geval zat er een plastic zak om de doos. Moet ik dan de zak verzegelen, of de zak weglaten en de doos verzegelen (zoals eigenlijk op het plaatje staat)?
En klopt het dat je verder geen retour adres hebt of iets? Het voelt een beetje raar om een verpakking zonder enig adres (verzender/afzender) aan te bieden aan de koerier?
Kortom; kan iemand mij vertellen hoe of wat?
Er is hier geen winkel in de buurt, dus ik moet het pakketje op laten halen door een koerier. Nu begrijp ik dat je de originele verpakking moet verzegelen, maar in mijn geval zat er een plastic zak om de doos. Moet ik dan de zak verzegelen, of de zak weglaten en de doos verzegelen (zoals eigenlijk op het plaatje staat)?
En klopt het dat je verder geen retour adres hebt of iets? Het voelt een beetje raar om een verpakking zonder enig adres (verzender/afzender) aan te bieden aan de koerier?
Kortom; kan iemand mij vertellen hoe of wat?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Retourneren webshop Zara
Je moet de doos verzegelen met die rode sticker.
En inderdaad geen retouradres. Je krijgt van de UPS man een briefje waar op staat dat jij je pakje hebt afgegeven aan de koerier om naar ZARA terug te sturen. Daar krabbelen jullie beide voor en dan is het goed. Dat is dan ook gelijk je verzendbewijs.
Kost je verder trouwens niets!
En inderdaad geen retouradres. Je krijgt van de UPS man een briefje waar op staat dat jij je pakje hebt afgegeven aan de koerier om naar ZARA terug te sturen. Daar krabbelen jullie beide voor en dan is het goed. Dat is dan ook gelijk je verzendbewijs.
Kost je verder trouwens niets!
Gast- Gast
Re: Retourneren webshop Zara
Dan laat ik die zak achterwege en verzegel ik gewoon de doos. Bedankt voor je antwoord!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zara webshop
» kleding retourneren
» Retourneren wehkamp
» Dringend: retourneren H&M Online
» Zalando artikel retourneren
» kleding retourneren
» Retourneren wehkamp